K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2009, 15:09   #11
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Igen, som jeg siger, så står der en del i det nævnte kapitel af LAB-loven om, hvem der har pligt og ret til at modtage tilbud om virksomhedspraktik. Hvis Tije er i betragtning til førtidspension, falder Tije (han/hun?) sandsynligvis ind under den gruppe af ledige, der er beskrevet i LAB-lovens §2, stk 1, nr. 7 (muligvis nr. 4, men det er ligemeget) og har derfor ikke pligt til at tage imod tilbud om virksomhedspraktik.
Referencen til kapitlet er stadig gyldigt. Jeg havde bare misforstået formålet med informationssøgningen.
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 15:19   #12
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maro Se meddelelser
Igen, som jeg siger, så står der en del i det nævnte kapitel af LAB-loven om, hvem der har pligt og ret til at modtage tilbud om virksomhedspraktik. Hvis Tije er i betragtning til førtidspension, falder Tije (han/hun?) sandsynligvis ind under den gruppe af ledige, der er beskrevet i LAB-lovens §2, stk 1, nr. 7 (muligvis nr. 4, men det er ligemeget) og har derfor ikke pligt til at tage imod tilbud om virksomhedspraktik.
Referencen til kapitlet er stadig gyldigt. Jeg havde bare misforstået formålet med informationssøgningen.
Øh mener du at alle ledige ikke har ret til virksomhedspraktik??
Det der står i § 2 i Lov af bekendtgørelse af beskæftigelsesindsats er kun målgrupper. Nærmere beskrevet om hvordan disse målgrupper skal hjælpes kommer jo frem i feks. § 3...... Man skal også læse resten af loven...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2009, 22:48   #13
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
Jeg trækker mig igen. Jeg havde lige overset §42 stk. 2, som faktisk siger noget om folk, der tilhører gruppen af folk, der beskrives i nr. 7. Min fejl. Så er det jo nærmere op til speciallægeerklæringer end noget andet.

Jeg beklager fejlen.
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Love og procedurer Firedragon Skal kommuner ikke overholde loven? 14 24-09-2010 08:31
hvor finder jeg let læslige love og paragraffer? blueeyes Dit og Dat 9 22-04-2010 10:29
mister alt????trods nye love osv.??? aloecare Alt det andet 4 30-03-2010 14:15
paragraffer. Gunell Alt det andet 1 18-12-2009 21:47
Love og paragraffer for fleksjob zuza Nyt om loven 0 28-11-2007 14:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension