K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2009, 21:05   #1
sandie86
Hvor skulle jeg ellers være
 
sandie86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-09 2009
Lokation: viborg kommune
Alder: 38
Indlæg: 101
Styrke: 15
sandie86 er ny på vejen
Unhappy SÅ slutter sygedagpengene :-(

Ja på torsdag sker det.... det jeg har frygtet hele året...

mine sygedagpenge stopper...


De har været forlænget med henblik på revalidering, men pga min skade (piskesmæld), kan jeg MAKS arbejde 20 timer ugentligt, hvilket ikke er nok til at kommunen vil revalidere mig.... så derfor stopper mine sygedagpenge...

min sagsbehandler siger hun forsøgte at få dem forlænget med henblik på flex, MEN det vil de ikke høre tale om, før jeg er færdig på smerteklinikken (begynder hold tirsdag)...

så SUK hvor bliver det en hård jul uden penge *snøft*

På onsdag slutter jeg et 8 ugers forløb på en revaliderings institution, hvor deres konklution også er at jeg ikke kommer tilbage på ordinær job...

og siger at flex er det mest realistiske....!

men da alle behandlingsmuligheder ikke er udtømte, vil kommunen ikke arbejde mod flex endnu *suk*.....


ved skisme ikke hvorfor jeg opretter det her....

måske håber jeg på nogle erfaringer fra folk??? hvor de har måtte på kontanthjælp i en periode???

hvad med jer som har været på smerteklinik??? har smerteklinikken kunne hjælpe jer til flere arbejdstimer???

smerteklinikken udtaler jo at det IKKE er sansynligt at det kommer til at øge mit timetal (vel nærmere tvært imod??? da jeg skal lære at STOPPE før jeg overskrider mine smerter)...

hilsen en frustreret, snart MEGET fattig sandie
sandie86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2009, 21:12   #2
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Da du venter på behandling må de ikke stoppe dine sygedagpenge.!!
Så det skal du klage over

Her på denne side står der noget mere om sygedapengestop
http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop

Omkring smerteklinik, så går jeg der nu.!
Det har hjulpet med at jeg får noget bedre medicin, men min arbejdstid er ikke steget ret meget.!

Og den med at sige stop, det har jeg selv utroligt svært ved at gøre.
hvilket mit timetal nok også bliver noget mindre efterhånden som jeg lærer at sige fra.


Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011

Sidst redigeret af jsn; 06-11-2009 kl. 21:15.
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2009, 22:18   #3
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
et eller andet sted herinde ligger der en afgørelse fra ast vedr. smerter....smerter kan ikke behandles...prøv lige at se lidt efter den
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 11:40   #4
Tukaer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Indlæg: 14
Styrke: 15
Tukaer er ny på vejen
Mine sygedagpenge er også stoppet, grundet 52 uger reglen, det blev anket med det samme, ved ikke om det hjælper, men det skal ikke stå uprøvet.

Og så er der jo http://www.duhk.dk, de er også gode at have i baghånden, har du prøvet at kontakte dem ?

Jeg vil da tro at din sag hører her ind under ?:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden,

Ellers må du ha fat i Formanden for socialudvalget (i Viborg, Åse Kubel Høeg), hun kan ikke gå ind i en sag, men hun er lydhør overfor om der bliver forvaltet ordnligt.

Held og lykke

Tukaer
Tukaer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må de lukke ned for sygedagpengene søstjernen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 02-07-2012 20:19
21 mister sygedagpengene hver dag... Multe Politik og Samfund 3 03-05-2012 11:36
Sygedagpengene lukket!!! hopper Alt det andet 34 01-07-2011 18:38
Syge mister sygedagpengene! buster Politik og Samfund 8 09-11-2010 11:30
stopper sygedagpengene nu baldur Dit og Dat 0 22-02-2008 13:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension