K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2008, 13:26   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Sanne52 det lyder da rigtig godt jeg ønsker dig alt held og lykke med din sag, bare alene det du har fået din fagforening med dig kan lette det hele meget for dig

Alene alle de ting der står og man skal forholde sig til og forstå gør at mange er ved at give op inden de er begyndt så det er guld værd at have sin fagforening med til at oversætte og læse papir igennem for en , er glad for at høre at du har fået lidt mere mod på det hele....

Jeg håber at du holder os opdateret hen af vejen

Med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 10-01-2008, 13:54   #12
sanne52
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2007
Lokation: aalborg
Indlæg: 58
Styrke: 17
sanne52 er ny på vejen
Hejsa.Det sidste nye i min sag er , at efter jeg snakkede med sagbehandler i går og sagde at jeg ville have aktindsigt og at jeg havde talt med min fagf. er at jeg lige er blevet ringet op af sagbehandler, som sagde at efter samtalen i går havde hun vendt det inde på kontoret,og de syntes nu at jeg skulle have lavet en speciallægeerklæring,og at det skulle vurderes på ny,da det var dumt at sende mig ud i noget som måske var dødsdømt på forhånd.
Endelig lytter de til mig,og gør noget.
Men alligevel lidt utroligt at efter jeg sagde det med fagf. er der andre boller på suppen... Det er ligesom hvis man går til medierne åbenbart.Håber andre kan bruge dette til noget.
Jeg er bare så glad over at jeg fandt energi til at kæmpe mod systemet.det er lige før jeg glemmer hvor ondt jeg har det
Igen tak for dette gode forum,hvor man kan få hjælp og råd.
Mange hilsner fra Sanne
sanne52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Usikker fremtid.... Fib-Spurven Alt det andet 8 26-09-2012 00:30
IT-koks gør jobstatistik usikker buster Politik og Samfund 0 21-10-2010 18:56
Usikker på mit nye arbejde Simmer Jeg har fået job. 3 11-09-2009 18:23
Er lidt usikker??? akizuri Lægekonsulenternes Rolle 2 17-03-2009 13:30
Usikker fremtid Blueday Dit og Dat 4 11-08-2008 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension