K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2014, 23:18   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det kan man kun hvis man er perle!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2014, 19:58   #22
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Husk at kommunen ikke kan tvinge nogen ud i job som lejemorder !

[B]
Mig må de gerne tvinge ud,jeg elsker skumfiduser
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2014, 20:37   #23
Cousteau
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2010
Indlæg: 12
Styrke: 14
Cousteau er ny på vejen
Jeg indrømmer blankt at jeg gerne ville stå Face2Face med altid ucharmerende og løgnagtige Mette Frederiksen og fortsætte hvor Krasnik slap....

hun burde om nogen, se dokumentaren om Svend Auken - den joviale og charmerende politiker der var åbne overfor alle - og han holdt nok den stærkeste tale lige før sin død på rådhuspladsen.... han var ankommet hånd i hånd med hans kæreste.

Mette Frederiksen har vist misforstået Social Demokratisk politik - men jeg har også hørt at der er ledige pladser hos de Konservative.....

Hvis ikke hun ikke snart begår politisk selvmord, afgår fra scenene - ja så stiller jeg gerne op med arsenal af skumgummipile...

NB til Webmaster :-) PET har ikke været inde i min lejlighed endnu, men der holder en mystisk bil på gaden foran min altan.... Håber sgu ikke de overvåger mit kedelige liv :-)

Uanset så står jeg ved min tekst og risikerer gerne at tingene ryger ud af kontekst - det kan snart ikke gå værre end nu :-)
Cousteau er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2014, 21:43   #24
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Og Mikhail Kalasjnikov, døde for 14 dage siden...

Opfinderen af verdens mest benyttede våben !

Alle våbens svar på "Ikea kataloget"
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2014, 22:58   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Cousteau Se meddelelser
Jeg indrømmer blankt at jeg gerne ville stå Face2Face med altid ucharmerende og løgnagtige Mette Frederiksen og fortsætte hvor Krasnik slap....

hun burde om nogen, se dokumentaren om Svend Auken - den joviale og charmerende politiker der var åbne overfor alle - og han holdt nok den stærkeste tale lige før sin død på rådhuspladsen.... han var ankommet hånd i hånd med hans kæreste.

Mette Frederiksen har vist misforstået Social Demokratisk politik - men jeg har også hørt at der er ledige pladser hos de Konservative.....

Hvis ikke hun ikke snart begår politisk selvmord, afgår fra scenene - ja så stiller jeg gerne op med arsenal af skumgummipile...

NB til Webmaster :-) PET har ikke været inde i min lejlighed endnu, men der holder en mystisk bil på gaden foran min altan.... Håber sgu ikke de overvåger mit kedelige liv :-)

Uanset så står jeg ved min tekst og risikerer gerne at tingene ryger ud af kontekst - det kan snart ikke gå værre end nu :-)
Jeg håber at du har set at det var mig der ikke havde læst dit indlæg ordentligt...

Jeg skal læse alle indlæg herinde dag ind og dag ud...og det kan desværre gå for hurtigt engang imellem...

Det gjorde at jeg ikke lige fik set det med skumfiduserne...og så er det jo noget helt andet...

Nu er det heller ikke fordi jeg selv har noget imod at man joker med ting...i min bog kan man joke med næsten alt...

Men sådan som jeg læste det...altså uden skumfiduser...ja så ville jeg bare fortælle at sådan noget kan tages ud af kontekst meget senere og at man vil have svært ved at forsvare sig der...

Jeg ville selv kunne skrive som du gjorde...også endda uden skunfiduser...men her på det sidste...der har været nogle rigtig grimme historier fremme om folk der er blevet taget for alvor over noget de har sagt i sjov...

Men men med skumfiduser...ja så er det jo noget helt andet...men det så jeg ikke...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension