K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 21:27   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mijaja Se meddelelser

Vovse, jo jeg har skrevet dagbog hver dag, dog ikke for hele dagen, men det burde man nok gøre. Har tænkt mig at sende det til min sagsbehandler på jobcenteret, som åbenbart ikke lytter til nogen....
Jeg vil kraftigt anbefale dig, at skrive dagbog over hele døgnet.
Ellers kan du jo ikke dokumentere hvis du f.eks. vågner kl.3 med voldsomme rygsmerter, eller at du bruger hele din weekend på at restituere dig.


Det undrer mig stadig, hvorfor det skrevne ord bliver accepteret som dokumentation når det talte ord ikke gør.

Men sådan er der jo så meget i det system.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2010, 08:57   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Selvsagt de ikke kan have problemer, med at underskrive en erklæring, hvis de ikke mener at der er risiko for forværring i din tilstand.

Modsat, har de et problem, som du skal klage til i hører indstans i kommunen.(socialdirektør eller/og borgmester).

Det er dit helbred der står for skud, og dermed dit ansvar, så længe du selv kan bestemme, hvad du mener er ansvarligt. Evt kan du få din læge til at skrive et journalnotat, som du tager med til kommunen(afprøvningstedet).

Husk at skrive at du stiller dig velvillig og til rådighed for ydereligere afklaring, dog skal de nødvendige hensyn tages.

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 14-10-2010 kl. 08:59.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rettigheder som som borger hos jobcenteret RK50 Alt det andet 17 16-10-2013 15:56
kontanthjælp og jobcenteret. ZikZak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 26-08-2013 09:55
Refarater fra Jobcenteret FOB Alt det andet 3 21-08-2013 08:37
Sidst møde på jobcenteret. Nøgne tær At søge førtidspension 9 20-08-2013 23:14
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. Stella Politik og Samfund 3 01-09-2009 19:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension