K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2012, 10:21   #631
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så må du lige melde tilbage, mand, om FA aromaerne nu også kommer i FA flaskerne!!

Jeg har også luret - ok stirret - på Prince væsken fra Hangsen. Kan du ikke lige smide en anmeldelse når du har prøvet den??

Jeg havde bestilt et lyserødt TWIST batteri, et lille 650 mAh. Men så ringede en mand fra mulen og sagde, at lyserødt var udsolgt, og om jeg ville have et hvidt i stedet - hvidt var okay med mig.
I går modtog jeg så et ganske almindeligt mini eGo 650 mAh batteri UDEN volt og TWIST, til en værdi af 125 kr (betalte 160 kr for Twisten)

Så jeg skrev i går formiddags og fortalte om fejlen, og om jeg ikke kunne returnere det - så nu venter jeg på svar.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 12:05   #632
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kan nogen fortælle mig, hvor jeg kan få en "Irish Coffee" smag ?

Pink-mule havde en god en, som jeg fik i min første leverance,
men i den efterfølgende, var det en "Coffee-caramel", jeg fik.
UDEN smag af whisky !

@helenekr

Jeg har luret på : http://ebnferro.com/

men kan ikke så meget "udenlandsk", at jeg kan gennemskue,
hvilke smag, der er i alle deres væsker.

Og hvordan med deres forhold 80 PG / 20 VG m.h.t. damp og halskrads ?
Det er jo anderledes end Mulernes.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2012, 13:29   #633
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du kan sætte den på dansk inde på Ebnferro, så alt tekst er på dansk!!

Jeg kan ikke mærke den store forskel på mulens væsker, og på dem fra Ebnferro - måske....giver Ebenferros lidt mere halskrads....ved nærmere eftertanke.

Jeg skal nok kigge efter den der irsh coffee på min vej ud.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 13:08   #634
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Ikke banke dig selv i hovedet over de almindelige smøger -
Så op på hesten igen.....og husk, at altid have en færdig væske i baghånden man kan ty til, hvis hjemmeblanderiet kikser totalt.
Du har helt ret, var blot så utroligt sur og gnaven på mig selv - er kommet op af starthullet igen - lytter til de gode råd der lyder på siden, og har pt. mixet en smag der bekommer mig vel.

God udmelding vedr. aroma fra Pink Mule - det gør at jeg igen vil satse på ordentlig smag fra dem.
Skal alligevel til at bestille nye varer hjem - dog syntes jeg det er en skam at se at du flere gange modtager varer fra Pink Mule der ikke stemmer overens med det du sidder og bestiller - jeg tænker på batterier i forskellige farver.
Du stiller dig helt pænt tilfreds med deres nødløsning , meen personligt syntes jeg det er lidt ærgerligt.
Vover alligevel pelsen og vil bestille noget " spræl " hjem.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 16:36   #635
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha nej, jeg stiller mig ikke tilfreds med deres nødløsninger - ALT bliver reklameret og vurderet, og jeg har til dato ikke måtte bide i nogen sure æbler, ALLE deres fejl er blevet rettet og jeg har fået de korrekte varer under store undskyldninger - og så længe jeg gør dét, så er jeg en tilfreds kunde, den eneste der er taberen ved at lave fejl, er Mulen selv

Der kommer forresten snart ny shop derinde, hun er vist ved at få lavet helt ny hjemmeside, har heller ikke kunne logge på derinde i aftes og i dag
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2012, 17:32   #636
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Maruus.
Du ha ret ang pink sender andre ting eller andre farver i det man bestiller,

jeg har i dag modtaget mine vare, havde bestilt 5 stk Ce4. 2 sorte 3 hvide,

der kom 2 hvide 1 blå og 2 røde, det kan man bare ikke, jeg vil sgu ikke gå

med en rød Ce4, det er bare ikke godt nok. væsken fra FA er original.

ang. prince smag fra dekang,

den er bestemt ikke mig, kan ikke sige hvad den smager af, den er tynd i

væsken, smager lidt af vand, lidt af pap, bestemt ikke tobak,

vil ikke købe den igen, et plus er flasken, den er lille men godt nok

10ml, der er en lang tynd spids på som passer til hætte,

den vil jeg komme til at bruge frem over.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 01:58   #637
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min veninde kunne heller ikke lide den nye Prince fra Hangsen, hun sagde den smagte af ballon

Hangsen plejer ellers at have ret gode væsker, jeg var selv ret vild med deres US mix i VG, men jeg kan ikke finde den mere.....

Og ja, det er RØV irriterende når man får forkerte varer og/eller farver - jeg brokker mig altid, og har altid fået de korrekte varer eftersendt.
Synes også det har svipset en del her på det seneste, og jeg tror det er efter hun har fået andre til at pakke bestillingerne
Jeg har jo handlet der i laaaaaang tid, helt fra da hun boede i DK og Sverige, og den gang var der bare ALDRIG fejl eller problemer med farver mm.
Men mine sidste 3 ordrer har været præget af fejl - enten i form af CE4'ere som blev sendt i kopi, selvom jeg skulle have originaler. Rygevæske i 0 mg, selvom jeg skulle have 6 mg osv - og nu det med det forkerte batteri, som skulle have været et TWIST, men som er mini eGo uden VV

- jeg reklamerede den 29'ende Oktober, men har endnu ikke hørt noget. Sidst gik er også en længere periode, inden hun ringede, men jeg VED hun nok skal kontakte mig, så jeg er ikke specielt nervøs, bare glad for, at jeg HAR batterier - men havde jeg nu ikke haft reserve, så var jeg godt nok blevet irriteret!!!

Hun skriver godt nok inde på hendes hjemmeside, at hun vil sende tilsvarende varer, såfremt det man har bestilt er udsolgt i pågældende farve osv, men jeg kan sgu godt forstå at mænd ikke gider rende rundt med lyserødt batteri og rød CE4'er!!
- jeg har også prøvet at få en CE4 i en forkert farve, men det har så været okay, for jeg er som pige lige glad med om den er blå, gul eller pink - bare den damper. Så lige dér har jeg ikke orket at reklamere, og har vurderet, at det var okay.

Men manden ringede også sidste uge, og spurgte om det var okay, at han sendte et hvidt TWIST i stedet for det lyserøde jeg havde bestilt - og det var da bare okay. At han så pludselig sender et helt andet batteri, er sgu for dårligt....der står jo TWIST på ordresedlen med MEGA bogstaver.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 16:41   #638
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Har lige modtaget mail fra Mulen - dine varer er afsendt, håber du bliver glad for dem.

Det må være mit TWIST batteri

Glæder mig til at prøve det lille ''gå i byen TWIST'' på kun 650 mAh, det måler ikke ret meget, mener det er 8,5 cm.....

Jeg har også fået Mulens Alips sæt i gave - KÆFT det er godt! Det damper bare som en drøm og fylder ikke meget mere end en mascara - selv Stigwh68 var tydeligt imponeret i anmeldelsen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 22:37   #639
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Jeg har også fået Mulens Alips sæt i gave - KÆFT det er godt! Det damper bare som en drøm og fylder ikke meget mere end en mascara - selv Stigwh68 var tydeligt imponeret i anmeldelsen
[/QUOTE]

Wauw det lyder godt nok tiltalende

Personligst syntes jeg at du fortjener den gave de har sendt dig , fordi du i mine øjne har været en meget tålmodig kunde - i forhold til det bøvl du har med at fortælle dem at de har sendt dig forkerte varer. igen og igen.

Jeg har trods alt , læst om de forkerte leveringer du gennem en tid har beskrevet for os

Jeg selv og andre har jo været udsat for nøjagtigt det samme - men vel ikke i samme grad - og dog.
Samtidig har du været en god kunde og anmelder af deres produkter.

nyd gaven
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2012, 22:40   #640
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Neeeeeeej Marus - det er sgu ikke en gave fra Mulen, men fra et par bekendte

Mulen erstatter/returnerer vist kun lige det der er reklamation på
Fik måske skrevet det lidt akavet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension