K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-03-2009, 09:11   #11
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
He-he, hvis og hvis, jeg får førtidspension og hvis den lov vedtages, så skal jeg have et køleskab, noget jeg ikke har haft siden 15 dec. 08 da det døde og jeg ikke har haft penge til et nyt.... så kan jeg måske nå det inden sommervarmen sætter ind
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 10:58   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nusli hold da op det er da ikke godt det er da ikke lige til at undvære ... vi har en rubrik der ikke ser særlig mange der har lagt mærke til (men så siger jeg det lige her ) kunne være du kunne finde et køleskab der igennem ... Se om der er en der skulle have et de vil af med ...

prøv at kigge under køb bytte salg søges her i socialgrupperne ... http://www.k10.dk/group.php?groupid=18

Min søn har lige købt nyt det gamle var noget møj men det virkede har lige drønet hen til ham for at se om det stadig stod uden for hans dør men storskrald har nået at hente det ... øv øv -...

Nå det var sp tråden handlede om jeg skal male (ikke sort ) hvis de kommer til udbetaling og der ikke er nogen der tager dem i den anden ende .. trænger til at få malet så det vil noget men kan sgi ikke selv og når folk ser min lejlighed så løber de i panik (der er edder højt til loftet nogen steder ) så maling står der på min sp .. men køleskab Nusli det er sgi da et fornuftigt bud ...

Kan nok være temmelig sikker på at det er folk som os der vil sætte dem i arbejde her i DK he he
  Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 17:52   #13
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hvis nu SP'en kommer til udbetaling, og uden modregning i ftp'en.....

Jamen så vil jeg gerne have nye briller , og så er der det kære hul henne i banken... .... + den store knægt skal konfirmeres til maj, og vi har kobberbryllup til september (der har vi nu tilladt os ikke at holde fest, men tager i sommerhus med pool sammen med ungerne i en uge, ren familiehygge uden nogen ved hvor vi er)

Det var bare min lille drøm om sppengene....... ville dog gerne der stod lidt flere på kontoen, hvem kunne ikke bruge et par millioner..........
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 23:20   #14
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Jep, vi har mange ønsker, hvis vi en dag får de penge udbetalt. Jeg glæder mig rigtig meget, da jeg lige har brugt mine opsparede penge hos "DYRELÆGEN" Jeg kan godt forstå de kalder sig dyre læger Nå, men har man et dyr skal man også gører det bedste for det, så nu er jeg godt tilpas, han også.
Nusli, jeg håber da virkelig at det må komme så vidt at vi får noget SP udbetalt, så du kan få et nyt eller brugt køleskab, det sgi da et fedt om det er brugt, bare det virker. Ellers må du ønske dig en kold sommer

Heidi har du tænkt på om du kan leje en giraf, til at male de høje lofte. Vær sikker på at den kan komme ind af døren og ikke mindst ud igen.

Stoktoft, jeg kan regne ud at der ikke bliver nogen svendegilde i år. Jeg vil lige ønske tillykke med konfirmationen og kobberet. Håber at I få nogle rigtig gode dage.

Jeg ser frem til at SP`en må komme til udbetaling

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 23:29   #15
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Nusli hold da op det er da ikke godt det er da ikke lige til at undvære ... vi har en rubrik der ikke ser særlig mange der har lagt mærke til (men så siger jeg det lige her ) kunne være du kunne finde et køleskab der igennem ... Se om der er en der skulle have et de vil af med ...

prøv at kigge under køb bytte salg søges her i socialgrupperne ... http://www.k10.dk/group.php?groupid=18

Min søn har lige købt nyt det gamle var noget møj men det virkede har lige drønet hen til ham for at se om det stadig stod uden for hans dør men storskrald har nået at hente det ... øv øv -...

Nå det var sp tråden handlede om jeg skal male (ikke sort ) hvis de kommer til udbetaling og der ikke er nogen der tager dem i den anden ende .. trænger til at få malet så det vil noget men kan sgi ikke selv og når folk ser min lejlighed så løber de i panik (der er edder højt til loftet nogen steder ) så maling står der på min sp .. men køleskab Nusli det er sgi da et fornuftigt bud ...

Kan nok være temmelig sikker på at det er folk som os der vil sætte dem i arbejde her i DK he he

For pokker hvor er det sødt af dig, bare at piske afsted for at se om du kunne redde din søns køleskab fra storskrald, 100000 tak, selv om den var for sent

Jeg har heldigvis en god nabo, jeg kan have lidt frostvarer hos hende og pt., er der køleskabstemperaturer på altanen- men det er da sjovest at have sit eget.

Desværre kan jeg ikke hjælpe med en maler, min søn er snedker og sådan en maler jo ikke *smil* men den med giraffen var da en fin ide...

Godt vi kan morer os over os selv, den dag man ikke kan le mere da holder man op med at leve.

Godnat
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2009, 23:36   #16
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej Nusli,

Check lige dette link:
http://www.storskrald.dk/soegning_vi...D=2&underID=23

Der et et køleskab der gives væk i Roskilde.
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2009, 01:42   #17
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
der er også masser af brugte billige køleskabe i dba.dk men køb ikke for gammelt for så sluger det nok for meget strøm..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2009, 03:15   #18
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
der er også masser af brugte billige køleskabe i dba.dk men køb ikke for gammelt for så sluger det nok for meget strøm..
I et vort velfærdsamfund burde det ikke være nogen luksus at få bevilget et nyt køleskab ved kommunen, som kan købes fra 1600 kr. og op, hvis man ikke selv har penge på kontoen.
Jeg vil mene det er en fundamental nødvendighed (af hensyn til sundhedstilstanden), som hører til et tarveligt hjem.

Prøv at søg.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2009, 07:56   #19
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
I et vort velfærdsamfund burde det ikke være nogen luksus at få bevilget et nyt køleskab ved kommunen, som kan købes fra 1600 kr. og op, hvis man ikke selv har penge på kontoen.
Jeg vil mene det er en fundamental nødvendighed (af hensyn til sundhedstilstanden), som hører til et tarveligt hjem.

Prøv at søg.
For at gøre det skal du hente et skema på kommunen (eller få dem til at sende dig et), du skal bare fortælle at du vil søge om hjælp til enkeltydelse.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2009, 11:12   #20
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
For at gøre det skal du hente et skema på kommunen (eller få dem til at sende dig et), du skal bare fortælle at du vil søge om hjælp til enkeltydelse.
Jeg har søgt og fået afslag, begrundelse: "Når køleskabet er så gammelt (8 år) så burde du have sparet et lille beløb op hver måned til dette, det holder jo ikke i al evighed" - jeg ankede men fik afslag. Nu har jeg bare ikke haft så meget de sidste 4 år at spare op af, men det tages der ikke hensyn til, alle kan spare lidt op hvis de vil er svaret.... men omvendt er det også hende der afviste min søgning om hjælp til varmtvandsbassintræning med begrundelsen : "Jeg synes også det er dejligt at være i et varmtvandsbassin, men det må jeg betale selv og da man ikke har bevist at det hjælper på dårlig ryg og ødelagt bindevæv afslås anmodningen"

Men faktisk køber min nabo et køleskab i nærmeste fremtid, jeg arver så hendes, men det er er en rigtig strømsluger, så det står alligevel på nyt skab hvis og når den der sp kommer ud.... jeg har kr 15.500

Tænkte om vi i grunden kan *tvinges* til at hæve og leve af den i en periode når man er på kontanthjælp - hmmm, nå ikke tage sorgerne på forskud, der er rigeligt med vanskeligheder, behøver ikke se dem der måske dukker op..
__________________
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension