K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2010, 09:56   #11
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Det er ikke så længe siden, der var et indslag i nyhederne om de toiletter. Her interviewede de nogen, der havde prøvet det. Alle som en sagde, at de havde været rigtig glade for det!! For det første var det dejligt, at man ikke var afhængig af at skulle vente på personalet, hvis man skulle på toilettet. For det andet var det mere rart at have den del for sig selv, uden at skulle hjælpes af en anden person. Det kan jeg faktisk godt sætte mig ind i.

Så inden man bare hidser sig op og synes al nytænkning er dårligt, så skal man måske lige klappe hesten og se, om der eventuelt kunne være noget positivt ved det!!

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 11:09   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
gh72, lige præcis sådan har jeg det også, jo mere jeg kan være uafhængig, jo bedre

Og ja, jo mere vi kan forbedre forholdene for personalet jo bedre, ingen tvivl om det!
Var selv en del af sundhedsplejen og det var inden diverse hjælpeanordninger var opfundet -min tilstand i dag er så et resultat af dette, øv

Meeen vil nu også påstå at den menneskelige kontakt kan være alfa og omega for at et menneske klarer sig igennem dagen, min erfaring.

Mella, det var sørme en go idé du gav mig og skal nok huske at få patent på opfindelsen

Hm, tænker jo så, at det må være muligt at søge om en af de dersens robot støvsugere for det ville jo være en besparelse for kommunen på lang sigt ikk´

Så mangler jeg bare en eller anden dims der kan skifte mit sengetøj

Nogen forslag?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 13:28   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Så mangler jeg bare en eller anden dims der kan skifte mit sengetøj
Hvad med en sovepose?

Det bliver vel næste "geniale ide". Så falder folk heller ikke ud af sengen, når de skal ligge der, når hjemmeplejen har været der klokken 16.00 for at putte borgeren, indtil de kommer igen næste formiddag.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 23:46   #14
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
zuza, du er sg da den "nye" ole opfinder

Ti hi, at ligge der som en anden rullepølse i svøb..tja, det må da være det der skal til for at spare personalet OG lønninger!

(py ha, så glemmer vi alt om lugten når en sådan blir lynet op ikk´)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 00:14   #15
tuxon
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2007
Indlæg: 181
Styrke: 17
tuxon er rigtig godt på vej
He-he - Dansken har en herlig språ !

Ældre herre på plejehjemmet : Hjælp - jeg kan ikke få min lynlås lynet op - sæt dig hen i stolen og vent, så kommer vi om lidt - jamen, jeg skal tisse ! Nu ! ????????

Eller med andre ord - hvornår lyner man op - og hvornår ned ? ;-)
__________________
MVH. Tuxon.
Politikere er som bleer - de skal skiftes ofte og af samme årsag.

Sidst redigeret af tuxon; 26-06-2010 kl. 00:36.
tuxon er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
89 årig tilbydes kursus i rengøring Te-pigen Politik og Samfund 4 06-01-2013 13:28
Kommunen skal foretage en individuel vurdering, når de bevilger rengøring hver fjerde Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 12-03-2012 10:00
Ulovligt at forringe rengøring hos ældre buster Politik og Samfund 1 22-10-2010 11:19
Sorøs ældre skal slippe rollatoren! buster Politik og Samfund 6 27-09-2010 22:02
Parkarbejdere skal muge ud hos de ældre zuza Politik og Samfund 0 18-01-2008 14:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension