K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2009, 23:02   #31
pusle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2008
Lokation: Assens
Alder: 57
Indlæg: 22
Styrke: 16
pusle er ny på vejen
Er der nogle der ved hvilke kommuner det drejer sig om...?
pusle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2009, 23:45   #32
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Meget snart gælder det samtlige kommuner.

Du kan læse mere her, hvor hele ændringen af sygedagpengeloven også har været sendt i høring.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=7442


Citat:
Ressort: Uddannelse og arbejde
Høringstype: Lovforslag
Oprettelsesdato: 17.12.2008
Høringsfrist: 12.01.2009
Høringsstatus: Udløbet
Ikrafttrædelsesdato: 06.07.2009
Ansvarlig myndighed: Arbejdsmarkedsstyrelsen


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 09:15   #33
pusle
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2008
Lokation: Assens
Alder: 57
Indlæg: 22
Styrke: 16
pusle er ny på vejen
Tak, zuza...

Men jeg tænkte på hvilke 17 kommuner det er der deltager i dette sindssyge forsøg...?
pusle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 11:42   #34
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Her er noget om de 17 kommuner Aktive - Hurtigere tilbage
Forsøg med en tidlig aktiv indsats for sygemeldte og fleksjobvisiterede med kontaktforløb, aktiveringstilbud og med enkeltstående forebyggende og afklarende tilbud.

Med hvem, hvor og med hvor mange forsøgsdyr ohh mennesker
http://regionmidtjylland.bm.dk/graph...gere%20_3_.pdf

I Østdanmark deltager følgende jobcentre i projektet: Bornholm, Brøndby, Gentofte, Greve, København, Ringsted og Vordingborg. http://www.brhovedstadensjaelland.dk/sw28087.asp

Herning, Holstebro, Horsens og Randers er de fire http://www.brmidtjylland.dk/sw10046.asp

Aalborg http://www.aalborgkommune.dk/Borgerp...asp?docid=2411

Nyborg, Odense, Svendborg og Aabenraa http://www.brsyddanmark.dk/graphics/...%20tilbage.pdf

Set på en anden tråd ” Alvorligt syge skal aktiveres.. ”
http://www.k10.dk/showthread.php?t=7419

Jagten på de syge fortsætter
Under Claus Hjort er det sket et skred, hvor det eneste socialrådgiverne skal gøre er at hive folk ind for at høre, hvornår de har tænkt sig at holde op med at nasse på samfundet og komme i gang med at arbejde. Det er dybt perverst, mener formanden for Dansk Socialrådgiverforening, Bettina Post
http://www.fagligtansvar.dk/index.ph...4&data_id=1437

Sidst redigeret af bla-bla; 08-03-2009 kl. 12:03. Årsag: Fejl i link
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 13:05   #35
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af @PerChr Se meddelelser
Hej Hejdien. Du skriver:


Jeg venter så bare til du får rejst dig op Alle skal kende til den sag. Spændt på hvad 3F skriver.

Hej for nu
Hilsen
PerChr

PS
Tak for ordene i skriver alle - På Avisen.dk er der også svaret hvor jeg har skrevet om sagen.
Perchr hmmmm ja ja og nej så hårdt holder min sofa ikke i mig he he ...

Nå men er ganske sikker på at du kender den at trods alle gode intentioner ja så vil hovedet og krop sgi ikke lige det samme som jeg vil ...

Men her kommer det , jeg kan ikke engang huske hvad det var jeg skulle bruge det til så det er lidt i en stor forvirret enhed, nogen af adresserne er til deres presseafdeling (ikke nogen hemmelighed at jeg syntes at pressen er så sløv at det gør ondt ) og nogen af dem er til hovedbestyrelsen ..

Nederst i dokumentet står der et link og der kan du finde ALLE fagforeningene du skal så bare selv ind og finde kontakt person

Og gør du det , opdatere du så ikke lige listen og sender den tilbage til mig

Ja og det var så løgn for jeg får fejl hvergang jeg prøver at vedhæfte den , listen er så lang at det vil fylde for meget at sætte den ind her , jeg finder lige ud af at sende den til dig og får web til at sætte den på for mig senere hvis ikke jeg lige selv kan finde på noget

Sidst redigeret af Hejdien; 08-03-2009 kl. 13:10.
  Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 15:13   #36
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Hej Hejdien

Ja den sofa. Den er nu rar at ha'

Tak for svar.
Jeg vil redigere lister snarest muligt. Har svaret dig pr. mail.

Har kun winzip 9,1 og kan ej åbne rar. Der findes jo ikke gratis progr. mere til åbning af rar. Så hvis nogen har et sted de kan henvise til et sådan vil det glæde mig.
Ellers må jeg jo nøjes med prøveversioner i en kort periode.

Nyredigeret/rettet adr. liste kommer ( Inkl. listen på fagforeninger ) på når jeg har fået redigeret i listen fra Hejdien.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 15:16   #37
Færselsuheld
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-01 2008
Lokation: Danmark :O)
Alder: 42
Indlæg: 155
Styrke: 17
Færselsuheld er ny på vejen
Fant denne her på socialjura.dk

Bekendtgørelse om forsøgsordninger efter lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats
Arbejdsmarkedsstyrelsens bekendtgørelse nr. 1034 af 10/10 2008, ændret ved:

bekendtgørelse nr. 1327 af 15/12 2008.





I medfør af § 4 i lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats, jf. lov nr. 522 af 24. juni 2005, og § 116 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, jf. lovbekendtgørelse nr. 439 af 29. maj 2008, fastsættes:

Udvidet indsats for nyledige

(Staten og kommunen i jobcentret i Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev, Århus, Esbjerg, Vejle, Roskilde, Gribskov, Holbæk, Vallensbæk og Vordingborg)

§ 1. Beskæftigelsesministeren har givet tilladelse til, at staten og kommunen i jobcentret i Hjørring, Frederikshavn, Brønderslev, Århus, Esbjerg, Vejle, Roskilde, Gribskov, Holbæk, Vallensbæk og Vordingborg gennemfører forsøg, hvorefter staten og kommunen i jobcentret kan give halvdelen af alle nyledige, der modtager dagpenge efter § 55 i lov om arbejdsløshedsforsikring mv., en fremrykket og intensiveret indsats, målrettet jobsøgning og aktivering tidligt i ledighedsforløbet.

Stk. 2. Arbejdsmarkedsstyrelsen fastsætter, hvorledes målgruppen nyledige afgrænses.

Stk. 3. Forsøgstilladelsen indebærer, at det individuelle kontaktforløb efter kapitel 6 i bekendtgørelse om en aktiv beskæftigelsesindsats kan erstattes af et intensiveret kollektivt kontaktforløb.

Stk. 4. Uanset bestemmelsen om bortfald af pligt til tilbud i § 158 i bekendtgørelse om en aktiv beskæftigelsesindsats har personer omfattet af forsøget pligt til at tage imod tilbud.

Stk. 5. Uanset § 34 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats er der ingen begrænsninger i varigheden af tilbud om vejledning og opkvalificering efter kapitel 10, for de ledige, der er omfattet af forsøget. Dette gælder også selvom tilbuddet afsluttes efter, at den ledige ikke længere er omfattet af forsøget, jf. § 2, stk. 4.

Stk. 6. De ansvarlige for beskæftigelsesindsatsen i de jobcentre, der er omfattet af forsøget, er fritaget for pligten til at anvende det statslige rammeudbud for ledige akademikere, jf. § 9, stk. 3, i lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats for de ledige, der er omfattet af forsøget og i den periode forsøget gennemføres.

§ 2. Halvdelen af alle nyledige, som i forsøgsperioden har bopæl i en af forsøgskommunerne, omfattes af forsøget. Ledige, der i forsøgsperioden flytter til en af forsøgskommunerne, bliver ikke omfattet af forsøget, jf. § 1, stk. 1. Ledige, der flytter fra en forsøgskommune og til en kommune, der ikke er med i forsøget, er herefter ikke omfattet af forsøget.

Stk. 2. Ledige, der indgår i en arbejdsfordelingsordning, er ikke omfattet af forsøget.

Stk. 3. Deltagerne i forsøget udvælges via de to første cifre i deres cpr-nr.

Stk. 4. Ledige kan i perioden fra den 18. februar 2008 til den 18. juli 2008 deltage i forsøget og kan herefter være omfattet af forsøget i op til 6 måneder.

Bevilling af støtte til mentor

(Kommunen i jobcentret i Brøndby, Esbjerg, Gribskov, Holstebro, Kalundborg, København, Middelfart, Norddjurs, Rebild, Skive, Vesthimmerland, Åbenrå, Ålborg, Århus, Gladsaxe og Randers)

§ 3. Beskæftigelsesministeren har givet tilladelse til, at kommunen i jobcentret i Brøndby, Esbjerg, Gribskov, Holstebro, Kalundborg, København, Middelfart, Norddjurs, Rebild, Skive, Vesthimmerland, Åbenrå, Ålborg og Århus gennemfører forsøg, hvorefter kommunen i jobcentret kan bevilge støtte til mentorfunktionen i de virksomheder, der deltager i forsøget Projekt Virksomhedscenter, på baggrund af antallet af pladser i virksomhedscentret.

Stk. 2. Forsøgstilladelsen indebærer en fravigelse af § 78, stk. 4, og § 79, stk. 2, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, hvorefter der for den enkelte ledige skal tages stilling til, om en mentorfunktion er afgørende for, om personen kan deltage i tilbuddet, og der skal fastsættes et timetal for mentorfunktionen ud fra en konkret vurdering af behov og forudsætninger hos personen.

Stk. 3. Forsøgsperioden løber fra den 1. april 2008 til den 1. august 2009.

§ 4. Beskæftigelsesministeren har givet tilladelse til, at kommunen i jobcentret i Gladsaxe og Randers gennemfører forsøg, hvorefter kommunen i jobcentret kan bevilge støtte til mentorfunktionen i de virksomheder, der deltager i forsøget ”4K”, på baggrund af antallet af pladser i virksomhedscentret.

Stk. 2. Forsøgstilladelsen indebærer en fravigelse af § 78, stk. 4, og § 79, stk. 2, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, hvorefter der for den enkelte ledige skal tages stilling til, om en mentorfunktion er afgørende for, om personen kan deltage i tilbuddet, og der skal fastsættes et timetal for mentorfunktionen ud fra en konkret vurdering af behov og forudsætninger hos personen.

Stk. 3. Forsøgsperioden løber til den 1. oktober 2009.

Udvidet indsats for kontant- og starthjælpsmodtagere

(Kommunen i jobcentret i Næstved, Høje Taastrup, Middelfart, Sønderborg, Århus, Thisted, Bornholm, Lolland og Nyborg)

§ 5. Beskæftigelsesministeren har givet tilladelse til, at kommunen i jobcentret i Næstved, Høje Taastrup, Middelfart, Sønderborg, Århus, Thisted, Bornholm, Lolland og Nyborg gennemfører forsøg, hvorefter kommunen i jobcentret kan give op til halvdelen af alle ledige over 29 år, der har modtaget kontanthjælp eller starthjælp efter § 11 i lov om en aktiv socialpolitik i sammenhængende mindst 26 uger, et intensivt kontaktforløb.

Stk. 2. Ledige, der har ansøgt om førtidspension, er ikke omfattet af forsøget, hvis kommunalbestyrelsen har truffet afgørelse om, at sagen overgår til behandling efter reglerne om førtidspension efter §§ 17 og 18 i lov om social pension.

Stk. 3. Forsøgstilladelsen indebærer, at betingelserne i § 15 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats om, at tilrettelæggelsen af kontaktforløbet skal være individuel og fleksibel, kan fraviges.

Stk. 4. De ansvarlige for beskæftigelsesindsatsen i de jobcentre, der er omfattet af forsøget, er fritaget for pligten til at anvende det statslige rammeudbud for ledige akademikere, jf. § 9, stk. 3, i lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats, for så vidt angår de ledige kontant- og starthjælpsmodtagere over 29 år, der ikke er henvist til anden aktør på det tidspunkt, hvor de pågældende visiteres til at deltage i forsøget. Undtagelsen gælder, indtil forsøget er gennemført.

§ 6. Halvdelen af alle kontant- og starthjælpsmodtagere, som i forsøgsperioden har bopæl i en af forsøgskommunerne, kan omfattes af forsøget jf. § 4, stk. 1. Ledige, der i forsøgsperioden flytter til en af forsøgskommunerne, bliver ikke omfattet af forsøget, jf. § 4, stk. 1. Ledige, der flytter fra en forsøgskommune til en kommune, der ikke er med i forsøget, er herefter ikke omfattet af forsøget.

Stk. 2. Deltagerne i forsøget udvælges via tilfældig selektion af cpr-numre.

Stk. 3. De ledige, der visiteres til at deltage i forsøget, kan være omfattet af et intensivt kontaktforløb efter § 4, stk. 1, i op til 26 uger.

Stk. 4. Forsøgsperioden løber fra den 1. april 2008 til den 30. november 2008.

Aktive – hurtigere tilbage(Kommunen i jobcenteret i København, Gentofte, Brøndby, Greve, Ringsted, Vordingborg, Ålborg, Morsø, Randers, Holstebro, Herning, Horsens, Svendborg, Nyborg, Odense, Åbenrå og Bornholm)

§ 6 a. Beskæftigelsesministeren har givet tilladelse til, at kommunen i jobcenteret i København, Gentofte, Brøndby, Greve, Ringsted, Vordingborg, Ålborg, Morsø, Randers, Holstebro, Herning, Horsens, Svendborg, Nyborg, Odense, Åbenrå og Bornholm gennemfører forsøg, hvorefter kommunen i jobcenteret kan give personer, der modtager sygedagpenge eller er visiteret til fleksjob, et intensiveret kontaktforløb med beskæftigelsesfremmende tilbud.

Stk. 2. Tilbud kan være tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats kapitel 10 og 11. Tilbud til sygedagpengemodtagere gives efter samme regler som gælder for målgruppen i § 2, nr. 5, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats. Derudover kan tilbud være enkeltstående afklarende og forebyggende forløb, som efter de gældende regler kan indgå i et vejlednings- eller opkvalificeringsforløb efter kapitel 10 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.

Stk. 3. Løntilskud efter kapitel 12 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats kan alene gives til sygedagpengemodtagere, der ikke er i et ansættelsesforhold. Tilbud om ansættelse med løntilskud gives efter samme regler, som gælder for målgruppen efter § 2, nr. 2, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, dog tæller sygeperioder med i ledighedsperioden efter samme lovs § 51, stk. 2. Lovens § 55, stk. 4 og 5, om fastsættelse af lønnen ved ansættelse med løntilskud hos offentlige arbejdsgivere gælder dog ikke.

Stk. 4. Anden hjælp i form af mentor, arbejdsredskaber mv. gives til sygedagpengemodtagere efter samme regler, som gælder for målgruppen i § 2, nr. 5, i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, og til fleksjobvisiterede efter samme regler, som gælder for målgruppen efter samme lovs § 2, nr. 2. Mentor kan gives til sygedagpengemodtagere til fastholdelse af arbejdet i forbindelse med gradvis tilbagevenden til arbejdspladsen. Hjælpen gives på samme måde som efter de gældende regler om mentor ved introduktion på en arbejdsplads, jf. § 101 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.

Stk. 5. Arbejdsmarkedsstyrelsen fastsætter, hvorledes målgruppen af sygedagpengemodtagere og fleksjobvisiterede afgrænses. Arbejdsmarkedsstyrelsen kan fastsætte retningslinjer for indholdet af tilbuddene efter stk. 2-4.

Stk. 6. Personer, omfattet af forsøget, har pligt til at deltage i det intensiverede kontaktforløb samt de tilbud, kommunen giver. Sygedagpengemodtageres manglende deltagelse sanktioneres efter reglerne om undladelse til medvirken ved kommunens opfølgning, jf. § 21, stk. 1, nr. 3, i lov om sygedagpenge. Fleksjobvisiteredes manglende deltagelse sanktionernes efter de gældende regler for manglende deltagelse i tilbud, jf. §§ 38a - 41 og § 74 b i lov om aktiv socialpolitik.

Stk. 7. Forsøgstilladelsen indebærer fravigelse af lov om en aktiv beskæftigelsesindsats § 2, stk. 1, nr. 5, således at sygedagpengemodtagere kan modtage tilbud mv. uden at være omfattet af kapitel 6 i lov om aktiv socialpolitik, § 32, stk. 2, og § 42, stk. 2, således at modtagere af ledighedsydelse og særlig ydelse kan modtage tilbud, uden at det sker i forbindelse med en rådighedsvurdering, § 51, stk. 1, således at sygedagpengemodtagere kan modtage tilbud om ansættelse med løntilskud samt § 51, stk. 2, således at sygeperioder medregnes som en ledighedsperiode.

Stk. 8. Uanset § 73 c i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats har fleksjobvisiterede, der deltager i forsøget, og som modtager intensiveret kontaktforløb eller tilbud fra kommunen, ikke ret til henvisning til anden aktør i forsøgsperioden.

Stk. 9. Kommuner, der tillige er omfattet af § 3 eller § 4, kan bevilge målgruppen støtte til mentorfunktionen i de virksomheder, der deltager i forsøget Projekt Virksomhedscenter efter § 3 eller forsøget ”4K” efter § 4.

Stk. 10. Forsøgsperioden løber fra den 1. januar 2009 til den 31. december 2009. Personer, der deltager i forsøget, kan, inden for forsøgsperioden, være omfattet af forsøget i op til 6 måneder.

Ikrafttræden

§ 7. Bekendtgørelsen træder i kraft den 30. oktober 2008.

Stk. 2. Samtidig ophæves bekendtgørelse nr. 204 af 27. marts 2008 om forsøgsordninger efter lov om ansvaret for og styringen af den aktive beskæftigelsesindsats og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.



Til toppen af siden


Noter
§ 6 a med tilhørende overskrift indsat og § 7 ændret 1/1 2009 ved bek. nr. 1327 af 15/12 2008.
Færselsuheld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 15:38   #38
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Har kun winzip 9,1 og kan ej åbne rar. Der findes jo ikke gratis progr. mere til åbning af rar. Så hvis nogen har et sted de kan henvise til et sådan vil det glæde mig.
Ellers må jeg jo nøjes med prøveversioner i en kort periode.
Hmmm ja hvis jeg sender en til dig så går det helt galt så høre web om han ved hvor den kan hentes hvis det er ....
og om der er andet der kan gøres .. fanger ham om et par timer
  Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 15:41   #39
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Hej Færselsuheldt
Tak for informationen. Ret interesant læsning.

------------------------------------
Nyt svar indkommet fra Borgen.

Kære Per

Tak for fremsendte materiale, det vil jeg lige undersøge omfanget af.

Med venlig hilsen

Knud Kristensen (KF)
MF
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2009, 18:13   #40
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Ej hvor herligt at se at i er så aktive, yes - Godt gået

Krydser fingre for at der bare én ud af mange som hr CHF IKKE kan komme udenom

Jeg er som sagt ikke så god til at formulere mig(heldigvis er der en hel masse andre herinde) men har forsøgt at sammenstykke en takke mail til journalisten.

Gør helt sikkert et superprof stykke arbejde og det skal da roses i disse tider ikk´

Kan kun opfordre til at vi -helst så mange som muligt -roser ham, jo flere jo bedre og set i mit perspektiv sååå kunne vi måske her opnå en god mediekontakt -hvis i kan følge mig?

DOG har jeg et problem, Peter, forsøgte at sende mailen til den adr du lagde ind, men pokkers, den kommer retur gang på gang?
Har dobbeltjekket adr og kan ellers ikke se hvad det er jeg gør forkert?
Hjælp!

Men hermed min opfordring givet videre.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Advarsel Job og førtidspension ErikD Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 44 06-04-2011 00:03
Advarsel!!!! Ragdoll Det er da strengt ! 21 17-04-2009 12:00
Advarsel stenbuk Din historie 2 12-05-2008 22:29
ADVARSEL!!! Willis nhg21 Din historie 0 03-01-2007 14:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension