K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2007, 12:51   #1
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
Kan man skifte flexjobkonsulent

Jeg er faktisk en hel del utilfreds med min jobkonsulent.
I november sidste år var jeg til samtale hos et vikarburo der gerne ville ansætte mig som flexjobber,der kom en aftale i stand om et møde mellem min jobkonsulent og firmaet,men lige inden samttalen aflyste min jobkonsulent mødet,og det er ikke lykkes mig at få grunden af vide,hverken af arbejdspladsen eller jobkonsulenten.
PT er jeg i 1 måneds jobpraktik hvor jeg er vældig glad for at være.
Min jobkonsulent har derfor sendt de forsikringsparpire som ´hun skal,men i de parpire står der ting som jeg ikke har haft udtalt mig om. Og nu er jeg bange for at det kommer til at ødelægge min chance for flexjob IGEN.Og på den måde får jeg jo aldrig et job.
Med venlig hilsen
Dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2007, 13:08   #2
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Hej Dragen
En general utilfredshed med sin konsulent er de fleste steder ikke nok til at man kan skift jobkonsulent. Hvis i begge føler at i ikke har kemien imellem jer, så kan du forhøre dig om det er muligt.

En af grundene er at det ikke skal være muligt at shoppe rundt mellem sagsbehandlere og jobkonsulenter. Dem som så har et godt ry, vil jo blive voldsomt overbebyrdet så - men det hjælper jo desværre ikke dig.

Prøv at se om du kan få en tid hos hende hvor i kan få talt om det, og fortæl om dine fustrationer.

I sidste ende ville jeg klage til hendes chef, eller sende et brev til politikerne, hvor du forklarer din situation.

Held og lykke
Isch
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2007, 19:00   #3
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Hej Isch
tak for dit svar,jeg kan da godt forstå at man ikke bare kan vælge og vrage mellem flexjobkonsulenter.Jeg agter også at skrive til vores bekæftigelsesminister om problemet.Og jeg kan da også gå til borgmesteren.Men jeg forstår jo ikke at man skal hindres i at arbejde når man gerne vil og kan.
hilsen dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2007, 20:16   #4
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Hej Dragen

jeg er helt enig med dig, er hul i hovedet
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2007, 21:16   #5
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

ja Dragen det lyder vildt...Når du endelig har fundet et fleksjob så kommer jobkonsulenten i vejen ...gå op og tal med kommunen om det !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2007, 22:47   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Dragen du skal ringe op til kommunen og få at vide hvem der er leder for erhvervsafdelingen .. eller som det hedder her Jobcenteret og så skal du skrive til lederen af afdelingen med en beskrivelse af dit problem, prøv det engang her i vores kommune hjælper det og ellers er det videre til borgmesteren..

Det kan give dig selv problemer at skifte jobkonsulent på nuværende tidspunkt, da sagen kan trække endnu længere ud på den måde...

Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 14-01-2007, 01:59   #7
Dorthe
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2006
Indlæg: 15
Styrke: 18
Dorthe er ny på vejen
RE: Vil bare lige

sige, at jeg har skiftet jobkonsulent, da vi overhovedet ikke var på bølgelængde. Jeg anmodede om at få en anden - og det fik jeg så - uden problemer
Dorthe
Dorthe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2007, 14:59   #8
DRAGEN
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Indlæg: 109
Styrke: 19
DRAGEN er ny på vejen
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Nu har jeg skrevet til Claus Hjort ogjeg har også talt med min arbejdsgiver,og min arbejdsgiver bedømmer mig ud fra deres egen mening og de har fået et godt indtryk,så nu er jeg mere rolig.

og tak for alle jeres svar
hilsen
dragen
DRAGEN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2007, 17:49   #9
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Kan man skifte flexjobkonsulent

Hej Dragen.

Godt du har gjort det, så kan Hjort selv se at der er nogle jobkonsulenter der ikke lige følger bogen.:@

Pøj pøj... jeg ønsker alt godt for dig og jeg tror du får jobbet..
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At skifte læge ? Kio Alt det andet 5 31-01-2013 21:01
Kan jeg skifte job konsulent? annasavanah Spørgsmål ang fleksjob 7 27-03-2009 11:27
Må jeg skifte job? (Engang) Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 3 02-02-2009 22:46
skifte pension? bo m Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 25-11-2007 22:41
skifte flexjob jcdk Spørgsmål ang fleksjob 9 09-03-2006 13:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension