K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-05-2013, 20:36   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hva´nu Se meddelelser
Men trådstarter skriver jo netop "visiteret" så vi må gå ud fra at det er der sagen står.
Ja af rehabiliteringsteamet....

Da de ikke har nogen myndighed til at visitere nogen som helst...ja så skal det igennem kommunen før man er visiteret til et fleksjob...

Rehabiliteringsteamet kan kun anbefale eller indstille....men ikke "give" det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2013, 21:42   #12
ping
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-05 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
ping er ny på vejen
Jeg er selv lige blevet visiteret til fleksjob og det forløb således: Jeg var oppe til rehabiliterings teamet og indstillede til fleksjob. Min SB fortalte mig at de ikke har bemyndigelse til at bevilge, at det er dem i fleksrådet der skal det... men men men at de skal følge rehabiliterings teamets indstilling medmindre der er noget HELT galt. Der gik ca. 14 dage fra mødet til jeg fik et brev om at det nu var bevilliget og at jeg nu skal afvente indkaldelse til min nye SB der sidder med fleksjob for at aftale det videre forløb.

Håber det kan bruges
ping er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2013, 22:14   #13
Vestergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: vestjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Vestergaard er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja af rehabiliteringsteamet....

Da de ikke har nogen myndighed til at visitere nogen som helst...ja så skal det igennem kommunen før man er visiteret til et fleksjob...

Rehabiliteringsteamet kan kun anbefale eller indstille....men ikke "give" det...
Der står bare på den indstilling at "borgen visiteres til flexjob" men jeg afventer svar
Vestergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 15:38   #14
Vestergaard
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: vestjylland
Indlæg: 5
Styrke: 0
Vestergaard er ny på vejen
Nåh har lige fået brev fra jobcenteret i dag hvor der står det er gået igennem

SKØØØØNT!!!
Vestergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2013, 15:41   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Herligt og dejligt hurtigt....så mangler du bare jobbet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid går der? viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 18-05-2012 13:12
Hvor lang tid går der mon?? Udeiskoven Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 21-12-2011 09:31
Hvor lang tid går der? Sunnydob Alt det andet 23 09-01-2011 10:16
hvor lang tid før i fik FP nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 35 09-08-2010 11:28
Hvor lang tid tog det? Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 10-03-2010 19:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension