K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2009, 23:12   #1
Tessa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Indlæg: 14
Styrke: 16
Tessa er ny på vejen
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt?

Hej,

Jeg er ny her og har et sporgsmål angående sygdagpenge.
Jeg skal snart til mit forste mode med en sagsbehandler. Og jeg skulle meget gerne vilje fole mig lidt forberedt på hvad sagsbehandleren vill sporge om. Er der nogen her der kan fortaelle mig hvad sagsbehandleren sporger om og hvad man skal taenke på forste gang man moder med sagsbehandleren? Jeg har en gang set et link til et skema med sporgsmål som sagsbehandleren bruger forste gang, men nu kan jeg ikke finde det igen, kan nogen fortaelle mig hvor jeg kan få fadt i det?

Min baggrund er at jeg er sygmeldt på grund af underlivssmerter siden 1.5 måneder tilbage, det er kommunen der udbetaler sygdagpenge da jeg er ledig.

Mange tak for svar og kram fra mig til alle jer andre der kaemper med kommunen.

/Tessa
Tessa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2009, 21:13   #2
sweetie
Ved at vænne sig til K10
 
sweeties avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2009
Lokation: holstebro
Indlæg: 14
Styrke: 15
sweetie er ny på vejen
Hejsa.

Jeg er også selv ny her, men se lige om det er denne du søger

http://www.hmi.dk/page700.aspx

mvh
sweetie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2009, 02:26   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg kan også anbefale dig at læse om sygedagpengestop.

Der er et link øverst i venstre side.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad mon denne sag bliver til LM Fyn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 02-07-2012 15:16
Hvad skal jeg leve af når jeg bliver 65 år. Lotus1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 27-12-2011 00:53
Hvad skal der til for at få flex. Føler jeg bliver revet rundt i sys. K-M Spørgsmål ang fleksjob 2 06-08-2011 11:03
Når man så bliver smidt af sdp....hvad så? Håber Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 06-04-2011 17:17
Ftp til man bliver 65 år og hvad så? Suncil Nyttigt at vide for Førtidspensionister 8 10-08-2008 09:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension