K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2007, 17:28   #21
mai-brit
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2007
Indlæg: 2
Styrke: 0
mai-brit er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

hej til jer

denne her debat giver sku stof til efter tanke, da jeg ikke et sekundt ville tvivle hvis jeg fik tilbudt et smukt billede af IngerM... Det ville jeg sku ikke betagte som sort arbejde !!!! men mere som kunst eller noget en anden har lavet til mig.. godt nok måske bestilt arbejde osv.... men havde ikke tænkt det som sort arbejde .... Men når vi lige har debat om det nu såååååååååååååååeeeeeeeeeeee tja ......... så tænkte jeg da lige over det en ekstra gang *GG*...
hmmmmmmmmm kan ikke passe at man ikke må "sælge " eller give sådanne ting væk og få betalt materialerne *SS*..

Jeg tænkte så lige en andne tanke må man kun være frivvillig i 4 timer i ugen. ???? Er meget ny i det her og arbejder bare og gør som kommunen siger...B) B) B) B) Ej pjat men har overhovedet ikke sat mig ind i regler og er pt. i arbejds prøvning om nyt flex job og kan kun magte de der 15 timer i ugen og er da lidt spændt på nu om de vil have mig....

Men hvad så med den ekstra tilskud jeg for fra min bank via en tegnet forsikring på manglende arbejsdsevne.. blvcier jeg trukket nogle steder når jeg for penge derfra ???????????
Har jeg ikke fået sammen med syge dag pengene ??? men hvad i forbindelse med et flex job på 15 timer ???? Hjøælp nogen der ved noget om det ??????

Og tror jeg skifter navn... kan se vi er to Mai-Brit ´er.. den ene dog med to tt... Rigtig go´week-end..
mai-brit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2007, 18:57   #22
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

Citat:
mai-brit skrev:
hej til jer

denne her debat giver sku stof til efter tanke, da jeg ikke et sekundt ville tvivle hvis jeg fik tilbudt et smukt billede af IngerM... Det ville jeg sku ikke betagte som sort arbejde !!!! men mere som kunst eller noget en anden har lavet til mig.. godt nok måske bestilt arbejde osv.... men havde ikke tænkt det som sort arbejde .... Men når vi lige har debat om det nu såååååååååååååååeeeeeeeeeeee tja ......... så tænkte jeg da lige over det en ekstra gang *GG*...
hmmmmmmmmm kan ikke passe at man ikke må "sælge " eller give sådanne ting væk og få betalt materialerne *SS*..

Jeg tænkte så lige en andne tanke må man kun være frivvillig i 4 timer i ugen. ???? Er meget ny i det her og arbejder bare og gør som kommunen siger...B) B) B) B) Ej pjat men har overhovedet ikke sat mig ind i regler og er pt. i arbejds prøvning om nyt flex job og kan kun magte de der 15 timer i ugen og er da lidt spændt på nu om de vil have mig....

Men hvad så med den ekstra tilskud jeg for fra min bank via en tegnet forsikring på manglende arbejsdsevne.. blvcier jeg trukket nogle steder når jeg for penge derfra ???????????
Har jeg ikke fået sammen med syge dag pengene ??? men hvad i forbindelse med et flex job på 15 timer ???? Hjøælp nogen der ved noget om det ??????

Og tror jeg skifter navn... kan se vi er to Mai-Brit ´er.. den ene dog med to tt... Rigtig go´week-end..



hej mai-Brit


Vedr.forsikring som du har tegnet i din bank , det kommer and på hvor meget du sikret for, iforhold til det du får i løn eks du er sikkret for 350.ooo men du får 250.ooo løn så får du kun 1oo.ooo fra forsikringen de giver dig penge, svarende op til det du er forsikkret for, sådan en forsikring har jeg nemmelige også har bare ikke fået penge endnu, de er nemmelige ved at behandle min sage så er spænnede om jeg nu bliver godkent eller om de finder en smutvej for at ungå at betale, det er først nu man finder ud af om den forsikring er god nok man har tegnet. Mener at det er sådan at min bank dame fortalte mig det dengang jeg tegnet den, måske der er andre der har en ligende forsikring, som ved bedre.

hilsen Mai-Britt med to tt he he
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når man er fleksjobber må man så ha anden indtjening? dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 4 31-10-2010 22:11
Kontanthjælp og indtjening. annagw Alt det andet 7 06-07-2010 09:51
Max. indtjening på førtidspension før 2003 Tovery Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-12-2008 01:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension