K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2009, 21:46   #11
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Lige en bemærkning...
Jeg vil vidre i livet med det mener jeg at kommunen på et eller andet tidspunkt er nødt til at tage en beslutning ang. flexjob, pension osv. for at jeg kan komme vidre med mit liv.

Ingen kan være tjent med at gå i det uvisse så længe som jeg har gjort, det er sgu hårdt for at sige det mildt.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:48   #12
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej FutteFreja.
Nej du har opfattet det korrekt.
Men jeg tror lidt at jeg ryger uden for nummer hvad angår sygedagpenge da jeg har fået sygedagpenge i 5 år, hvorfor ved jeg ikke og alligevel er det vel kun fordi den s....kommunen ikke vil træffe en afgørelse.
Jeg er bange for at de bevidst trækker den ud og er bange for at det sker igen nu ved at smide mig på kontanthjælp og derfor mit spørgsmål.

MVH Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:51   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Forstår din forvirring.

Betingelserne er umiddelbart opfyldt for fleksbevilling.

Varig, stationær og timeantal er nogle af "kodeordene".

Hvis du får afslag på fleksbevillingen, så SKAL kommunen beskrive, hvordan du bliver selvforsørgende. Altså med beskrivelse af hvilke arbejdsopgaver i detaljer.

Hvis du får din fleksbevilling, så kan du bede om et fleksjobbevis, hvor dine skånehensyn og arbejdsopgaver står.

Så har du nemmere ved selv at søge job, samtidig med at kommunen skal hjælpe dig.

Det er ikke til at vide, hvad kommunen vil gøre. Det kan også være, at der fortsat mangler oplysninger.

Men skriv igen, når du får en afgørelse, for ellers sidder vi og gætter på noget, som måske aldrig sker alligevel.

Med en konkret afgørelse er det nemmere at rådgive dig.



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:57   #14
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Zuza

Je jeg ved det.-)
Men ihhh tankerne drøjer jo rundt inde i hovedet på mig:-)
Jeg ved at mine dage på sygedagpenge er talte og jeg ved at kommunen med vilje har trukket min sag i langdrag.
Jeg ved at dette er sidste krampetrækning så det er enten eller:-)
I mit hoved er det jo kontanthjælp, hussalg, flytning osv. der drøner rundt, ja man kan vel sige at alt vil ramle hvis bevillingen til flexjob ikke kommer til mig denne gang.

Men tak for jeres svar.
Jeg vil forsøge at væbne mig med tålmodighed:-)

Chnevide
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:59   #15
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
5 år er laaaang tid.

Skal nok krydse fingre for dig.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 22:00   #16
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Ja riiiiiiiiigtig lææææææææææææænge:-)

Tak Zuza
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 22:05   #17
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej igen.

Kan godt forstå tankerne drøner rundt, da det er en ummenskelig situattion at stå i.
Ikke at vide om man er købt eller solgt.
Krydser finger for, at du får dit flexjob, det burde man mene, når de har alt på dig som de skal bruge og din situation er stationær.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 22:07   #18
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Tusind Tak Futtefreja:-)

Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 23:12   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
CHNEVIDE jaaa jeg tror den er feset ind her he he
puha kan man tænke eller ej


Jeg kan ikke se hvorfor de skulle smide dig på kontanthjælp efter så mange år i sygedagpenge systemet jeg kan selvfølgelig ikke love dig det men kan ikke se hvad det skulle gøre godt for du er jo ved at være ved vejs ende .. og man må jo erkende at du efter 5 år på sygedagpenge er konstateret til at du ikke kan være på det ordinære arbejdsmarked ..

og så vil du kunne få forlængelse efter den nye § 27 stk 4 hvoraf det fremgår at hvis og så frem kommunen har erkendt at der ikke er fuld arbejdsevne så skal de forlænge sygedagpengene og det har kommunen jo erkendt efter så mange år ...

Så mon ikke du bliver på dine sygedagpenge til fleks eller pension er i orden .. kan som skrevet ikke lovet det men det vil være det mest logiske i min verden at du er på sygedagpenge i 5 år er i sig selv en kæmpe brøler som jeg ikke tror de har lyst til at udbygge med en evt anke over stop så tæt på mål

Bare min vurdering håber så den er rigtig

he he så lige at jeg manglede at læse en side da jeg skrev det her . men lader nu svaret stå alligevel

Sidst redigeret af Hejdien; 24-08-2009 kl. 23:20. Årsag: Dumme fejl
  Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 23:54   #20
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Hejdien.

Tak for dit svar..hihi....

Ja jeg har det også som om at nu må der være en afgørelse men man frygter jo det værste og håber det bedste:-)

Jeg har været ude i 2 ankesager med kommunen og derfor har min sag også været længe undervejs, så jeg håber at det denne gang lykkes mig:-)

Tak igen for jeres altid søde svar.

Chnevide.
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FP eller flexjob jomfruen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 28-05-2013 12:43
Flexjob eller førtidspension Bailey Alt det andet 11 19-07-2012 13:28
Ang flexjob eller pension. UllaSK Spørgsmål ang fleksjob 34 28-11-2011 10:37
flexjob eller fp eller ? bmp24 Spørgsmål ang fleksjob 29 26-08-2011 09:57
flexjob 1/2 eller 2/3 andi1975 Spørgsmål ang fleksjob 14 15-06-2008 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension