K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-12-2010, 21:43   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter Simonsen Se meddelelser
Dit eksempel beror sig på fortiden og nutiden...men ikke hvad der kan ske om 1 år..5 år..7år 10år!...eller andre tidsrum...og derfor er jeg jo ganske enig med dig i dit eksempel..*S*
Du har da fuldstændig ret, der findes jo ingen regel uden undtagelse.

Men hvis vi tager eks. fra mit forrige indlæg vil jeg nok mene, at der vil være en stor sandsynlighed for, at det vil være skadeligt for personen med yderligere afprøvning.

Og det vil nok altid være sandsynligheden, der afgør om det er kontraindiceret eller ej.


For mit eget vedkommende prøvede jeg selv at optræne min ryg i et træningscenter (på eget initiativ og for egen regning) inden jeg kom i systemets "vold".
Dette resulterede i en forværring af mit rygproblem.
Alligevel forlangte systemet på et tidspunkt, at jeg skulle i et træningscenter.

Jeg troppede selvfølgelig op og trænede, men sagde fra over for bestemte øvelser, som jeg havde fået dårlig erfaring med.

Alligevel oplevede jeg igen en forværring af mit rygproblem.

Da en ny sagsbehandler så ville have mig til at træne sagde jeg NEJ, med henvisning til mine dårlige erfaringer, og det blev respekteret.

Her vil jeg også mene, at der vil være en stor sandsynlighed for, at yderligere rygtræning vil forværre mit rygproblem.


Jeg vil give dig ret i, at man kan ændre meget via sin måde at tænke og agere, men kun til en vis grænse.

F.eks. kan jeg påvirke mine rygsmerter via kosten, men jeg kan dælme ikke få dem helt væk.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 22:25   #12
tina1973
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2009
Lokation: Thisted
Indlæg: 24
Styrke: 15
tina1973 er ny på vejen
Hej igen og tak for jeres svar men for at fortælle lidt mere om min sag blev min sag genoptaget fordi kommunelægen ville se på den igen og jeg fik lavede en speciallæge erklæring fra min psykiater. Hvor hun skrev at jeg var så handicappet af mine problem omkring min ADHD og min medfødt hjerneskader at hun ikke menter der var en rest tilbage af arbejdsevne og hun kunne ikke se formålet med at jeg blev mere syg, da min tilstand ikke kan blive bedre tværtimod skulle jeg have støtte til at være herhjemme efter hendes mening. Min læge og psykolog har set mig igennem de sidste 10 år med de nedtur jeg har haft på arbejdtsmarket. Allerede i 2000 gjort min psykolog ommærksom at jeg ikke magtede job og han så den eneste mulighed en pension . Men fordi at Ban har givet kommunen medhold på min først anke af flexjob mener de jo sagtens jeg kan klare et flexjob men ban har ikke set min specialelæge erklæring. Og jeg forstå ikke hvorfor de så indhenter den rapport når de ikke vil retter sig efter de svar hun har givet og fra hvad kommunen har spurt om om hun ser mig være uden på et afklarings førløb på cab og i flexjob. For der siger hun jo nej.

Jeg føler ærligtalt det kun er kassetænkning og ikke det menneskelig i denne sag. Skal jeg køres helt derud hvor man er. Klar til at begå selvmord og så *** værd med mine 2 drenge som begge 2 også har adfærdsproblem sikkert også adhd.
For jeg er ved at være nået bund men jeg kan ikke tillade mig at knække pga af mine 2 børn som har brug for mig
tina1973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 23:15   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
tina1973 hvad ydelse er du på nu ... kontanthjælp ??

Det er vigtigt at du samarbejder for at komme videre .. det vil sige man kan trække hesten til truget men man kan ikke tvinge den til at drikke vand ..

Hvis du på nogen måde kan så sig ja tak til arbejdsprøvningen , kontakt din læge og psykiater og lad dem være med på sidelinjen , skriv jobdagbog og lyt til dig selv...

Det vil sige kan du ikke magte det så gå hjem, bliver du syg så sygemeld dig (med læge og psykiater hjælp ) de kan skrige nok så meget på en arbejdsprøvning men er muligheden for at gennemføre sådan en der ikke ja så er den der jo ikke ...

Indtil da så skal du klart anke dit afslag på pension og du skal henvise til de papir som du har .. inden et afslag plejer der at være en partshøring har du ikke fået en sådan og gjort opmærksom på papirene fra læge og psykiater ... ??

Har du aktindsigt ? ellers få det så du kan se hvad de har på dig , det kan jo være du opdager at de mangler nogle papir ..

Hvad med din ressourceprofil er den opdateret ? og har du aldrig været i arbejdsprøvning ?
  Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 23:19   #14
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Du har da fuldstændig ret, der findes jo ingen regel uden undtagelse.

Men hvis vi tager eks. fra mit forrige indlæg vil jeg nok mene, at der vil være en stor sandsynlighed for, at det vil være skadeligt for personen med yderligere afprøvning.

Og det vil nok altid være sandsynligheden, der afgør om det er kontraindiceret eller ej.


For mit eget vedkommende prøvede jeg selv at optræne min ryg i et træningscenter (på eget initiativ og for egen regning) inden jeg kom i systemets "vold".
Dette resulterede i en forværring af mit rygproblem.
Alligevel forlangte systemet på et tidspunkt, at jeg skulle i et træningscenter.

Jeg troppede selvfølgelig op og trænede, men sagde fra over for bestemte øvelser, som jeg havde fået dårlig erfaring med.

Alligevel oplevede jeg igen en forværring af mit rygproblem.

Da en ny sagsbehandler så ville have mig til at træne sagde jeg NEJ, med henvisning til mine dårlige erfaringer, og det blev respekteret.

Her vil jeg også mene, at der vil være en stor sandsynlighed for, at yderligere rygtræning vil forværre mit rygproblem.


Jeg vil give dig ret i, at man kan ændre meget via sin måde at tænke og agere, men kun til en vis grænse.

F.eks. kan jeg påvirke mine rygsmerter via kosten, men jeg kan dælme ikke få dem helt væk.
Heyy Vovse...

fedt indlæg ;-) Lyder rigtigt spændene mht kosten!..Wow...Helt nyt for mig!..Det lyder vildt interessant ;-)

Kh

Peter
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 23:39   #15
tina1973
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2009
Lokation: Thisted
Indlæg: 24
Styrke: 15
tina1973 er ny på vejen
Unhappy

Jeg har cykle rund på kontant hjælp med ophøre da jeg prøvede at læse til pædagog, men knækkede psykisk på dette og min hukomelse lagerikke det jeg havde lært. Har været smit ud i masse forskellige dum i arbeje igennem min tid og så længe det var gratis kunne de bruge mig var også i mentoordning men heller ikke her var der noget at komme efter da jeg ikke var grAtis mere og jeg kørte mig selv så hård at mine egne børn led under dette og jeg røg total ned psykisk ned magter ikke mere. Jeg kan ikke klare det stress som er i en sfo og blev sygemeldt sidste gang de sendt mig ud. Det kostede mig 2 dage med hovedpine rygsmerter og mit sind som var fuldstændig ødelagt. I mine papir står der jeg hurtig utrættes også. Selv min sagbehandler er målløs i denne sag og hun sage ank for Gud skyld. Jeg mener Selv jeg hR været afprøvet nok. Jeg har prøvet at gør alt for at kunne finde job men jeg er bare så psykisk nedslidt efter disse 2 sidste år at jeg snart ikke magter mere

Ps alt er opdateret og kommunen har disse nye papir men ikke ban. Snakkede med en i dag og jeg kunne sende min anke til kommunen og så der Ban hvis de ikke giver mig medhold. Det er bare så svært at skrive en anke råd søges

Sidst redigeret af Stezu; 08-12-2010 kl. 01:50. Årsag: indlæg lagt sammen skriv venligst til flere brugere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
tina1973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2010, 23:55   #16
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Husk nu Peter....du kan ikke tale for alle andre end lige netop dig selv....

Jeg har set utallige mennesker gå helt ned ned flaget,....alene fordi de blev udsat for en lalleglad sagsbehandler der bare sad og sagde at de da bare skulle tænke posetivt....

Jeg kan give dig ret så langt at det selvfølgelig ville være bedst hvis man kunne gøre sådan.....men men...det er ikke alle der bare kan gøre sådan...og disse mennesker får det værre når de høre på folk der bare sige at de skal tænke positivt for så skal alt nok gå....

Der er jo mange forskellige mennesker herinde med meget forskellige sygdomme...

....
jeg taler også kun for mig selv og de mange mennesker jeg trods alt har mødt på min vej den bruger jeg kun som ref ;-).

Jeg kan ikke beskrive hvor ofte jeg netop høre udtrykket "lalleglade" om sådan en som mig eller andre der ved selvsyn og selv oplevelse ved at meget kan lade sig gøre ved at ændre på sig selv.

Og gentagende gange ..som du...vil gerne lade det fremstå somom at sådan en som mig forsøger at få det til at lyde som om "at det bare lige er noget man gør"...

Det er det absolut ikke..Det er dæælme sin sag at lave om på sig selv...for mig har det ca taget 5-7 års hårdt arbejde...med tårre og "galskab"..en svær depression og mange andre ting til følge...ork jeg kunne sværte siden til med historier om dette..

Dette er ikke "Lalleglad" og bare lige noget man gør...det er en kæmpe misforståelse fra manges side ;-). Det er dybt alvorligt!

Og jeg mener heller ikke at jeg har sagt alle kan...Nogle mennesker havner desværre jo så langt ud at..samfundet kun kan styre dem ved stærk-stærk medicin og hvad der dermed følger af livslang bivirkninger...

Men jeg mener ærligt at rigtig mange vil kunne få vanvittig stor glæde af at lære og indse at en person først og fremmst selv ..er skyld i ...det liv de har idag...har haft og vil få i fremtiden og det er igennem de valg vi tager igennem livet og til stadighed vil tage. OG nej jeg taler jo ikke om at det nødvendigvis er personens skyld hvis han/hun falder ned fra et tag og brækker ryggen og må sidde i kørestol pga personen er blevet lam i hele kroppen..Det er jo selvfølgelig en Ullykke en udefra kommende tilstødelse...;-).

Men det jeg taler om er fek.s i nævnte tilfælde..hvordan reagere man på dette..og ikke mindst hvad gør man af valg...osv.

Et menneske kan så meget mere end "det" regner med eller har lært sig selv..;-)

Men igen det er så svært for mig at forklare på skrift...og det ville også tage vanvittigt langt tid at forklare i dybten hvad jeg mener.

èn ting som jeg dog til stadighed undres over..Det er hvor "forbudt" det er at nævne...fortælle...prøve at forklare...at jeg mener at der er muligheder "en vej ud af mørket"...

Så bliver man stemplet som være blandt de "lalleglade" eller andre ret så sjove tiltag...:-)...Ikke at det personligt gør mig noget..*GGG*...Jeg vil gerne betegnes som værende småskørkugle eller andet..hahaha :-D..Det tager jeg såmen som et kompliment på den gode måde...;-) Men det sætter bare ofte mørke skyer over meget...*S*.

Her på K10 er der så meget mørke...så meget tristhed..alt handler for det meste om at komme i flek..eller at vil på førtidspension...om hvor hårdt, svært, beskidt systemet er...og hvor meget det er systemets skyld...Hvorfor er der ikke rum til det positive?...hvorfor forsøger man på at nedgøre folk der har et ønske om alt det modsatte?...

Alt er de andres skyld!...Jeg har endda fra en af K10 mere erfarne brugere læst udtryk om sagsbehandler nævnt som svin mm og de "bare er tossehoveder" som aldrig ville kunne få job andre steder osv...

Jeg spørger... tillader mig så at vende det hele lidt rundt...;-)

Hvad gør du selv?...Hvorfor støder netop lige du konstant på sagsbehandlere og et system der kun vil dig det ondt?..Hvorfor er det netop DIG hver gang? der bliver dårligt behandlet...Hvorfor? Hvorfor er det egentligt netop Du har det så dårligt?

For mig er det ret interessante spørgsmål at stille sigselv..Hvorfor er det netop kun lige dig?
Kh

/Peter

Sidst redigeret af Peter Simonsen; 08-12-2010 kl. 00:29.
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2010, 01:38   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dem der møder de gode sagsbehandlere (mig feks) har nok ikke det store behov for at fortælle og forklare om det ...

Dem der møder de dårlige som oplever at få 20-35 sagsbehandler med meget modstridende oplysninger og informationer de har brug for hjælp til at samle trådene ..

og undskyld mig lige en kende det var sådan set derfor K10 blev lavet. for at der kunne være et sted hvor man kunne få lov at læsse af hvor man kunne få hjælp og råd og love og § af andre ligesindet mennesker ..

Det ville være skønt hvis der var et overflod af gode historier , men desværre er der langt imellem dem her på siden .. sådan er det jo når det er en hjælpe side..

Os der har godt oplevelser prøver såmænd også at dele dem (det kræver bare at de nye medlemmer lige søger engang i trådene )

Mange sagsbehandlere i dag sidder med en totalt u-relevant uddanelse for det de foretager sig , de er ikke gearet til at sidde med de mange gange meget syge mennesker der er i systemet ..

Så jeg tror ikke du skal tage fejl .. hver og en her tager i den grad deres eget ansvar yderst alvorligt ..

Det gør de i det øjeblik de holder op med at sidde derhjemme og pille hår ud af hovedbunden i ren og skær desperation over at de ikke kan forstå systemet , det gør de i det øjeblik de rækker ud efter andre bruger her på siden som kan hjælpe dem videre i deres sag, det gør de i det øjeblik de sætter sig ind i loven og begynder at kræve deres ret og det gør de i det øjeblik de begynder at kræver kommunen til ansvar for dårlig sagsbehandling ..

Undskyld mig hvorfor er det at vi her kan være så mange mennesker der møder så mange dårlige sagsbehandlere ... måske fordi der er for mange dårlige sagsbehandlere ...

hvorfor er det at os der kan loven i søvne og kan sætte os ind i stoffet har ordet i vores magt (som du jo også selv har ) kan blive behandlet markant anderledes end dem der ikke har det ..

hvorfor er det at så mange mennesker må ty til en privat hjemmeside for at få den hjælp som de reelt skulle have fra kommunen af ... ??

Og hvad er det der sker med de mennesker i det øjeblik de beslutter at nu skal det sq være slut og sætter sig ind i tingene fortæller deres sagsbehandlerne hvordan tingene skal foregår i forhold til lovgivningen ??

Netop .. de tager i den grad ANSVAR for deres liv ... og for deres sag .. men burde det være nødvendigt i et såkaldt velfærdssamfund at mennesker i deres livs krise skal på deres livs overlevelses job ???

Og nej da jeg ville aldrig kalde dig lalleglad .. men ordet NLP konsulent er faldet mig ind
  Besvar med citat
Gammel 08-12-2010, 05:23   #18
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
OBS herinde. Jeg har faktisk lyst til at lege ordstyrer og påtale, at jeg finder det noget ufølsomt, at alt for mange og alt for lange indlæg på denne tråd altså nu overhovedet ikke drejer sig om spørgmål om hjælp, som trådens sprøger startede med.

Hej Tina1973.

Det kan være hårdt m. ADHD, som jo desværre også tit bliver betragtet, som noget man lige kan rette til. Og jeg forstår det er anden gang du får afslag på pension: kunne du skrive noget om begrundelserne?

Er du blevet partshørt inden afslag?

Disse er vigtige i forhold til din anke, og du skriver du har brug for hjælp til udformningen af anken. Men du har skrevet meget lidt, så det er svært at komme med andet end generelle ting, og det kan virke som om du er kørt noget træt i det hele, og du har jo også 2 drenge m. krudt i kan jeg forstå.

Glemte lige at henvise til min tidl. tråd omkr. pension og lovgivning - måske kan du bruge det?

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15604

Sidst redigeret af gunvor; 08-12-2010 kl. 05:39. Årsag: trådhenvisning mangler
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2010, 07:23   #19
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Peter!
Du kan have ret i mange ting. Det er der ingen tvivl om. Men som Webmaster siger, så er der forskel på folk og forskel på folks måde at tackle tingene på.
Og jeg synes, det er decideret nedladende, når du skriver, at man skal vende tingene om spørge sig selv; hvorfor er det altid mig der møder de dårlige sagsbehandlere! Hvis du har fulgt med i medierne, så ved du, at der er meget, meget dårlig sagsbehandling rundt omkring i landet - selv sagsbehandlerne siger, at de føler sig tvunget til at omgå loven og lave dårlig sågsbehandling. Det skal vi virkelig IKKE tage ansvaret for!!!

Det, som du gør nu i dine indlæg, det er, at du pådutter folk nogle råd, de ikke er klar til eller ikke har bedt om. Der mangler du nok at lære, at det kommer man ikke så langt med! Nu ved jeg ikke, hvad din uddannelse er, men også du kan blive bedre! Du kan blive bedre til at føle efter, om denne person er interesseret i din overbevisning. For er de ikke det, og du kører på med 100 km i timen, så opnår du det modsatte. Og hvis du er så afklaret som du giver udtryk for, så burde du egentlig også vide det :-))

Det allerbedste man kan gøre, det er at møde folk der hvor DE er! Det er ikke det, du gør nu. Du gør det modsatte, du vil møde folk, der hvor DU er. Og det kommer der kun konflikter ud af.
Hvis folk kommer med et reelt problem, eller et spørgsmål om en dårlig sagsbehandling, så er det - efter min mening - ekstrem mangel på menneskekendskab og situationsfornemmelse, når du begynder at snakke til dem om at tage ansvar for deres liv og deres tankegang.

Mennesker skal være klar til at lave en ændring i deres liv, før de gør det. Og før man gør det, skal man gøre sig klart, om man har brug for den ændring. Mennesker der lever i harmoni bliver også syge og bliver også udsat for uretfærdig behandling!
Når man er i sorg eller krise, så er det noget, der skal gennemleves, før man er klar til at orientere sig på ny - det er ganske almen viden - og når du Peter, skriver her på k10, så er det for manges vedkommende en usikker tid, det er krisetid, det er sorg over at være kommet i en sådan situation og her er jeg ked af at sige, at her hjælper ingen af dine fine ord - tværtimod. Sorg og krise skal gennemleves!

Det er virkelig dejligt for dig, at du har fundet dig til rette i dit liv, og at den måde, du har gjort det på, virker for dig. Men hvis du ikke er åben for at andre gør det på andre måder, hvor er vi så henne?? Det er godt, at du mener, at der er en vej ud af mørket - og det er der jo for det meste også, men det kan være svært at få øje på, når man ikke ved, om det er næste måned, at huset går på tvang! Der er nogle grundlæggende ting, der skal være i orden, for at man kan have et godt liv. Og det er selvfølgelig ens eget ansvar, at de ting er i orden, men der kan komme en periode i ens liv, hvor man har brug for hjælp til at komme på sporet igen, og hvor man har brug for en indsats fra det offentlige - feks fleks eller pension - for at kunne leve et værdigt liv. Og når vi så er klar til orientere os igen - vi er kommet ud af krisen, så har vi alle forskellige måder at gøre det på.

Sikken et paradis hvis tanker kunne ændre alt altid. Du skriver mange rigtige ting, men du tænker ikke på modtageren, og det er en stor fejl. Og så skal man altid huske på, at hvad der er sandhed for dig, ikke nødvendigvis er det for mig!!

Du skriver selv, at det har været et stort arbejde på 5-7 år, og du kunne sværte siden til med historier om det. Så nu spørger jeg dig, hvad tror du er interessant for én der sidder i suppedasen nu? Tror du, det interessante er, at du er, hvor du er nu eller, tror du, det interessante er, HVORDAN du er kommet derhen?? Der er en stor forskel og igen skal man passe på med ikke at pådutte folk noget, så det lyder som om, det er den eneste sandhed. Jeg tror, de fleste af os til stadighed er søgende mennesker, og de fleste ved jo godt, hvad deres mål skulle være, men det er vejen der er svær at gå, hvis du forstår hvad jeg mener?? Så derfor hjælper det ikke noget, at du kun fortæller om dit mål, men ikke om din vej.

Sidst redigeret af gh72; 08-12-2010 kl. 07:38.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2010, 07:47   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
OBS herinde. Jeg har faktisk lyst til at lege ordstyrer og påtale, at jeg finder det noget ufølsomt, at alt for mange og alt for lange indlæg på denne tråd altså nu overhovedet ikke drejer sig om spørgmål om hjælp, som trådens sprøger startede med.

Hej Tina1973.

Det kan være hårdt m. ADHD, som jo desværre også tit bliver betragtet, som noget man lige kan rette til. Og jeg forstår det er anden gang du får afslag på pension: kunne du skrive noget om begrundelserne?

Er du blevet partshørt inden afslag?

Disse er vigtige i forhold til din anke, og du skriver du har brug for hjælp til udformningen af anken. Men du har skrevet meget lidt, så det er svært at komme med andet end generelle ting, og det kan virke som om du er kørt noget træt i det hele, og du har jo også 2 drenge m. krudt i kan jeg forstå.

Glemte lige at henvise til min tidl. tråd omkr. pension og lovgivning - måske kan du bruge det?

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15604

Giver dig helt og 110 % ret gunvor

Så måske hvis der er andre der har noget at sige til det andet der diskutteres at der kunne startes en ny tråd nede i den del af det forum hvor det høre til ..

har rappoteret det til admin så de evt kan dele tråden hvis det kan lade sig gøre

og ellers sorry tina
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Statusrapporter fra psykolog/psykiater FOB Alt det andet 6 07-07-2013 22:34
Psykolog eller psykiater? Jasmina Alt det andet 38 19-01-2012 12:14
Forskel på psykolog og psykiater siffeline Dit og Dat 9 26-06-2010 05:54
Hvad er forskellen på en psykolog og en psykiater? buster Alt det andet 8 08-03-2010 03:26
Er en Psykolog en læge ?? WilloW Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 05-11-2009 20:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension