K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg har fået job.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg har fået job. Her kan dem der bliver ansat i job, skrive det til andre som en lille opmuntring og så vi alle kan se at det kan lade sig gøre.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2008, 14:29   #11
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Jeg har nu været der i 14 dage og det går bare rigtig godt

Idag har dem der vil, fået massage i en halv time og det er et personalegode som vi får en gang om måneden . Det var bare SÅ godt og jeg nød det meget, for spænder meget i skulderen.

Oven i det får jeg en masse rigtig dejlige fordele ved jobbet så det er bare 10-4 .
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2008, 23:31   #12
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Hej

Igår fik jeg så papirerne fra kommunen på bevilningen af jobbet på mit arbejde . Der står i dem at jeg er ansat pr den 3/12 så jeg har nu været ansat i 15 dage allerede . De dage går bare så hurtigt.

I mandags var jeg med min mor ude juleshoppe for jeg har fri mandag indtil 1/1 09 hvor jeg får nye arbejdstider som passer bedre. Da vi alligevel var ude og shoppe fandt jeg lige gaven fra mit job og den er SÅ fed så jeg er lykkelig.

Jeg føler mig godt nok mega heldig nu hvor jeg har job og samtidig en flink chef og søde kollegaer og gode fordele .

I tirsdag fik jeg 1/2 times massage på jobbet betalt af dem i arbejdstiden og det var SÅ godt for jeg spænder meget i nakke og skuldre.

Nu mangler jeg kontrakten og den er jeg blevet lovet at få lige efter nytår når jeg møder ind på jobbet igen efter en dejlig lang juleferie og familiehygge .

Lykkelig er det jeg er
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 22:26   #13
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Update ;)

Idag har jeg været der i lidt over en måned og det er bare det fedeste job med søde dejlige kollegaer, god løn og gode arbejdsopgaver og gode personale goder (frugtordning, billig frokost fra lokal restaurant/cafe, 1/2 times massage i arbejdstiden 1 gang pr. månd) .
Hende som er min teampartner/sekretærkollega er bare så sød og forstående og alle de andre er også søde og hjælpsomme .

I mandags fik jeg mit livs første rigtige løn og det var bare SÅDAN en dejlig følelse og jeg glæder mig hver dag til at komme på job.
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 22:41   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvor er det dejligt, at du har overskud til at fortælle en positiv historie. Det giver håb til andre at læse, at det kan lade sig gøre at få job - og så ovenikøbet et fantastisk et af slagsen.

Tak for din solskinshistorie her i mørket.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 23:06   #15
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej Andersen 23

Hvor bliver jeg glad af at læse sådan en solstråle historie, stort tillykke med jobbet---dette giver mig virkelig mod på at det kan lykkedes i min egen sag om et et flexjob, når jeg eeeeeeeeengang får min flexjob ansøgning beviliget, slet ikke misundelig over din massage ordning og madordning, (spøg, stort tillykke,
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2009, 23:39   #16
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thelma Se meddelelser
Hvor bliver jeg glad af at læse sådan en solstråle historie, stort tillykke med jobbet---dette giver mig virkelig mod på at det kan lykkedes i min egen sag om et et flexjob, når jeg eeeeeeeeengang får min flexjob ansøgning beviliget, slet ikke misundelig over din massage ordning og madordning, (spøg, stort tillykke,
Hilsen Thelma.
1000 tak. Min bevilning tog 3 år at få igennem incl 1 afslag, som jeg ankede og fik omsted til, at jeg skulle til neuropsykolog og have en speciallægeerklæring og derefter ville de tage stilling, 3 uger efter kom der brev ind af døren om at det var beviljet med tilbagevirkende kraft .

Efter det har jeg gået 2 år og ca 4 måneder og været på dagpenge (pga jeg havde uddannelse og ikke var på revalidering mere) og ledighedsydelse og været ude i 5 praktikker af 1-4 måneders varrighed uden job i sigte.
Så da jeg blev kontaktet blev jeg meget meget overrasket og glad for jeg havde selv søgt 10-20 steder og min jobkonsulent havde søgt 50-60 steder uden held og en dag fik jeg sgu job UDEN at søge

Så JA det kan lykkes og man skal bare blive ved med at søge, for en dag så er der bid .

Hvis I herinde har spørgsmål, er i velkommen til at skrive til mig og jeg vil svare så godt jeg kan .

Knus

en glad fleksjobber
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2009, 00:00   #17
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej andersen23

Hej.
også lang tid at du har ventet må jeg sige , godt med sådan en afslutning så god.
Jeg er udemærket klar over at flexjobbene ikke hænger på træerne , og måske også især nu med krisen og fyringer inden for flere brancher, jeg er også godt klar over at , jeg skal virkelig gøre en indsats selv for at få et flxjob.
Jeg har faktisk noget jeg vil spørge råd/hjælp om idag, jeg har fået så meget hjælp her på K10, da jeg startede hele min sag, men det er nok bedst jeg bliver i min egen tråd og fortsætter min spørgsmål der, fortsat god aften og mere tillykke med jobbet.
Mange hilsner thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 13:18   #18
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Så har jeg snart været ansat i fleksjobbet i 2 måneder og jeg er bare SÅ glad for der. Jeg bliver gladere og gladere for det for hver dag der går.

Lige for tiden er jeg ved at blive lært op i at slå alarmen til og fra derinde, taste hurtigt så jeg kan følge med i strømmen af skibspositioner og den slags og mine 2 sekretærkollegaer er rigtig gode til at give mig tid til at lære tingene og de er gode til at lære mig op i de ting .

Det bedste er at jeg ikke er ARBEJDSLØS mere og få mine egne penge ind på kontoen hver måned . Det andet bedste er at jeg nu kan holde weekend med god samvittighed, fordi jeg laver noget og har en hverdag med job og fritid .
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:27   #19
Andersen23
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2007
Indlæg: 75
Styrke: 18
Andersen23 er ny på vejen
Update ;)

Igår havde jeg sidste dag i min 3 måneders prøveperiode og det er bare så fedt, for nu er jeg ansat på vilkår som de andre ang. opsigelse etc .
Arbejdet har også købt forskellige ting til mig, som jeg manglede .

Jeg fejrede dagen med at tage på cafe og spise frokost alene og købe et sølvled til mit armbånd .
Andersen23 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:35   #20
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hej Andersen23

Det er rigtig dejligt for dig, du er sådan et godt sted, hvor der også bliver taget hensyn til dine skånebehov.

Ønsker dig alt muligt held fremover

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
Er så lykkelig!!! Har fået praktikplads, starter sidst på ugen :) hboegelund Jeg er kommet i praktik. 17 02-12-2010 16:13
Bare tak Kamma1 Alt det andet 2 10-11-2010 20:52
Nærmest lykkelig!!!! BFF Dit og Dat 5 22-07-2009 10:20
jeg er både lykkelig og ked af det Ole-Oliver Dit og Dat 7 27-02-2009 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension