K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-10-2008, 15:32   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Ventetid

Ja ventetiden er lang når man er indstillet til fp, jeg har fået af vide min sag kommer for pensionsnævnet i dec, de kan lige nå det inden for tidsfristen på 3 måneder, men hvor er det hårdt at vent, jeg håber at min sag går glat igennem jeg har 4 specilerklæringer og mine egen læge og min sagsbehandler som alle siger at jeg ingen erhversevne har tilbage, og en arbejdsprøvninge hvor jeg ikke engang kunne arbejde 6 timmer om ugen, måtte stoppe efter 2½månede, jeg har også fået anerkendet min skade i ryggen i arbejdsskadestyrelsen og venter nu på at de afgøre min erhversevnetab, min advokat mener at med mine papir så skulle jeg få min fp, men jeg er usikker og bange for syntes at der er mange her inde som også har været meget igennem og som ikke har fået beviligt fp, når men jeg håber at det går, ellers er jeg ved at komme mig efter operatione i hjernen som delvis lykkes skal dog til kontrol også i dec, for at se om det holder det som de har lavet,
dog har operation medført at jeg nu har gået med hovedpine i en månede håber ikke det bliver kronisk, Jeg har ikke været så meget på da jeg lige skulle komme,da det har taget lidt hårdt på krafterne også oven i alt det andet at skulle igennem denne operation, jeg er stadigvæk også i ventepotion for at få diagnosen sclerose, og går med daglige smereter i ryggen så der er nok at se til i mit lille hoved, og i min krop, men lovet jo at vende tilbage når jeg var blevet opereret og det gør jeg så nu på denne dejlige dag som i jo nok kan se også er min fødselsdag.

Så nu håber jeg at kommune tænker lidt på mig, og giver mig og min famile lidt fred til at få vores liv til at fungere igen med de begrænsninger som nu høre med til vores dagligdag nu og i fremtiden,

Når jeg høre fra kommune så skal i nok være dem der høre det først.

Mange dejlige hilsner til jer alle

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever, og må sige at vi er ikke i tvivl.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetid rose Alt det andet 7 28-10-2011 01:27
Ventetid? Connybirk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 23-10-2011 16:05
Ventetid Fp Kålpølser Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-06-2011 15:42
Ventetid og atter ventetid Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-04-2010 12:13
ventetid pruttenQ34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 03-09-2009 10:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension