K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-02-2013, 19:42   #211
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Hej Mumrik
Det er den "nye" ressourseprofil, den minder meget om den gamle, bare hvor "spørgsmålene" er mere "positive", altså at man mere går ud fra hvad man kan istedet for hvad man ikke kan
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 00:58   #212
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak curls og yanmik

Det undrer mig, at jeg ikke får lavet sådan en plan
Men der er jo mange ting, man undres over i systemet. Fx 9-10 måneders behandlingstid i BAN
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 01:13   #213
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Mon ikke du også skal ha den lavet, jeg kan afsløre at den er gaaab kedelig lang
Jeg skulle nævne alle mine tidligere erhverv med timer og årstal osv..
Min hukommelse blev godt nok testet, sagde også jeg ikke ville lægge hovedet på bloggen med de årstal osv..
Den tager lang tid at lave, det er bare helt forfra, er glad for min er lavet, skal bare ha den nye attest ind og ha den hjem til gennem læsning, så er jeg på vej... til et afslag sikkert
det forbereder jeg mig på, så kan jeg kun blive overrasket
Syntes det er øv øv at du skal vente så længe
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 11:15   #214
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Næ tror ikke jeg skal ha' lavet sådan en, medmindre jeg får medhold i BAN

Min sag er jo lukket i kommunen, såe...

Altså på mig lyder det lidt som om, at du får bevilget fleksjob. Hvad er der blevet sagt til mht. tidshorisont!

Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2013, 19:36   #215
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Næ tror ikke jeg skal ha' lavet sådan en, medmindre jeg får medhold i BAN

Min sag er jo lukket i kommunen, såe...

Altså på mig lyder det lidt som om, at du får bevilget fleksjob. Hvad er der blevet sagt til mht. tidshorisont!

De har til midten af Marts
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 23:16   #216
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nu er jeg snart ved vejs ende (sikkert et afslag, er forberedt)
Min sagsbehandler ringede idag med de sidste spørgsmål og ville lave rehabiliteringsplanen færdig imorgen ( deres computer system gik ned idag, ellers havde den været færdig idag)
Såååå nu kan jeg vente på den kommer med posten og tjekke den og så er det mødet med teamet der venter,
Ryster i mine aller bedste busker af skræk, men klarer det med oprejst pande, finder min indre styrke frem og en bisidder
Tror sgu de overholder tiden en gangs skyld
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2013, 21:15   #217
fidofido
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2013
Indlæg: 7
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
fidofido er ny på vejen
Det er altid vigtigt at gå til sin læge og sige at man føler sig presset og bede lægen tage affære,ikke mere medicin under praktikken det er altså ikke meningen at du skal blive mere syg under praktik,vær ikke bange for at bruge din læge
fidofido er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 20:07   #218
Jesper25
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-02 2013
Indlæg: 17
Styrke: 12
Jesper25 er ny på vejen
Er der folk herinde, der er bekendt med svært ramte Morbus Crohn tilfælde, der har fået tilkendt revalidering?

Jeg er selv meget hårdt ramt, og har en lang række følgesygdomme som jeg formåede at få tilkendt handicap SU til også. Men har dog måtte stoppe studiet grundet disse.

Jeg skal dog nok lige have læst lidt op på hvad revalidering egentligt går ud på, jeg skal have ansøgt om kontanthjælp selvom jeg umuligt kan holde til et fuldtidsjob, men kan jeg søge om revalidering hvis jeg er startet på kontanthjælp? Det lyder måske dumt, men det offentlige er jo en stor omgang jura.
Jesper25 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2013, 22:30   #219
Harpen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2012
Indlæg: 77
Styrke: 12
Harpen er ny på vejen
Jeg gik fra kontanthjælp til revalidering (og desværre videre til førtidspension) pga. Morbus Crohn. Så det kan godt lade sig gøre
Harpen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2013, 14:27   #220
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Nu er jeg snart ved vejs ende (sikkert et afslag, er forberedt)
Min sagsbehandler ringede idag med de sidste spørgsmål og ville lave rehabiliteringsplanen færdig imorgen ( deres computer system gik ned idag, ellers havde den været færdig idag)
Såååå nu kan jeg vente på den kommer med posten og tjekke den og så er det mødet med teamet der venter,
Ryster i mine aller bedste busker af skræk, men klarer det med oprejst pande, finder min indre styrke frem og en bisidder
Tror sgu de overholder tiden en gangs skyld
Sidder spændt og følger med på sidelinjen! Krydser ALT!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Jesper25 Se meddelelser
Er der folk herinde, der er bekendt med svært ramte Morbus Crohn tilfælde, der har fået tilkendt revalidering?

Jeg er selv meget hårdt ramt, og har en lang række følgesygdomme som jeg formåede at få tilkendt handicap SU til også. Men har dog måtte stoppe studiet grundet disse.

Jeg skal dog nok lige have læst lidt op på hvad revalidering egentligt går ud på, jeg skal have ansøgt om kontanthjælp selvom jeg umuligt kan holde til et fuldtidsjob, men kan jeg søge om revalidering hvis jeg er startet på kontanthjælp? Det lyder måske dumt, men det offentlige er jo en stor omgang jura.
Hej Jesper.

Prøv at skriv morbus chron i søgefeltet, er sikker på, at der ligger nogle tråde omkring det emne herinde
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension