K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-12-2011, 16:08   #11
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Karo, så må jeg jo bare igennem møllen igen... længere er den jo ikke.... meeen det bliver en dyr post for systemet tror jeg... idag koster jeg "kun" systemet 8000 kr før skat pr. mdr. Man bliver jo ikke ligefrem rig af at være på pension, så jeg tror ikke på, at det er et sted folk frivilligt opholder sig, hvis der er andre muligheder...

Kan jeg, er der slet ingen tvivl om jeg er på arbejdsmarkedet igen, frivilligt.... tror bare at denne "kontrol" stresser mange, og mange har i forvejen fået et knæk psykisk... så kommunerne kan presse den enkelte borger endnu længere ud...
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2011, 16:21   #12
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Karo, så må jeg jo bare igennem møllen igen... længere er den jo ikke.... meeen det bliver en dyr post for systemet tror jeg... idag koster jeg "kun" systemet 8000 kr før skat pr. mdr. Man bliver jo ikke ligefrem rig af at være på pension, så jeg tror ikke på, at det er et sted folk frivilligt opholder sig, hvis der er andre muligheder...

Kan jeg, er der slet ingen tvivl om jeg er på arbejdsmarkedet igen, frivilligt.... tror bare at denne "kontrol" stresser mange, og mange har i forvejen fået et knæk psykisk... så kommunerne kan presse den enkelte borger endnu længere ud...
picasso, jeg er ikke synsk, jeg blot læser hvad de skriver om:
fks.

"...Tekst slettet pga manglende link

Det er også OK, men ikke for alle, fordi som du selv skriver mange kan blive endnu mere syge af noget som de kan slet ikke forholde sig til på pensiones tilkendelses tidspunkt.

Sidst redigeret af Webmaster; 16-12-2011 kl. 05:10. Årsag: Tekst slettet pga manglende link
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2011, 16:56   #13
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Ja. Systemet vil så gerne hjælpe folk - de gør det bare ved at bruge tvang (stort set). Vi presser dig, og så bliver du nok sulten nok på et tidspunkt og finder dig et arbejde. Det var helt klart den holdning vi mødte fra Hjørring Kommune. Men da vi flere gange havde gennemhullet deres lægekonsulents vurdering, som bl. a. gik ud på at tage al medicinen fra manden måtte de give sig - og tildelte FTP med tilbagevirkende kraft. Og uden tidsbegrænsning. Men det er mig, der har kæmpet den afsindige kamp mod systemet, min mand har under hele forløbet været for syg til at gøre noget. Og dem der ikke har nogen til at kæmpe for sig kan meget nemt blive slagtet i/af systemet. Og det benytter vores kommuner sig af i stor stil.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pension med kontrol og A-kasse Reika Alt det andet 3 19-04-2013 18:04
Er tilkendt pension med kontrol om 3 år Reika Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-03-2013 03:18
Pension med kontrol gitte12 Alt det andet 9 07-06-2010 18:45
pension med kontrol gitte12 Alt det andet 17 27-04-2010 15:14
Kontrol, kontrol, kontrol... zuza Det er da strengt ! 0 07-12-2007 03:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension