K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2008, 02:28   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Hej Helene, velkommen på k10, dejligt at, se dig rykke".

Der vil altid være nogle indlæg, som kan gøre en`lidt "nervus" men heldigvis, er der masser herinde, der ved at , det ikke behøver gå så galt. Der er faktisk mange, der får en ordentlig sagsbehandling, især når paragrafferne lige pludselig bliver smækket på bordet.

Så velkommen igen igen, håber du snart får ro i dit sind, og kan koncentrere dig om dig og dine.
Knus fra Helle
Også fra mig til dig!

Det er da dejligt der er 'nogen' der har fortalt mig om K10, ellers kunne jeg jo have siddet rigtig længe og ha' gættet mig til det hele - for der er jo ingen på kommunen der oplyser én om noget, jamen er dét ikke sært? Synes GODT NOK de holder kortene tæt til kroppen.

Nu sludrede jeg lige med en veninde, også førtidspensionist efter de gamle regler, hun havde læst et sted at hun nu kunne arbejde lidt UDEN der blev pillet ved pensionen - det holdt også stik. De glemte bare at fortælle at boligydelsen røg
Så hvis hun skulle arbejde og tjene lidt ekstra, jemen så skulle hun jo pludselig arbejde RIGTIG meget for at indtjene de penge der røg fra boligydelsen - tja, og så kunne det jo ikke lade sig gøre!
Hvad er det for en - vi giver med den ene hånd og tager med den anden politik, vi har fået?? Synes ligefrem vi har fået amerikanske tilstande på nogen punkter. Synes bare Fogh har et par nosser hængende et sted hvor han godt kunne tage og hanke lidt op i dem!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søgt førtidspension i 15 år. mullamulla3 At søge førtidspension 10 20-04-2013 18:40
Har d.d søgt §17 hopper Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 24-09-2010 23:14
Jeg har jo søgt FP Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 24-02-2009 18:50
Hjælp har søgt §17 maj Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 01-02-2008 16:27
Har du søgt aktindsigt ? Hejdien Dit og Dat 8 22-10-2006 16:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension