K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2014, 00:32   #1
Krøllebølle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Lokation: København
Indlæg: 2
Styrke: 0
Krøllebølle er ny på vejen
Ressurceforløb

Hej

Er ny herinde, så jeg håber det er den rigtige tråd jeg skriver i.

Jeg har nu fået at vide at jeg skal igennem et ressurceforløb på et tidspunkt, det skal være i et køkken håber jeg, hvis de kan finde sådan et til mig.

Mit spørgsmål er så om jeg selv skal sørge for arbejdstøj eller det er kommunen, min sagsbehandler siger at det skal jeg selv stå for både tøj og sko, men har nu surfet nettet rundt men kan ikke finde noget, måske ved i noget om det.

Syntes det er lidt urimligt hvis jeg selv skal ud og invistere i det, da kontanthjælpen ikke rækker langt.
Krøllebølle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 00:47   #2
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Krøllebølle Se meddelelser
Hej

Er ny herinde, så jeg håber det er den rigtige tråd jeg skriver i.

Jeg har nu fået at vide at jeg skal igennem et ressurceforløb på et tidspunkt, det skal være i et køkken håber jeg, hvis de kan finde sådan et til mig.

Mit spørgsmål er så om jeg selv skal sørge for arbejdstøj eller det er kommunen, min sagsbehandler siger at det skal jeg selv stå for både tøj og sko, men har nu surfet nettet rundt men kan ikke finde noget, måske ved i noget om det.

Syntes det er lidt urimligt hvis jeg selv skal ud og invistere i det, da kontanthjælpen ikke rækker langt.
Det kan være at du er så heldig at komme et sted hvor arbejdstøjet betales af arbejdsgiver.

Jeg har altid haft den opfattelse at hvis det kræves særligt tøj og fortøj, så betales dette af arbejdsgiver, hvilket vel er fair nok.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 01:24   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, det må være noget du får fra arbejdsgiveren - alternativt låner til at begynde med.

Tænk om du kun kunne være der en enkelt dag! Så stod du der og havde brugt en formue på arbejdstøj.

Har ALTID selv fået tøj, sko og den slags på selve stedet jeg arbejdede.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 11:43   #4
Krøllebølle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Lokation: København
Indlæg: 2
Styrke: 0
Krøllebølle er ny på vejen
Tak for jeres svar, ja det kunne jo være arbejdsstedet giver kludene, har ikke tænkt over det.

Er der noget der hedder transportudgifter til sådan et forløb, vil jo være rart at få dækket dem.
Krøllebølle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2014, 14:46   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Må være dig svar skyldig, men de andre ved det nok. I gamle dage, da jeg var gennem møllen, kunne man få hjælp til et buskort, men det er garanteret blevet lavet om....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension