K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2011, 12:10   #1
vinterpige
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 46
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
vinterpige er ny på vejen
Question Ledighedsydelse

Hej igen
Er ved at finde mig selv igen ovenpå den hårde omgang men hold da op jeg føler mig uforskyldt i at jeg nu er nødt til at være sygemeldt og prøve at forstå alt det skete og prøve at finde ressourcerne til at kæmpe. Det er en hård omgang
Tænker nu hvor jeg er sygemeldt og hvis ikke vi kan finde en god og konstruktiv løsning på problemet så jeg kan genoptage mit arbejde på værdig vis igen HVA SA?????
Jeg er klar over det dummeste er at lade mig fyre men hvis jeg blir opsagt på mit arbejde pga mobning på arbejdspladsen og føler mig uforskyldt i det skete får jeg så ledighedsydelse???? Hvad er beløbet efter skat??? Ved at jeg så kommer til at gå ned i løn kan jeg så ikke søge om kompensation for den manglende løn ifht nu hos arb skade styrelsen da det er en arb skade og hermed min ansættelse som fleksjobber som gør mig udsat for en nedværdigende behandling?????
Nogen der kan hjælpe????
God søndag til jer alleKeep on shinning keep on fighting
vinterpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 12:31   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Synes du har skrevet noget af det samme spørgsmål i din anden tråd for nylig?

Her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=19361

Der er skrevet svar til dig der. Det er bedst at blive i samme tråd...

Hvis du har været i arbejde som fleksjobber i 9 måneder, vil du være berettiget til ledighedsydelse, hvis de fyrer dig. Men hvis du var på ledighedsydelse inden da du kom i fleksjob eller var på sygedagpenge inden du kom i fleksjob (mener du kom direkte i fleksjob, da du blev visiteret??). Hvis du var på kontanthjælp inden du blev visiteret og IKKE har arbejdet i de 9 måneder, så kan du ikke få ledighedsydelse. Men muligvis kan du fortsætte på sygedagpenge, hvis du bliver fyret....

Hvis din arbejdsskadesag bliver godkendt, så må du jo se, hvad det ender med. Det kan vi ikke sige noget om herinde... Og tal med din jobkonsulent fra kommunen om hvor du står i din situation, hvis du blev fyret....

Har du fået snakket med din læge om situationen? Lægen kan måske henvise dig til en psykolog. Det kan være godt at få bearbejdet de ting, der er sket.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 12:40   #3
vinterpige
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 46
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
vinterpige er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Hej

Synes du har skrevet noget af det samme spørgsmål i din anden tråd for nylig?

Her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=19361

Der er skrevet svar til dig der. Det er bedst at blive i samme tråd...

Hvis du har været i arbejde som fleksjobber i 9 måneder, vil du være berettiget til ledighedsydelse, hvis de fyrer dig. Men hvis du var på ledighedsydelse inden da du kom i fleksjob eller var på sygedagpenge inden du kom i fleksjob (mener du kom direkte i fleksjob, da du blev visiteret??). Hvis du var på kontanthjælp inden du blev visiteret og IKKE har arbejdet i de 9 måneder, så kan du ikke få ledighedsydelse. Men muligvis kan du fortsætte på sygedagpenge, hvis du bliver fyret....

Hvis din arbejdsskadesag bliver godkendt, så må du jo se, hvad det ender med. Det kan vi ikke sige noget om herinde... Og tal med din jobkonsulent fra kommunen om hvor du står i din situation, hvis du blev fyret....

Har du fået snakket med din læge om situationen? Lægen kan måske henvise dig til en psykolog. Det kan være godt at få bearbejdet de ting, der er sket.
Det er rigtigt jeg har skrevet om en lille del af det her før men IKKE det hele Da jeg alligevel syntes jeg er kommet lidt videre.
Jeg blev rigtig nok husket visiteret direkte i fleksjob og har talt med min læge som jeg har en opf aftale med i næste uge. Har også kontaktet min sagsbeh fra kommunen som lader vente på sig og min fagforening er også kommet på banen men defor har jeg stadig brug for at få besvaret mine nye spørgsmål
vinterpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 15:25   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vinterpige Se meddelelser
men defor har jeg stadig brug for at få besvaret mine nye spørgsmål
Så vil det være en stor fordel for alle parter hvis du fortsætter i din oprindelige tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=19361
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:39   #5
vinterpige
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 46
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
vinterpige er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Så vil det være en stor fordel for alle parter hvis du fortsætter i din oprindelige tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=19361
Det kan jeg godt se det fornuftige i men er ikke en ørn til det her men har fået de svar jeg søgte
vinterpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:55   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vinterpige Se meddelelser
Det kan jeg godt se det fornuftige i men er ikke en ørn til det her men har fået de svar jeg søgte
Hvis du klikker på dit brugernavn, enten ved et af dine indlæg eller oppe i sidens øverste højre hjørne, så kommer du ind i din profil.

Der kan du klikke på "statistik" og derefter på "Find alle emner startet af vinterpige".
Så kommer der en list over de tråde du har startet, så klikker du på den tråd du vil skrive et indlæg i.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
MIN ledighedsydelse 2013, modregning af egenpension i ledighedsydelse Fyret2011 Alt det andet 4 04-02-2013 19:38
Kan jeg få ledighedsydelse ???? Valde68 Spørgsmål ang fleksjob 3 21-03-2012 19:46
Ledighedsydelse Mikkel-Nakskov Alt det andet 5 30-12-2011 15:02
Ledighedsydelse - job - ? MxDK Spørgsmål ang fleksjob 2 15-11-2011 18:38
Ledighedsydelse sushjer 1 Spørgsmål ang fleksjob 0 30-06-2010 21:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension