K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2013, 14:10   #1
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Cool DF større end S

http://www.metroxpress.dk/nyheder/ch...ahWFbrQruwC8U/

Bemærk at målingen er foretaget inden regeringens fremlæggelse i går, hvor selskaberne blev forgyldt, og Mærsk blev fritaget for skattestigninger på olien frem til år 2043.

Personligt havde jeg helst set, at stemmerne var gået til Ø frem for DF, men der er selvfølgelig stadig stemmer der skal fordeles, da det må formodes at Saxodemokraterne vil fortsætte deres kurs mod spærregrænsen.

Jeg kan i øvrigt godt lide overskriften på artiklen. "Chokmåling". Chok? virkelig? for hvem?
nemesis er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 14:23   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er personligt blevet lidt gladere for DF efter Pia K har trukket sig tilbage og roret er givet videre til Kristian Thulesen Dahl - ham kan jeg rigtig godt lide har jeg (lidt overraskende) fundet ud af

Den eneste grund til jeg ikke vil stemme på dem er, at de løber de blå's ærinder - og så har jeg måske også et lidt anstrengt forhold til deres udlændingepolitik, selvom jeg på enkelte af områderne er stærkt enig (uden at gå i detaljer).

Og lige på stående fod, vil jeg faktisk hellere have DF end Socialdemokraterne og SF, som jeg VIRKELIG er skuffet over!!! Der har DF trods alt, været mod mangt og meget vedrørende alle reformerne......sammen med enhedslisten (som jeg jo heller ikke kan lide betingelsesløst!) - de er også latterligt på mange områder

Men jo, jeg kan nu overveje DF, selvom jeg havde forsvoret at det nogensinde kunne ske. Men omvendt havde jeg jo også forsvoret Socialdemokraterne aldrig ville vælge Løkke som første valgmulighed under forhandlinger. Sååå.....i politik kan alt ske, og det kan det åbenbart også hos mig som vælger.

Kun tiden vil vise om jeg stemmer DF, Enhedslisten eller rent og skær, blankt.
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 15:53   #3
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
når S har fået en venstre dame som formand er det da klart vælgerne flygter
ved helt ærlig ikke hvor jeg skal sætte min stemme næstegang det er jo nærmes håbløst
der skal nærmest en revolution til før vi får stoppet dette vanvid.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 16:12   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
De får løn som fortjent... med alle de løgne og løftebrud har de fortjent hver eneste stemme der ikke stemmer på dem

Helles vækstpakke synes jeg egentlig ikke isoleret set er forfærdelig dårlig...når hun nu ryger som statsminister skal hun nok få gaflet sig et fedt job i EU... og der får hun vel en sekretær til at hjælpe sig med hvad hun skal gøre og mene......

Jeg synes Mette Frederiksen er meget værre... det er hende der har været motoren bag rundbarberingen af alle de svage og fattige i samfundet...så S må gerne få så få stemmer næste gang at hun også ryger ud i det sortblå helvede hvorfra der ingen vej er tilbage...

Og så er der lige resten af politikerne med deres osteklokke politik... vågn lige op og få fjernet den gensidige forsørgelsespligt før kommunerne burer alle inde som sociale svindlere... det er en skændsel i et moderne samfund med sådan en middelalderlig lov...


.....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 18:24   #5
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
jeg stemmer helt klart heller DF end socialdemokratiet eller venstre de er nogle værre banditter og i DF er der meget mere human bahandling af den enkelte borger selv om der også er punkter jeg ikke er ening i så stemmer jeg DF og hvis de får et kanonvalg så er det bare godt for så kan de få mere at sige og er ikke bare med som det tynde øl det kan blive en stor fordel for os syge og de ledige -de gamle -børn og familier da de er langt mere realistiske i en helt alm hverdag
søsser98 er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 18:55   #6
LineB
Banned
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 34
Styrke: 0
LineB er ny på vejen
Helle T. er nok dette århundrede største politiske løftebryder ....tænk en grim smag hun må have i munden i forhold til dem som stemte hende til magten (men det har hun sikkert ikke da hun ikke ejer moral)

LANGT hellere DF en socialdemokratiske vendekåber
LineB er ikke logget ind  
Gammel 27-02-2013, 21:36   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu skal man bestemt ikke lade sig narre af at DF er nogle af de bedste til at gå ud og sige et for så at skynde sig ned i folktingssalen og stemme for alle mulige forringelser....

Jeg kunne aldrig stemme på DF så længe de sige et og gør noget andet når vælgerne ikke kigger...men det står der jo også i artiklen....

Ham Magnus Heunicke er da en tåbe at høre på....buhu der er ingen penge....

Jamen kære ven...tag da for helvede de penge fra de rige som i lovede os inden valget....og ikke tage dem fra dem der har mindst og give dem til firmaer som har kæmpe overskud...

Weeeee stats garanteret afkast til alle aktionære...i de store fimaer....SÅDAN SOC og SF....

De skulle have et spark i røven og ud fra de kontorer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 28-02-2013, 01:10   #8
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu skal man bestemt ikke lade sig narre af at DF er nogle af de bedste til at gå ud og sige et for så at skynde sig ned i folktingssalen og stemme for alle mulige forringelser....

Jeg kunne aldrig stemme på DF så længe de sige et og gør noget andet når vælgerne ikke kigger...men det står der jo også i artiklen....
Lige præcis.

Derudover skal man lige huske på, at det bare er én meningsmåling, som så kan ændre sig betydeligt når man laver en ny af en anden gruppe mennesker. Så at hænge sig for meget i disse meningsmålinger er knapt så brugbart.
GentleGiant er ikke logget ind  
Gammel 28-02-2013, 04:46   #9
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Lige præcis.

Derudover skal man lige huske på, at det bare er én meningsmåling, som så kan ændre sig betydeligt når man laver en ny af en anden gruppe mennesker. Så at hænge sig for meget i disse meningsmålinger er knapt så brugbart.
Ska' vi gætte på, danskerne måske godt kunne falde for en fordansket udgave af den italienske komikeren ved navn Beppe Grillos med tilhørende protestbevægelse eller Danmarks Populistiske Folkeparti (DPF) [1], næste gang der bliver valg?

S siger vel: når kontanthjælpsmodtagerne ikke har råd til brød, så ka' de jo bare spise kager i stedet ...


Jeg bemærker i øvrigt, at SF's lokalpolitikere begynder at rasle med sablen, for at få SF ud af regeringen ... om det sker ... og i så fald om det vil hjælpe på faldet imod spærregrænsen for SF ... det er ikke til at sige ...

Men næste valg må som hovedtema handle om taburetklister og: Stem evigheds folketingspolitikerne arbejdsløse ... gerne inde de får nasset alt for meget overførselsindkomst til sig :-)


Note
-----

[1]
http://avisen.dk/blogs/johnnylarsen/...rti_37436.aspx
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind  
Gammel 28-02-2013, 04:54   #10
210313
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
210313 er ny på vejen
Det manglede da også bare, så kan det være at vi om et par år, kan få et af de jobs som de der uønsket gæster har tilsnusket sig..
S I O N
210313 er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
K10 bliver større og større. phhmw Dit og Dat 27 18-04-2018 16:57
nye regler = større forviring ace dk Alt det andet 4 06-01-2011 19:30
S 6156 - Om større patientsikkerhed Webmaster Politik og Samfund 0 21-09-2007 01:04
søge større pension. mail Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 30-08-2006 13:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension