K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2013, 22:08   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Helle bliver jo væk fra fælledparken i år, for at vige pladsen for Frank Jensen som jo er kandidat til Københavnsoverborgmesterpost.
Det er en helt normal procedure i de år der er byrådsvalg.
Ja det vil hun gerne have du tror på....men det passer ikke...hun var der i 2009...woops....

Så igen...kvinden lyver...og er absolut ikke til at stole på (hmm (h)vem er det dog det minder mig om)...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2013, 22:21   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja det er rigtigt Web, og hun stod endda og vadede i det under pressemødet og lagde vægt på at hun netop ikke stod på hovedscenen i 2009 - men det gjorde hun! Dum fejl på direkte TV!

Og se, nu tror flere fejlagtigt på hende. Underligt nok.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2013, 20:52   #13
ErikD
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2008
Alder: 59
Indlæg: 59
Styrke: 16
ErikD er ny på vejen
Hun missede chancen for lave hendes livs tale, sikkert fordi hun ikke kan
ErikD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2013, 22:11   #14
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det vil hun gerne have du tror på....men det passer ikke...hun var der i 2009...woops....

Så igen...kvinden lyver...og er absolut ikke til at stole på (hmm (h)vem er det dog det minder mig om)...

Du har ret i at hun lyver.

Lystløgnere har det med at glemme, hvad de tidligere har sagt ...
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 07:07   #15
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hvis HTS vælger at komme til Jylland, fordi hun vil undgå ildelugtende "gaver" i Fælledparken, så kan jeg hilse og sige, at der altså også findes rådne æg og mugne tomater herovre...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2013, 19:39   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tja...hun har fortjent alt der måtte komme...der er grænser for hvad nogle vil finde sig i...

Faldt lige over denne hvis der nu skulle være nogen derude som stadig tror på Helle T når hun siger at hun ikke var i fælledparken i 2009..

Citat:
Jeg talte ikke på hovedscenen i Fælledparken i 2009. Som jeg har fået det opfrisket i min erindring, så talte jeg på et sidearrangement om aftenen i Fælledparken for nogle DSU’ere, så jeg talte ikke på hovedscenen i 2009.

Men den forklaring er lodret forkert. Af LO Storkøbenhavns program for 1. maj 2009 fremgår det nemlig, at Thorning skam talte på den store scene i Fælledparken.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1954767.ece
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 17:24   #17
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Herligt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Hvis HTS vælger at komme til Jylland, fordi hun vil undgå ildelugtende "gaver" i Fælledparken, så kan jeg hilse og sige, at der altså også findes rådne æg og mugne tomater herovre...


Ha ha - meget sjovt.
Jeg har netop skrevet på min facebookside, at der nok også findes utilfredse jyder, så det ikke hjælper at flygte (flygte er vel hvad man kan kalde det, hun gør).
Kunne faktisk godt tænke mig at hun fik at føle, hvad befolkningens utilfredshed OGSÅ kan munde ud i - (dine omtalte æg og tomater)
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 19:41   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Ha ha - meget sjovt.
Jeg har netop skrevet på min facebookside, at der nok også findes utilfredse jyder, så det ikke hjælper at flygte (flygte er vel hvad man kan kalde det, hun gør).
Kunne faktisk godt tænke mig at hun fik at føle, hvad befolkningens utilfredshed OGSÅ kan munde ud i - (dine omtalte æg og tomater)
Ja det er jo lige før man får lyst til at give et tilskud til det...for ja...selvfølgelig er det for at flygte...ellers havde hun talt i fælledparken...som hun jo også gjorde de år hun siger hun ikke gjorde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 21:06   #19
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hehe! Ja. Men nu kunne jeg ikke selv finde på, at smide med rådne æg eller mugne tomater. Det er de i denne sammenhæng trods alt stadig for gode til...

Meen har luret lidt på, at der burde indføres minimum én årlig tilbagevendende mulighed for, at befolkningen kan give udtryk for deres utilfredshed på en mere kontant måde overfor politikerne. Fx. en bod på Folkemødet, hvor man kan kaste flødeskumskager efter dem...? De skulle i så fald stikke hovedet gennem et hul i en væg, der på forsiden er forsynet med et billede af fx. et skrigende spædbarn... Burde være muligt, nu de også kan finde ud af at kaste med mudder på Borgen...

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Ingen post betyder ingen sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 22-12-2008 13:10
Minister vil tale med KL om retssikkerhed zuza Nyt om loven 1 17-03-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension