K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-05-2012, 23:18   #1
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Reumatolog i Århus - anbefaling

Hej
Jeg skal have en henvisning i morgen ved min læge og jeg vil jo gerne undgå Term læger.
Er der nogen af jer der kan anbefale en god reumatolog til mig, i Århus?
Jeg skal tjekkes for div. gigtsygdomme
__________________
Læser til socialrådgiver og er selv syg. Hader Term modellen og vil gøre alt mit til at øge respekten for den syge, samt anerkendelse af diagnoser fra egen læge. Bemærk at jeg lige er begyndt at læse til socialrådgiver, så jeg kender ikke al lovgivning endnu
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 10:54   #2
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Hvad med at blive henvist til Silkeborg. De skulle være rigtig gode. Jeg aner dog ikke, om de er Term-inspirerede.

Jeg har selv været på Århus Kommunehospital hos en virkelig spøjs læge. Han bekræftende egentlig bare den diagnose, jeg allerede havde. Han skrev dog et afgørende papir for mig viste det sig. Men det var virkelig en underlig oplevelse at være hos ham - jeg tror iøvrigt godt, han kunne være Term-inspireret, men han "generede" altså ikke mig.
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 11:42   #3
SanneHansen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2010
Indlæg: 134
Styrke: 14
SanneHansen er ny på vejen
Ikke Århus, men Hans-Jacob Haga i Esbjerg er SÅ dygtig og ikke term inspireret så vidt jeg er oplyst i hvert fald. Hvis din læge lægger henvisningen ud, men ikke sender den til en bestemt, så burde du jo selv kunne henvende dig, hvor du ønsker det og så trækker stedet selv henvisningen. Hans-Jacob Haga er privat, men de tager patienter ind med henvisningen og så er alt gratis for dig. Jeg var der ifbm med min sygdom i nervesystemet. ( Hørte jo så ikke under hans regi) men sikken en positiv oplevelse og jeg blev undersøgt fra ende til anden og han huskede og tog alt serøst, som jeg oplyste. Som skrevet viste min sygdom sig at være i mit nervesystem og hører således under det neurologiske regi, men sikken et positivt besøg jeg havde hos ham:-)

Jeg er ikke selv fra Esbjerg, men kunne frit vælge og valgte ham, da jeg fra andre har hørt så meget godt om stedet.
SanneHansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-05-2012, 13:00   #4
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak for jeres svar. Jeg nåede dog at komme til læge inden jeg så dem og har fået en henvisning til Reumatolog Lone Svendsen i Skanderborg.
Jeg kan ikke finde andres erfaringer med hende på nettet, men jeg kan se at dem der har fibromyalgi har anbefalet hende på deres liste, som en der anerkender det.
Jeg sagde også til min læge at jeg under ingen omstændigheder ville ud til en term læge og hun garanterede mig at Lone Svendsen ikke var term læge og ej heller hende selv og at hun i øvrigt aldrig ville henvise nogen til Klinik for funktionelle lidelser - hvilket dybest set bare gør mig uendeligt glad!!!!
Min praktiserende læge hedder i øvrigt Anette Malling, fra Århus Syd, hvis nogen mangler en god læge i det område. Hun er fantastisk
__________________
Læser til socialrådgiver og er selv syg. Hader Term modellen og vil gøre alt mit til at øge respekten for den syge, samt anerkendelse af diagnoser fra egen læge. Bemærk at jeg lige er begyndt at læse til socialrådgiver, så jeg kender ikke al lovgivning endnu
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2013, 19:02   #5
felezia
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
felezia er ny på vejen
Status?

Hej Nilla

Hvordan har forløbet været hos reumatologen i Skanderborg?

Felezia
felezia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Medicintilskudsnævnets anbefaling beha Alt det andet 1 08-04-2013 14:22
Anbefaling af Reumatolog missjane Den nyttige viden vi alle har 1 19-05-2011 13:31
Anbefaling af reumatolog i Kbh/nordsjælland Bella67 Alt det andet 6 17-05-2011 13:21
Anbefaling af reumatolog i Kbh.s området? gunvor Alt det andet 4 28-07-2010 18:54
Tandlæge-anbefaling? huggies Alt det andet 7 23-03-2010 23:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension