K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2012, 11:04   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Logikken : sådanne som jeg forstår dit indlæg
så vil du heller dø end have den millicin man vil give dig,hvis tempamanget løber af med dig er det det du mener ?

At du heller vil aflives end gå i angst for at lade tempamanget løbe af med dig ?

Måske har din beskrivelse af dianosen så en opdragende efekt,jeg forstår mig nok ikke helt på dette.

Men håber da at når du får dine udbrud at du så får den hjælp der er bedst for dig i den sitiuasion hvor du "taber"hovdet.

Tænk på livet er tros alt ikke det værste man har.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2012, 11:47   #12
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Bare til orientering: Mit indlæg er over et år gammelt. Hvorfor er der så mange gamle indlæg på K10 der dukker frem igen?
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 02:26   #13
Sutsko
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 115
Styrke: 16
Sutsko er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Bare til orientering: Mit indlæg er over et år gammelt. Hvorfor er der så mange gamle indlæg på K10 der dukker frem igen?
Carolines svarer på dit indlæg 7/11 - hun har vel fundet det frem under en søgning. Og så kører det videre derfra.
Sutsko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 02:31   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, der kommer ofte gamle tråde frem, når folk sidder og søger. Og engang i mellem lægger man så ikke lige mærke til, om indlægget er gammelt - specielt ikke, hvis der er nogen der lige har svaret før én
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 04:00   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sutsko Se meddelelser
Carolines svarer på dit indlæg 7/11 - hun har vel fundet det frem under en søgning. Og så kører det videre derfra.
Nu var det ikke carolines der startede med at svare men en helt ny bruger som var inde at smide et tvivlsomt link til en medicinside....og det indlæg er blevet slettet...og det er derfor det ser ud til at det er carolines der startede med at svare....

Hmm håber det gav mening...skal nok undlade at skrive indlæg så sent her
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 08:52   #16
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Ja giver god mening :-)
For mig så tråden ny ud - derfor jeg svarede, for den lå i toppen på forsiden. Det beklager jeg - og skal nok forsøge at kigge efter datoen i fremtiden.
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 10:31   #17
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Bare til orientering: Mit indlæg er over et år gammelt. Hvorfor er der så mange gamle indlæg på K10 der dukker frem igen?
Fandt du ellers noget der kan afhjælpe med dit temprament?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2012, 21:29   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser
Ja giver god mening :-)
For mig så tråden ny ud - derfor jeg svarede, for den lå i toppen på forsiden. Det beklager jeg - og skal nok forsøge at kigge efter datoen i fremtiden.
Man må gerne hive gramle tråde frem,love og pargrafer kan være forlædet,men ellers kan der godt være guldkorn at hente i de gamle tråde også
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan kommunen tvinge Zyprexa i mig? logikeren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 09-07-2011 20:49
Overvægt - Zyprexa - og lykkepiller zuza Det er da strengt ! 9 25-05-2009 11:22
Hellere rig og rask end fattig og syg Odenseaneren Politik og Samfund 5 23-07-2008 14:19
Hellere rig og rask end fattig og syg zuza Hvordan forløb det da du søgte fleks? 2 21-07-2008 12:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension