K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2018, 13:54   #1
gryphon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2017
Indlæg: 9
Styrke: 0
gryphon er ny på vejen
fleksjob + honorarløn?

Hej,
Kan man være i fleksjob, og så modtage honorar-løn fra anden side, uden at det går udover ens fleksløntilskud??? Eller at kommunen så syntes man kan arbejde flere timer?

Lang historie kort: I min arbejdsprøvning var jeg i et frivilligcenter, hvor jeg bl.a. var med til at starte en social netværksgruppe for mænd. Jeg søgte hen mod slutningen nogle fonde/legater i håb om at kunne gøre det til en lønnet fleksjob-stilling.
I mellemtiden er jeg så gået hen og har fået et rigtig fint fleksjob et andet sted. Har forsat med at køre mandegruppen på frivillig basis...
MEN, nu har jeg fået svar fra en fond, som har bevilliget en fin pose penge til mandegruppe-projektet. Budgettet til ansøgningen er udformet som noget til ture/aktiviteter, og noget til løn...
Har jeg mulighed for at lade frivilligcenteret (ansøgningen er lavet i deres navn) udbetale mig honorar-løn uden at det går udover mit fleksløntilskud, eller at kommunen kommer efter mig fordi jeg arbejder flere timer???

På forhånd tusind tak for hjælpen
gryphon er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2018, 14:47   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Det kommer nok an på hvor meget tid og penge det drejer sig om.

Eks. Jeg var frivillig sport træner for de små 1 time årligt, vinter mdr. Det gav 3500 kr, ingen problem, men er det løn så vil de nok trække i din ydelse
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2018, 00:16   #3
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Er det løn skal de have besked, og den vil så indgå i din modregning på lige fod med lønnen i dit fleksjob.

Er selv i samme situation med lidt ekstra fra tid til anden, som så indgår i kommunens modregning.
__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension