K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2007, 22:33   #11
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: Ekstra indtjening

Til Stella!

Må altså lige rette dig: Ledighedsydelse er i hvert fald ikke altid lavere end førtidspension. Efter jeg er blevet førtidspensionist får jeg udbetalt omkring 2500,- MINDRE om måneden, end jeg gjorde på ledighedsydelse. Ledighedsydelse bliver jo ikke reguleret efter ægtefællens indkomst, men det gør førtidspensionen! Og når man er førtidsepensionist (i hvert fald efter de nye regler), så bliver det man tjener ved siden af altså modregnet i din pension, så det er altså ikke noget, man får særlig meget ud af, økonomisk.

Det er ikke for at starte en diskussion, men bare så oplysningerne bliver rigtige.

Tak for det gode arbejde ellers, Stella. Især at du er så god til at få lagt artikler m.m. herind!

Mange hilsner Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2007, 22:39   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Ekstra indtjening

hej fiemie

Ja det er rigtigt nok...

Jeg regnede efter en person der er ugift...... ELLER ENLIG.

Og I det tilfælde får en enlig pensionist meget mere end en på ledighedsydelse ...hvilket også er blevet kritiseret meget...endnu mere at en flexer får mindre end det de fik før da de fik Dagpenge fra deres fagforening.

ledighedsydelse bliver kaldt for en discount pension.
men det er det ikke..man skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet på særlige vilkår .man kan ikke få noget i boligstøtte...meget lidt...og ingen former for rabatter på noget, derfor kan det være meget lidt penge at leve for.

Førtidspension og ledighedsydelse OG SÆRLIG YDELSE er tre vidt forskellige ting !

førtidspension er Pension

Ledighedsydelse svarer lidt til dagpenge med er ca 400 kr mindre om måneden end dagpenge.

Særlig ydelse svarer til kontanthjælp og det er endnu mindre at leve for.

De to hører under beskæftigelseslov Løntilskud

den anden social loven.pension.

Men men...du siger :
så bliver det man tjener ved siden af altså modregnet i din pension, så det er altså ikke noget, man får særlig meget ud af, økonomisk.


Nå jeg troede at man som førtidspensionist gerne må arbejde i et antal timer og at det ikke blev modregnet ?...men er du sikker på det ?


Jeg syntes da også det er kedeligt og noget skidt med den nye lov hvor du er afhængig af ægtefællen...men sådan er det nu :@ og så må folk sgu protestere i mod det noget mere end de gør ! jeg kender ikke reglerne så godt...endnu...

Jeg er bare lidt træt Fiemie....så tag det godt.B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 11:18   #13
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

Citat:
Stella skrev:
Citat:
Mai-Britt skrev:
undskyld men jeg er ny i det her system med flex og alt det der, men jeg troede at man var i flexjob, fodi man ikke kan bestride et normalt fuldtids job, pga sygdom, og hvis det er tilfælde så har man vel ikke overskud til at tjene ekstra , hvorfor skulle man så være i flexjob så kan man vel bare søge et job på normal vis, eller er der noget jeg ikke forstår ved flexjob?


Det skal mærkes at vi lever

hej Mai Britt

Er du førtidspensionist ?

- de må gerne arbejde selv om de er førtidspensionister ...hvorfor så ikke en fleksjobber ?????

Eller især en der er stavnsbundet på ledighedsydelse ?

Hej stella

nej jeg er ikke førtidspensionist jeg er på sygedagpenge og har været det siden 24 november og regner ikke med iflg,egen læge at kunne bestride normalt fuldtidsjob mere.

Jeg mener bare ikke det er moralsk korrekt at tjene ved siden af en ydelse.
" for har man så i virkligehed behov for den ydelse" eller er den ikke kun for dem der virkelige har brug for det.

Jeg ville heller ind gerne selv tjene mine penge, har selv gjort det i 28 år, og er frygtlig ked af ikke at kunne forsættte med det. Jeg kunne ikke finde på at tjene ekstra, hvis jeg skullé være så heldig at få et flexjob eller pension,hvis det bliver til det, for så kunne jeg lige så godt få en alm job som jeg altid har harft.

Ikke at jeg syntes livet skal gå i stå fordi man ikke kan yde det som man har kunne før. Og jeg mener heller ikka at man burde kunne arbejde når man for pension.

Det skal mærkes at man lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 11:53   #14
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: Ekstra indtjening

Hej igen!

Ja, jeg er sikker på at det bliver modregnet. For jeg fik en masse regneeksempler udskrevet da jeg var på kommunen før jul for at få styr på papirarbejdet i forbindelse med min pension. Hvis jeg tjente så-og-så meget, ville det betyde sådan-og-sådan for min pensionsudbetaling.

Hvis man har skånejob, giver kommunen et lille tilskud til arbejdsgiveren, det er vist omkring 22,- kr. pr. time. Ja, jeg sagde jo LILLE tilskud Og så aftaler man lønnen med arbejdsgiveren. Men, det du tjener i et skånejob bliver altså også modregnet. Jeg ved ikke om der er en beløbsgrænse, hvor det ikke bliver modregnet. Og det er, som sagt, kun de nye regler (efter 2003), jeg ved noget om.

Mange hilsner Fiemie
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 13:20   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ekstra indtjening

Citat:
Jeg ville heller ind gerne selv tjene mine penge, har selv gjort det i 28 år, og er frygtlig ked af ikke at kunne forsættte med det. Jeg kunne ikke finde på at tjene ekstra, hvis jeg skullé være så heldig at få et flexjob eller pension,hvis det bliver til det, for så kunne jeg lige så godt få en alm job som jeg altid har harft.

Ikke at jeg syntes livet skal gå i stå fordi man ikke kan yde det som man har kunne før. Og jeg mener heller ikka at man burde kunne arbejde når man for pension.

Det er en problem stilling jeg godt kan følge dig i, men alligevel kan man også godt vende det på hovdet.

Feks har du en hobby ? strikker du ? går du ture i skoven ? altså alt i alt laver du noget efter jobbet..

Sådan som jeg læser indlægget så er det sådan at personen der spørger er inde på at det er noget efter arbejdet, det er efter hun er kommet hjem og efter hun har hvilet og lavet dagens gøremål, der er mange der er visiteret til fleksjob der så har genvundet lidt overskud, og de render jo ikke øjeblikkeligt tilbage til arbejdspladsen det ville der sikkeret slet ikke være mulighed for..

Så hvis man kan få et job man kan sidde og slappe af med derhjemme, og samtidig tjene et beskedent beløb på burde det så ikke være tilladt ?

Hvis folk har den hobby at de kan strikke sweater til hele familien så er der jo ikke nogen der ser skævt til det, eller hvis du går en tur i skoven ja så hedder det sig bare at det er da godt at du holder dig i gang..

Hvorfor skulle man ikke have lov til at holde sig i gang med at lave nogle ting man godt kan lide og samtidig tjene lidt penge på...?

Som Odintor skriver så er der også noget med frivlligt arbejde ...

Jeg er selv i fleksjob og arbejder 20 timer om ugen...

Min ressourceprofil lyder på 15-20 timer, og jeg fandt at det var praktisk talt umuligt at finde et job på 15 timer, derfor valgte jeg at tage et på 20 timer, også tage med hvad det bød af smerter i hverdagen..

Jeg er jo så også den lykkelige ejer af K10 og da min kontrakt skulle forhandles kom min jobkonsulenten og forslog mig at jeg lukkede K10 og øgede mine timer på jobbet med 1/2 time hverdag .. for det var det hun mente at jeg måtte i hvertfald bruge på K10.
Uden at hun overhovdet havde gjort sig begreb om hvad k10 er eller hvordan den fungere eller bare det at jeg jo har jordens bedste webmaster til at sørger for alt hvad der hed opdateringer og når siden gik ned og alt det andet der kunne kræve noget...

Samt det at jeg har bruger, der jo faktisk køre siden selv, jeg tror såmænd at jeg kunne melde mig helt ud af K10 uden at der ville ske synderligt ved det...

Hvis jeg havde siddet hjemme på fridage og dage med lidt flere ressourcer og strikket eller gået ture eller haft en mindre synlig interesse end en hjemmeside , så ville det jo bare have heddet sig at jeg var dygtig til at holde mig i gang...

Så spørgsmålet er jo.. Hvad er lidt ekstra arbejde og hvad er frivilligt arbejde , kan det ikke bare være det at folk laver ting de slapper af med og ting de holder af, og kan de så tjene lidt ved det, hvad skade er der så sket ?

Der har faktisk været lidt murrene i krogene om at flekser heller ikke måtte påtage sig frivilligt arbejde (idag må de lave 4 timer om ugen) det tror jeg heldigvis er manet i jorden igen .

Tænk sig engang for en effektiv måde for politikkere at få lukket munden på de grupper der gør modstand mod måden systemet behandler dem på .. ingen handicap foreninger ingen K10 ingen Bistandsbums ingen LAFS osv...
Og hvem skulle så kæmpe og råbe op... ?

Jeg er glad for at have mit fleksjob, glad for at jeg har en chef der med det samme satte foden ned og sagde stop da kommunen ville sætte min tid op og jeg er glad for at jeg ligger i den bedre ende af lønskalaen...

Men havde jeg muligheden for at tjene lidt penge ved siden af (der er mange kreditorer der står i kø når lønnen udbetales når man har været på kontanthjælp) så ville jeg tage mod det med kyshånd...

men desværre er jeg SLET ikke kreativ og tror at alle ville betakke sig for en blomster krans lavet af mig he he... eller endnu være hvis de skulle have et maleri malet af mig eller guderne forbyde det hvis nogen skulle stikke et så farligt våben som en strikkepind i hånden på mig

I dag kan jeg finde på at blive på arbejdet en time ekstra op til deadline, feks men det kan kun være tirsdag og fredag, fordi at jeg ved at det er forlænge , og jeg ved at det indebære mange smerter for mig... men jeg får jo faktisk lidt ekstra ud af de timer, for jeg bytter dem til fritid..
Sådan at jeg kan samle sammen til lidt fridage, ville jeg tage de "flere" smerter med hvis jeg ikke kunne bytte det til fritid , jeg tror det næppe..

Og jeg har ellers en meget god arbejdsplads hvor man ikke kigger på uret for at se hvornår man har fri.



Hmmm det blev vist lige til et langt indlæg så øøøhhh til mine jobkonsulenter ... Det er onsdag jeg har fri i dag


PS sad da lige og tænkte på at det da har udviklet sig til en hel samfundstråd , vi ligner jo resten af arbejdsmarked, lige pt er der jo debat med en skatte minister der ikke mener at sort arbejde nok så småt skal tillades og at alle skal jages hvis de tjerne lidt ved siden af også hvis det er en barenepige , og så er der en statsminister der i går sagde nej vrøvl (he he uenighed i partiet igen)
Hvad med jer selv, hvis i stod og skulle bruge et nyt maleri og der var en her på K10 der brugte det som meditation at male (dem tror jeg faktisk at vi har nogen af) ville i så kunne finde på at købe et maleri af sådan en person, eller ville i sige NEJ det er jo sort arbejde ??
  Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 14:01   #16
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Ekstra indtjening

Maj Britt skrev

Hej stella

nej jeg er ikke førtidspensionist jeg er på sygedagpenge og har været det siden 24 november og regner ikke med iflg,egen læge at kunne bestride normalt fuldtidsjob mere.

Jeg mener bare ikke det er moralsk korrekt at tjene ved siden af en ydelse.
" for har man så i virkligehed behov for den ydelse" eller er den ikke kun for dem der virkelige har brug for det.


hej Maj Britt

nu syntes jeg at den gamle ordning for at få Førtidspension var bedre end den der er nu...fordi der skulle man ikke være 100 % uden arbejdsevne...
når man er uden arbejdsevne er det jo ikke meningen at man ikke må have et liv....lave et eller andet...man kunne hjælpe i en frivillig organisation ...gøre noget der hjælper andre ...

Den reform der skabte det der hedder fleksjob er meget god , men dem der ikke får et fleksjob er hensat til ledighedsydelse eller særlig ydelse og må intet foretage sig....nogle går i op til 6 år på ledighedsydelse og ville det ikke være bedre hvis de kunne lave noget frivilligt arbejde ?
Ledighedsydelse er og bliver jo aldrig det samme som fleksjob hvor man får en bedre løn....

Man sidder fast i arbejdsløshed og må ikke tjene en krone ...nogle som jeg selv ville være lykkelig for at blive fri for det pres det er ikke at kunne få et fleksjob...jeg har prøvet.

Jeg har vænnet mig til at leve for de penge jeg får og snyder aldrig.

men der er folk der gerne ville jhave et lille job...

Jeg tænkte at det kunne være en ide at efter et vist antal år I arbejdsløshed kunne man tillade folk at tjene en lille smule ekstra..da guderne skal vide at det er dyrt at leve I Danmark og bliver dyrere I fremtiden...

Jeg ville heller ind gerne selv tjene mine penge, har selv gjort det i 28 år, og er frygtlig ked af ikke at kunne forsættte med det. Jeg kunne ikke finde på at tjene ekstra, hvis jeg skullé være så heldig at få et flexjob eller pension,hvis det bliver til det, for så kunne jeg lige så godt få en alm job som jeg altid har harft.


Jamen sandheden er jo at det får du ikke og det ville du ikke kunne klare så jeg håber du får den hjælp du har brug for.

Ikke at jeg syntes livet skal gå i stå fordi man ikke kan yde det som man har kunne før. Og jeg mener heller ikka at man burde kunne arbejde når man for pension.

Hvorfor ikke det ?
hvis man har 50 % nedsat arbejdsevne og får pension på grund af det ...er det så ikke en god ide at folk der kan og vil så kunne tage et lille skånejob ?
de ville da yde noget for at nyde som Hjort forlanger !

Jeg syntes at reglerne er så stive...når man er syg så skal man vel ikke gøres helt passiv...så længe man lever kan man et eller andet...


Jeg kender nogle førtidspensionister der laver radio frivilligt og det gør de da i mange mange timer om ugen...de er lykkelige for det og gør noget nyttigt for en masse andre lyttere der også er pensionister og gamle der sidder alene derhjemme og de ringer ind og får sig en snak ....

Jeg ville ønske at samfundet ville bruge de syge der kan og vil , til at gøre de små ting der ikke er tid til for mennesker i ensomhed eller isolerede på grund af sygdom eller alder.


Nå men bare nogle tanker herfra...


Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 14:12   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Ekstra indtjening

Hmm kom lige til at tænke på
Når man er på kontanthjælp måske fordi man er faldet for sygedagpenge grænsen, så kan man rammes af loftet, når regeringen skal retfærdiggøre loftet siger de at fem timers job om ugen kan få dig ud af loftet, men sådan forholder det sig ikke for mennesker visiteret til fleksjob, for de MÅ ikke arbejde de fem timer om ugen, og er derfor til evig tid henvist til kontanthjælp med loft over ( i mit eget tilfælde var det 2300 kr) men uden mulighed for at tage de fem timer der kunne få folk ud af loftet, for jeg var jo syg og visiteret til fleksjob og måtte ikke tage fem timers ordinært job ( tvivler i øvrigt på at nogen arbejdsgiver ville ansætte mig med skånebehov)

Begrundelse jeg skulle motiveres til at arbejde (skrevet af Claus Hjort da jeg bad ham om at retfærdiggøre det loft over for flekser)

He he kommer sq da til at tænke på den film, hvordan slipper vi af med de andre der har premiere på fredag, den må da ses..
Men det er jo ikke nødvendigt at skyde de syge hvis man kan sulte dem
  Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 16:50   #18
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

Citat:
Stella skrev:
Maj Britt skrev

Hej stella

nej jeg er ikke førtidspensionist jeg er på sygedagpenge og har været det siden 24 november og regner ikke med iflg,egen læge at kunne bestride normalt fuldtidsjob mere.

Jeg mener bare ikke det er moralsk korrekt at tjene ved siden af en ydelse.
" for har man så i virkligehed behov for den ydelse" eller er den ikke kun for dem der virkelige har brug for det.



Hej stella


Enighed er ikke et must, og er det ikke dejligt at vi kan debater her på k10, jeg vil nu give dig ret i at nogen gange er systemet lidt stift at danse med og at der er mange regler som ikke tager hesyn til det enkelte menneske, men jeg tror også det ville være svært at styre.

Måske har jeg ikke været længe nok i systemt som sagt nogen gang ændres meninger med de behov som man .

Når men alle ønskes en god aften

Mai-Britt
hej Maj Britt

nu syntes jeg at den gamle ordning for at få Førtidspension var bedre end den der er nu...fordi der skulle man ikke være 100 % uden arbejdsevne...
når man er uden arbejdsevne er det jo ikke meningen at man ikke må have et liv....lave et eller andet...man kunne hjælpe i en frivillig organisation ...gøre noget der hjælper andre ...

Den reform der skabte det der hedder fleksjob er meget god , men dem der ikke får et fleksjob er hensat til ledighedsydelse eller særlig ydelse og må intet foretage sig....nogle går i op til 6 år på ledighedsydelse og ville det ikke være bedre hvis de kunne lave noget frivilligt arbejde ?
Ledighedsydelse er og bliver jo aldrig det samme som fleksjob hvor man får en bedre løn....

Man sidder fast i arbejdsløshed og må ikke tjene en krone ...nogle som jeg selv ville være lykkelig for at blive fri for det pres det er ikke at kunne få et fleksjob...jeg har prøvet.

Jeg har vænnet mig til at leve for de penge jeg får og snyder aldrig.

men der er folk der gerne ville jhave et lille job...

Jeg tænkte at det kunne være en ide at efter et vist antal år I arbejdsløshed kunne man tillade folk at tjene en lille smule ekstra..da guderne skal vide at det er dyrt at leve I Danmark og bliver dyrere I fremtiden...

Jeg ville heller ind gerne selv tjene mine penge, har selv gjort det i 28 år, og er frygtlig ked af ikke at kunne forsættte med det. Jeg kunne ikke finde på at tjene ekstra, hvis jeg skullé være så heldig at få et flexjob eller pension,hvis det bliver til det, for så kunne jeg lige så godt få en alm job som jeg altid har harft.


Jamen sandheden er jo at det får du ikke og det ville du ikke kunne klare så jeg håber du får den hjælp du har brug for.

Ikke at jeg syntes livet skal gå i stå fordi man ikke kan yde det som man har kunne før. Og jeg mener heller ikka at man burde kunne arbejde når man for pension.

Hvorfor ikke det ?
hvis man har 50 % nedsat arbejdsevne og får pension på grund af det ...er det så ikke en god ide at folk der kan og vil så kunne tage et lille skånejob ?
de ville da yde noget for at nyde som Hjort forlanger !

Jeg syntes at reglerne er så stive...når man er syg så skal man vel ikke gøres helt passiv...så længe man lever kan man et eller andet...


Jeg kender nogle førtidspensionister der laver radio frivilligt og det gør de da i mange mange timer om ugen...de er lykkelige for det og gør noget nyttigt for en masse andre lyttere der også er pensionister og gamle der sidder alene derhjemme og de ringer ind og får sig en snak ....

Jeg ville ønske at samfundet ville bruge de syge der kan og vil , til at gøre de små ting der ikke er tid til for mennesker i ensomhed eller isolerede på grund af sygdom eller alder.


Nå men bare nogle tanker herfra...

Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2007, 17:26   #19
OdinTor24
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2006
Indlæg: 54
Styrke: 0
OdinTor24 er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

Hej Maj Britt

Jeg har den holdning, at hvis jeg snyder og bedrager elle overtræder landets love konstant, så bliver jeg før eller siden straffet. Derfor er jeg også meget påpasselig med, at gøre det så godt som muligt.
Når det er sagt, så snyder jeg engang i mellem alligevel. Jeg vil vove den påstand, at det gør vi alle før eller siden i vores liv. Nogle rigtigt mange gange. Nogle kører for stærkt på vores veje. Nogle arbejder sort...nogle modtager sort arbejde..nogle snyder med kørselsfradrag...nogle snyder i skat...nogle snyder i licens..nogle snyder med forsikringer..nogle napper lige noget med hjem fra arbejdet...også dem der arbejder i det offentlige....jeg kunne blive ved. Nogle går hjem før de har fri (kender adskellige)

Min pointe er, at der er meget få, der kan sige sig fri for at snyde overhovedet. Alt der kan lade sig gøre bliver gjort.
Der er jo ingen der kan afgøre, om noget snyd er værre end andet.

Det gode ved K10 er bla. at der egentligt biver moraliseret meget lidt.
herine.
Venlig Hilsen
OdinTor
OdinTor24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 12:11   #20
IngerM
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2006
Indlæg: 9
Styrke: 0
IngerM er ny på vejen
RE: Ekstra indtjening

Tak til dig Hejdien - for en rigtig god formulering af mine tanker
Det er netop præcis en fritidsbeskæftigelse, at lave disse billeder, og det giver mig en masse livskvalitet.
Jeg bliver helt opslugt når jeg går igang. Det stresser mig totalt ned og derved belaster jeg jo ikke samfundet med lægebesøg, medicin mm.
Og hvis nogen ville ansætte mig til dette job - at arbejde med kunst og måske undervise andre - ja så ville det jo være lykken. Jeg ville måske kunne arbejde mange flere timer med dette erhverv end f.eks. som postbud??
Det er jo ellers vores ressourcer vi skal ha i fokus ikke?

Lige nu - og indtil jeg får et job, vil jeg så gerne bruge noget af mit overskud på at lave lidt billeder.... og - ja måske kan jeg bare sige at det er helt frivilligt...som jeg jo gerne må... i 4 timer om ugen

- og det med at lovliggøre en smule biindtægt - det vil jeg godt være med til at kæmpe for.

KH
Ingerm

IngerM
IngerM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Når man er fleksjobber må man så ha anden indtjening? dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 4 31-10-2010 22:11
Kontanthjælp og indtjening. annagw Alt det andet 7 06-07-2010 09:51
Max. indtjening på førtidspension før 2003 Tovery Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 02-12-2008 01:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension