K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2008, 10:50   #11
lonek
Ved at vænne sig til K10
 
loneks avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
lonek er ny på vejen
Hej alle

Jeg er begynder her i dette forum. Nu har jeg brugt de sidste 2 dage på at læse indlæg, hvilket har givet mig ikke misforstå det "fred, ro, tilfredshed, forståelse" af min egen Situation. Jeg var ganske enkelt ved at tro at jeg var på vej til at midste forstanden.

Lidt og mig
For 1 år siden vågnede jeg en morgen for at opdage at jeg ikke kunne udtale det jeg ville.
Da jeg så mig selv i spejlet, var jeg skæv i ansigtet. Jeg tænkte ikke på at det kunne være noget særlig ( troede at jeg havde klemt en nerve) sidst på dagen kom min mand hjem.
Jeg blev indlagt undersøgt fra top til tå. Intet kunne man se dog var læger 100% sikker på at der ikke var noget galt i hjernen. Jeg græd utroligt meget, kunne ikke styre mine føelser.

Læger mente at det nu var en(borealia...skovflåt) som havede været på mig. Blev nu behandlet for en sådan dyr. Prøver fra ryggen negativ

Nu besluttede læger at kikke på billeder endnu en gang. Mente nu at de kunne se nogle sorte prikker, men men det kunne være dårlig billede kvalitet.

Dagene gik den 22 sep blev jeg udskrevet og på blodfortyndende og dep piller.
Jeg blev nu indkalt til ct scanning i Vejle.

3 uger efter besked forandring ses i hjernen af følge af blodprob. sådan ikke mere
For at sige det milt min verden væltede totalt.

Mor til 4 børn den mindste 2 år.
Jeg kunne intet, kun græde og ligge på sofaen. Ture ikke være alene. Det endte med krise hjælp den næste mdr.

Lys forude...... jeg fik på en eller anden måde lov til at kommme til at hjælpe i det omfang jeg nu kunne på et plejehjem ikke langt fra hvor jeg bor.

Jeg opdaget i den tid jeg var på hjemmet at der var ting jeg ikke kunne. f.eks. huske at lukke køleskabet, udtale forskellige ord, huske hvad personalet sage, følge med i samtaler.
men trods det hyggede jeg mig.

Opfattelsen af min tilstedeværelse på plejehjemmet, blandt det faste personale og min egen tro på at jeg var der for min skyld og at jeg skulle sige fra når ting blev for meget. hvilket jeg ikke fik gjort. ( Da jeg slet ikke hviste noget om hvad det vil sige at have fået en blodprop i hjernen) endte med totalt kaos i mit indre og kommentar fra leder på plejehjemmet blev kommunikations vanskligheder.

.... jeg vender tilbage
lonek er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2008, 11:09   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ingen fagforening - som tidligere beskrevet, så har jeg ALDRIG haft et arbejde! Og har ikke kunne gennemføre nogle af de 28 tilbud jeg har prøvet af, så min erhvervserfaring er = 0

Vil dog overveje en ekstra gang om der er noget der kan tilføjes sagen. Skal til møde med min læge på Mandag, sammen vil vi lige gennmgå min journal.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2008, 11:28   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kære Lonek

- jeg har netop oprettet min egen tråd, for ikke at stjæle fokus fra din. Jeg er ny på sitet, så jeg har fjumret lidt rundt - man skal jo lige lære det!

Glæder mig til at læse din fortsættelse og krydser fingre for at også DU kan få fred (ro og reglmæssighed) gennem en evt førtidspension.

Det kræver et helbred af stål at være syg i dette samfund - sådan opfatter jeg det i hvert fald.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2008, 12:20   #14
lonek
Ved at vænne sig til K10
 
loneks avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2008
Indlæg: 17
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
lonek er ny på vejen
Smile

forsættelse

Samtaler efter samtaler. Sagsbehandler, læge, formiljehuset, læhekonsulent, psykologbehandlinger, ol. Total forvirring i min indre. Jeg troede at jeg forstod, men gentagende misforståelser fra min side mente de.

Jeg var træt, udkørt havde ingen energi, jeg kendte ikke mig selv længer. Jeg søgte ftp på §17 jeg havde brug for at få ro.

Jeg besluttede herefter at optage alle samtaler på min mp3 afspiller.

Sagen forputte sig og kom aldrig videre. ny sagsbehandler. meget venlig undskyldte fejlen.

Opdatering af ressourseprofil. Er det så sådan vi gør sagde sagsbehandleren.

Ja var mit svar. Men hvad havde jeg egentelig sagt ja til ? lytningen til mp3 gav intet svar

Så her i det ny år lørdag kom der et brev. KOMMUNEN jeg har lovet mig selv aldrig at åbne et brev fra kommunen en lørdag.

Min mand fik ansvaret. Indstilling til ftp §16, 18 og 20
sådan startede jeg dette indlæg

Sidst redigeret af lonek; 10-01-2008 kl. 12:27.
lonek er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension indstilling/afslag Mussen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 02-11-2012 11:00
Indstilling til førtidspension viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 05-03-2012 19:26
indstilling til afslag på førtidspension frida Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 14-12-2008 00:01
Først indstilling til førtidspension fra Jobcenter og så ikke alligevel?? afrodite Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 64 20-09-2008 03:19
indstilling til førtidspension bam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 18-09-2008 00:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension