K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-09-2009, 11:21   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Question Jordens undergang

Ønsker alle en go weekend m flg link:
http://avisen.dk/der-er-fire-aar-til...rgang_451.aspx

Blev i går ganske optaget af en udsendelse på Discovery om Maya Proffetierne, temmelig interessant

Har altid interesseret mig for Maya kulturen(suuk, hvornår mon jeg vinder i Lotto så man kunne komme en tur over there)- og måtte sæføli straks google mere.

Fandt lige denne interessante korte version og må tilstå at jeg fik dagens grin da jeg nåede ned til den sidste kommentar:
"...»Sidste gang solens poler byttede plads, var i 2001. Dengang fik vi Anders Fogh Rasmussen (V) til magten. Det kaldte nogle for jordens undergang dengang. Personligt er jeg ikke nervøs, men helt udelukke noget kan man aldrig.« "

Rigtig go læselyst og go weekend ønskes alle
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2009, 15:55   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa Jehovas vidner fik så ikke ret i at jorden ville gå under i år 2000, så måske er maya'erne mere præcise?

Og skal man så julehandle i December 2012, hvis jorden alligevel går under d 21'ende December, hmm.....det kan man så gå og tænke lidt over i mellemtiden.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2009, 17:22   #3
Maro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Lokation: Middelfart
Alder: 40
Indlæg: 47
Styrke: 15
Maro er ny på vejen
I så fald ville vi mænd, der udsætter juleindkøbene til d. 23. december for en gangs skyld se ud som om, vi rent faktisk havde fat i den lange ende!
__________________
Folk der er kloge nok til ikke at engagere sig i politik, straffes ved at blive regeret af folk, der er dummere end dem selv - Platon
Maro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2009, 19:00   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JA! for pokker...gider i hvertfald ikke købe ænderne før d 22'ende. Gider ikke gå og ophidse mig over den manglende plads i fryseren hele December, når vi alligevel skal herfra d 21'ende.

Og måske skulle de så - for ungernes skyld, vise julekalenderafsnittene 22, 23 og 24, den 20'ende.....måske meget rart de får slutningen med!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension