K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2010, 19:32   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Kære Hamselv,

Hvordan er de andre arbejdsprøvninger gået ? Og hvad siger din ok sagsbehandler til ham med den faglige vurdering om endnu en arbejdsprøvning ? Hvad er formålet ?

Hvad ydelse er du på, vi kan ikke helt se at det fremgår af din tråd!

Såfremt dine arbejdsprøvninger tidligere har ligget på vippen til fleksvilkår, kan det såmænd godt forståes at du måske skal afprøves yderligere, men når lægekonsulenten helbreds mæssigt siger pension, så er det ret usandsynligt at man fortsætter af anden vej !!!

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 19:40   #12
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
Hej EE

Jeg er på Ledighedsydelse, alle de arbejdsprøvninger jeg har været i er ikke gået.

ved ikke hvor mange jeg har været i, siden jeg blev godkendt til fleks, for godt 3 år siden.

har været hos arbejdsmediciner, her for nylig, og det er der fra lægekonsulenten er kommet frem til det samme som ham lægen der,

nemlig det at det er omsonst med mere arbejdsprøvninger, samt at det ikke er realistiks at jeg står til rådighed på arbejdsmarkedet mere, ej heller på særlige vilkår
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 20:17   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hamselv Se meddelelser
Hej EE

Jeg er på Ledighedsydelse, alle de arbejdsprøvninger jeg har været i er ikke gået.

ved ikke hvor mange jeg har været i, siden jeg blev godkendt til fleks, for godt 3 år siden.

har været hos arbejdsmediciner, her for nylig, og det er der fra lægekonsulenten er kommet frem til det samme som ham lægen der,

nemlig det at det er omsonst med mere arbejdsprøvninger, samt at det ikke er realistiks at jeg står til rådighed på arbejdsmarkedet mere, ej heller på særlige vilkår
Hallooo,

Hvorfor er det så at din sagsbehandler TILLADER flere arbejdsprøvninger, når lægekonsulenten siger at det er omsonst ????

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 20:22   #14
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
Det er vel fordi som jeg skrev her **Det er ikke min sagsbehandler der er problemet, hun er sådan set ok, det er en anden der sidder med pensionssagerne, han mener der skal mere arbejdsprøvning til, selv om det som han foreslår er afprøvet mere eller mindre han skriver at der er hans faglige vurdering,
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 20:46   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jamen Hamselv, så må du jo få sin sagsbehandler til at forklare hvorfor han siger dette og lægekonsulenten siger noget andet, det er vel helbreddet der vægter højest ? Og såfremt I går efter en ftp. iht. §18 så er det jo din sagsbehandler der skal "formulere" sin sag, så hun må jo også finde de forklaringer der skal til eller udrede de problem stillinger, som fx. den indeværende !! ?

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 20:52   #16
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
Ja det vil jeg mene, men det er jo svært når en siger det ene, og en anden noget andet, men jeg har her i weekenden bedt om et møde, og så vil jeg have en rådgiver med fra min fagforening, hun er nemlig lige så uforstående som alle andre, men kommunen har jo ''magten'' så lad os se hvad der kommer ud af det på sigt..
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 21:15   #17
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hamselv,

Super idé med fagforeningen, hvis de brænder for det. Du skal vel indstilles iht. §18, så er det jo din sagsbehandler der skal arbejde..

Bare rolig, jeg ser ud til at have én magen til og det er nr. 5 i rækken, men du er nødt til at forlange at de TÆNKER selvom det er et stort ord...

Held og lykke.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 21:21   #18
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
Hej EE
ja nu ved jeg jo ikke hvad du mener med en magen til og nr 5 i rækken

Men i henhold til min rådgiver så er det fordi alt skal være dokumenteret, og af prøvet før de kan indstille, men så er det jeg spørger mig selv hvorfor, henter de så udtalelser fra læger med mm, når man alligevel ikke retter sig efter deres udtalelser
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 22:00   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg får den tanke, om alle dine arbejdsprøvninger er beskrevet i rp'en, eller om de måske kan beskrives mere tydeligt, sådan at det tydeligt fremgår af rp'en hvilke ting der er afprøvet, så der ikke kan være diskussion om hvad der er prøvet og ikke prøvet.

Håber du forstår hvad jeg mener.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2010, 22:05   #20
Hamselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 140
Styrke: 15
Hamselv er ny på vejen
Hej Vovse

ja det vil jeg da tro, det er godt nok noget tid siden jeg har set en sådan,

Men som sagt før så har jeg bestilt et møde, og der kan jeg vel bede om en kopi
har lige fået nogle agter der var den ikke imellem, og de gik et ar tilbage,
Hamselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller hvad?? hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 08-12-2012 00:38
Førtidspension eller hvad ? Mørkøv Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 19-05-2012 08:40
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
§100 eller hvad? Despina Hjælpemidler til handicappede 22 15-07-2009 20:13
Ledighedsydelse eller hvad? Xeva Spørgsmål ang fleksjob 12 12-10-2007 20:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension