K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-01-2012, 11:29   #21
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 48
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
dejligt at høre at der er godt nyt i din sag :-) Og du lyder til at være ved godt mod ...Tillykke (trods alt:-D)
Heidi
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2012, 01:24   #22
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Blev førtidspensionist den 1/3.

Har været til en skintigrafi (man sprøjter et radioaktivt stof i blodårene og 3 timer efter skal man i et gamma kamera).

Nå, men fik svar for 14 dage siden. Nogle af mine smerter skyldes at skruerne i den stivgørelse jeg har i 3 led i lænden, er løse i knoglerne.

Det var det værst tænkelige scenarie. Jeg undgår sikkert ikke en op. nu, får svar i morgen. Jeg skal til Middelfart og høre om en evt. op. og hvad der ellers kan gøres.

Det er rimelig øv, har jeg ikke brug for nu. Under alle omstændigheder, vil jeg ikke beslutte en evt. op. i morgen, vil ha' tid at tænke i.

Kan bruge lidt tænketid i Tyrkiet, skal afsted den 25/3. 8 dages afslapning, helt for mig selv.

Det var lidt nyt fra mig.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2012, 08:09   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Nå, men fik svar for 14 dage siden. Nogle af mine smerter skyldes at skruerne i den stivgørelse jeg har i 3 led i lænden, er løse i knoglerne.
Puuuha hvor jeg føler med dig, det gør mig virkelig ondt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2012, 04:14   #24
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Tak for støtten Vovse

Var i Middelfart i dag. Jeg er tilbudt op, hvor jeg får skiftet metallet ud med nyt + div. Ingen garanti for bedring. Jeg bad om 6 mdr. betænkningstid, hvor jeg stadig er tilknyttet Middelfart Sygehus. Har fået et nummer jeg kan ringe på, hvis jeg vil opereres.

Lige nu er jeg ikke tændt på operation, der er for meget på spil for mig. Det er 3. gang samme sted i ryggen, ikke smart at rode i gl arvæv og nerver. Det er en sværere op denne gang og vil ta' lang tid at lave, (en dag ca fortalte han). Bagefter er der lang tids genoptræning mv. Hvis det så alligevel ikke virker, har jeg spildt en masse tid på ingenting. Går det galt med nerveskader, er jeg helt lost in space.

Men egentligt meget sjovt at jeg har papir på at jeg "har et par skruer løs" Surprice......, vidste jeg nu godt, bare ikke at det var i ryggen, hehe.

Tager det som det kommer. Gider ikke mere smertestillende, må prøve at få en hverdag til at fungere. Jeg er super glad for at jeg har en forstående og støttende familie.

Hygge

Sidst redigeret af Pophår; 14-03-2012 kl. 04:21.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2012, 07:45   #25
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Men egentligt meget sjovt at jeg har papir på at jeg "har et par skruer løs" Surprice......, vidste jeg nu godt, bare ikke at det var i ryggen, hehe.
Godt du har din humor i behold, ind i mellem er det den vi overlever på.

Op eller ej, den er svær, men det må jo være noget med at afveje, hvad du har nu og hvad du kan risikere at få.

Det er historier som din, der fik mig til at beslutte, at uanset om lægerne anbefalede det eller ej, så ville kommunen aldrig få mig til, at underlægge mig en op, om så de lukkede kassen og fjernede mine børn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 02:07   #26
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Det ER svært at beslutte sig for op eller ej, Vovse. I okt. 2009, hvor jeg blev opereret for 2. gang og stivgjort, havde jeg så ondt inden, at jeg ikke så anden udvej. Det var som om mine rygknogler skurede mod hinanden.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 08:06   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Det ER svært at beslutte sig for op eller ej, Vovse. I okt. 2009, hvor jeg blev opereret for 2. gang og stivgjort, havde jeg så ondt inden, at jeg ikke så anden udvej. Det var som om mine rygknogler skurede mod hinanden.
Det er jo ca. sådan jeg forestiller mig, at du har det nu, og så er man vel tilbøjelig til, at gribe efter et halmstrå.

Det må være en modbydelig situation, at være i, for hvad er alternativet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er der nogen der ved sushjer 1 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 6 02-01-2011 17:39
Nogen der ved... Gunell Alt det andet 1 29-12-2010 20:43
er der nogen der véd det? buster Dit og Dat 8 01-08-2010 10:05
Nogen der ved? Diva Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 26-11-2009 20:17
Nogen der véd det buster Alt det andet 4 25-08-2008 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension