K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2012, 22:46   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chas Se meddelelser
Proffesionel hundelufter

Er nok ikke så nemt at udvikle, men jeg elsker dyr, så det skulle helt klart være noget med vovser, misser og lign. Måske en brugt hundeudstyrs forretning
Ha ha, den fik mig til at tænke på, at i min forrige arb.prøvning skulle jeg komme med 3 forslag til jobønsker:
1. Hundelufter
2. Rugemor
3. Guldsmed

Der var jo ingen, der sagde, at de skulle være realistiske.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 22:56   #12
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Ha ha, den fik mig til at tænke på, at i min forrige arb.prøvning skulle jeg komme med 3 forslag til jobønsker:
1. Hundelufter
2. Rugemor
3. Guldsmed

Der var jo ingen, der sagde, at de skulle være realistiske.
Rugemor er realistisk Desværre må du ikke tage penge for det. Men du kan få i tabt arbejdsfortjeneste hvis du er det for en du kender rigtigt godt, og så kan du få tøj
Danske regler på det område er lidt sjove
__________________
Læser til socialrådgiver og er selv syg. Hader Term modellen og vil gøre alt mit til at øge respekten for den syge, samt anerkendelse af diagnoser fra egen læge. Bemærk at jeg lige er begyndt at læse til socialrådgiver, så jeg kender ikke al lovgivning endnu
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2012, 23:16   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nilla Se meddelelser
Rugemor er realistisk
Måske dengang, for 5 år siden, men s'gi da ikke nu hvor jeg er meget tæt på de 50 år.

Nææ, jeg nøjes med mine egne 2 unger, lufter min egen hund og så laver jeg smykker og andet kreativt til husbehov mens jeg nyder min fp.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2012, 03:02   #14
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Siv Se meddelelser
...hvad ville du så vælge at kaste dig ud i???

En iværksætter har tilbudt mig at skabe mit eget job.

Jeg skal komme med en ide der på sigt kan generere min egen løn og gerne skabe behov for ansættelse af en eller flere fleks/skåne jobbere.
Det må gerne være total nytænkning, men det er absolut ikke et krav.
Kravet er blot at forsøge at ramme eller skabe et behov

Det kan være ALT ....så hvis du kan hjælpe med reative konstruktive forslag hører jeg gerne fra dig:-)

Selv tænker jeg på ex Brugt-tøjs børnebutik, indkøbsordning for ældre i eget hjem, Relevante kurser for pensionister ect.

Hvad ville DU sætte igang hvis du fik muligheden???
Hej

der er masser af muligheder for selv at skabe sig et job via at blive selvstændig men men det kræver du har en del kapital at sætte i det, skal du låne til alt så glem det - derudover så er du oppe imod at skal skabe dig en fuldtids indtægt på ?????? timer da jeg kan se du søger flexjob ?? er det ikke rigtig forstået ??? så der må jo være noget du ikke kan holde til
så hvis du er ude efter et job på nedsat tid der kan give fuldtids løn så må det være en online business af en eller andenslags men det kræver du har en IT kyndig inden for rækkevide der er klar på at hjælpe dig næsten gratis igang ( da det er meget dyrt at lave sig en internet side der gir penge hvis den ikke er proff lavet

hilsen Søsser
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2012, 11:36   #15
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Har også læst

Men ikke forstået budskabt i dit spørgsmål for de tanker der strømmer igennem mit hoved er, at ingen herinde ønsker at opstarte noget, når vi kæmper for at få revalidering, flexjob eller pension


Men årsagen til at du sprøger kan jo være, at du er en af de heldige som ikke fejler noget og kan arbejde. Hvis det er tilfældet Ja så står alle muligheder jo åbne og du kan opstarte alt det økonomien tillader.

Jeg syntes de ideér du har lyde som noget, der vil gavne en hel masse mennesker, men der så sandelig også meget arbejde i det, du selv skal klare i den første tid, hvor du måske ikke har muligheden for at ansætte personale.

Jeg vil derfor forslå, at du henvender dig en iværksætterforening og får en snak med dem eller deltaget i et kursus om det at starte som iværksætter. På denne måde får du en masse værktøjer og indsigt i om DÈT! virkelig er det du vil i fremtiden.

Jeg har en del ideér i ærmet, men dem holder jeg altså tæt til kroppen, fordi du som iværksætter nemlig selv er den der skal få den gode ide og føre den ud i livet. At bygge virksomhed op på andres ide, er efter min mening en dårlig ide, fordi du på den måske ender op med at hade dit nye arbejde.

Vh
Maybeline2you
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 26-02-2012 kl. 11:39. Årsag: Stavegeden kom forbi -GG-
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis man selv finder flexjob Abraxus Spørgsmål ang fleksjob 5 01-02-2013 11:28
Kommuner kan skabe jobfest for folk på fleks og førtidspension L.S. Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 14-10-2012 17:36
Hvis man selv siger op???? pallepunk Spørgsmål ang fleksjob 27 21-02-2011 13:10
Dømt til personlig udvikling / At skabe en klient bla-bla Politik og Samfund 3 03-03-2010 16:54
fleksjob, hvad hvis jeg ikke selv kan finde et? helle4 Spørgsmål ang fleksjob 25 12-09-2007 23:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension