K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2011, 23:45   #31
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...tror, det er de her principafgørelser, du har lagt i anden tråd, Ricky:

P-26-04 og P-1-03
Jo, det ser rigtigt ud ;-)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 23:53   #32
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Jo, det ser rigtigt ud ;-)
Ja, har lige tjekket:

nalas tråd "Jeg har set mig nødsaget til at hyre privat en socialrådgiver", indlæg no. 6.

Væsentlige afgørelser!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 23:58   #33
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Meget væsentlige, og de virkede i hvertfald da jeg "smed" dem til Nala's kommune :-)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2011, 23:58   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
nala's tråd er her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=20821

Jeg har lige kigget i begyndelsen af denne tråd, og så vidt jeg kan se har du en fremadglidning af en lændehvirvel (spondylolisthesis).
Hvis dette er tilfældet vil jeg ikke anbefale dig, at tage imod et evt. tilbud om stivgørende operation (deseoperation).

Jeg har selv en fremadglidning af en lændehvirvel, inden debatten på netdoktor blev lavet om læste jeg om et par stykker, som havde fået denne op med dårligt resultat, reoperation medførte ingen bedring, tværtimod.

Da tog jeg min beslutning, kommunen kunne tage både mine penge og mine børn, jeg skulle ikke opereres.

En neurokirurg skrev, at han ikke mente, at jeg ville have glæde af op'en, og kommunen nævnte det aldrig med et ord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 31-12-2011 kl. 00:04.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 00:40   #35
susssana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
susssana er ny på vejen
Jeg har også taget min beslutning. Selvfølgelig synes jeg det er træls med økonomien, Jeg sidder i ejer hus, så jeg er lidt i tvivl om jeg kan få kontanthjælp. Det værste er at man bare bliver plantet der, og så kan man side der de næste 10år. Jeg føler stadig at jeg kan yde nogle timers arbejde, At føle sig nyttig. Jeg har mange gode timer i mig endnu. Men jeg kan bare ikke arbejde mere end 3-4 timer uden at hvile, og hvis jeg prøver at arbejde mere får jeg bare flere og flere smerter.
susssana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2011, 00:48   #36
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af susssana Se meddelelser
Jeg har også taget min beslutning. Selvfølgelig synes jeg det er træls med økonomien, Jeg sidder i ejer hus, så jeg er lidt i tvivl om jeg kan få kontanthjælp. Det værste er at man bare bliver plantet der, og så kan man side der de næste 10år. Jeg føler stadig at jeg kan yde nogle timers arbejde, At føle sig nyttig. Jeg har mange gode timer i mig endnu. Men jeg kan bare ikke arbejde mere end 3-4 timer uden at hvile, og hvis jeg prøver at arbejde mere får jeg bare flere og flere smerter.

Du skal ikke bare rulle over og "spille død" der skal skisme klages, med henvisning til de principafgørelser der siger at kommunen ikke må pålægge en borger at gennemføre en operation der medfører en større risiko for liv/førlighed... Og en stivgørende operation medfører en ret stor grad af risiko for førligheden...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2012, 00:12   #37
susssana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 35
Styrke: 13
susssana er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Du skal ikke bare rulle over og "spille død" der skal skisme klages, med henvisning til de principafgørelser der siger at kommunen ikke må pålægge en borger at gennemføre en operation der medfører en større risiko for liv/førlighed... Og en stivgørende operation medfører en ret stor grad af risiko for førligheden...
Tak Ricky M, for at tage min sag. Du havde jo ganske ret. Selvom kommunen ikke var enig. Men vi fik ret i BAN. Så nu kan vi kæmpe videre mod målet.
susssana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension