K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2018, 12:40   #1
gamutti
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-05 2018
Indlæg: 4
Styrke: 0
gamutti er ny på vejen
Sygdom

Hej alle.
Jeg har netop været til møde i jobcentret, hvor jeg fik at vide, at jeg ikke må melde mig syg. Er det virkelig rigtigt?

Kort om mig:
54 år. Baggrund for ressourceforløb: livslang angstsygdom, som meget let forværres, når jeg presses/stresses. Dette er grundigt beskrevet i en rapport fra et tidligere forløb hos privat aktør.

Jeg har et år tilbage af ressourceforløbet og nu har de skruet bissen så meget på, at jeg har fået det markant dårligere. Dette er jobcentret blevet gjort bekendt med, men de er ligeglade. Mht. ovennævnte rapport, så skal den ikke bruges, fordi vi nu skal se fremad.

For at kunne udholde situationen har jeg så beroliget mig selv med, at jeg jo så må melde mig syg. Men nu har jeg fået at vide, at hvis jeg melder mig syg pga. angst, så er det ikke en gyldig grund, så fraværet kan sanktioneres. Melder jeg mig for meget syg af andre grunde, kan de ikke vurdere min arbejdsevne.

Hvordan i alverdens riger og lande skal man så finde ud af, hvor grænsen går - altså hvor mange timer jeg evt. kan klare? Er det meningen, man skal ende på den lukkede afdeling, før de ikke kan sanktionere fravær?
gamutti er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension