K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-01-2007, 23:16   #1
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
Søgning af fleksjob?

Hej alle

Jeg er ny på K10, og har brugt et par dage på at tygge mig igennem noget af al den information, der findes her. Er dog langt fra færdig - håber heller ikke, jeg bliver det. Det pudsige er, at meget af den information, jeg mener, at jeg burde have haft fra min sagsbehandler, har jeg fundet her på siden. Tak for det

Jeg kan konstatere, at der er indtil flere indlæg, der omhandler emnet "at søge fleksjob" og lign. Jeg må derefter undres, fordi i min kommune, er det ikke noget, man søger. Det er noget, kommunen bestemmer, at man skal. Man kan være heldig at de spørger, hvad man godt kunne tænke sig, og hvis de finder det realistisk, kan det måske lade sig gøre, men det er som udgangspunkt kommunen, der har fat i den lange ende...

Er der nogle klare regler for, at fleksere selv kan søge job? Nogen, der ved noget?

venligst
Trylledyr
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-01-2007, 03:05   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Søgning af fleksjob?

Hej Trylledyr ...

og velkommen hertil

Du må helt klart selv søge alle de job du vil , det er ikke noget kommunen bestemmer.

Hvis du finder et job hvor du gerne vil være og hvor arbejdsgiver gerne vil have dig , så ringer du til din jobkonsulent og han/hun skal så være dig behjælpelig med at få oprettet fleksjobbet..

Mit job har jeg selv fundet, fordi min kommune ledte alle de forkerte steder, og da jeg fandt det var kommunen bare lykkelig , og at få mig i arbejde ja det pyntede da også meget på deres statestik...

Så har du selv en ide om hvad du vil og kan, så søg selv det vil klart være bedre at selv finde sig et arbejde (bare meget svært) for så har man en meget større medindflydelse på hvad det er for et job man får...

Der står flere steder at man selv kan/ skal søge arbejde jeg skal finde nogen af dem til dig når jeg står op igen

Desforuden skal du vide med dig selv , at du har alle muligheder for at fortælle kommunen hvad du selv vil og kunne forestille sig var realistisk, de skal i vides muligt omfang sørger for at finde et job til dig som du kan varetage og da det er dig der kender dine barriere og ressourcer så er det også helt klart dig der er ekspertisen på det område...

Det SKAL de respektere , men desværre ser man ofte at de ikke gør det, men der er man nød til at være stædig og holde på sin ret...

Et job skulle jo gerne være for mange år, og der nytter det altså ikke noget hvis man havner det helt forkerte sted ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søgning af førtidspension Gittemus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 19-01-2011 10:21
Job søgning Martin.C Spørgsmål ang fleksjob 7 15-11-2010 22:04
hjælp til søgning mlaa32 Alt det andet 14 16-04-2010 00:07
Ang. søgning af flexjob karinjuul Spørgsmål ang fleksjob 3 03-01-2007 18:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension