K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-05-2013, 15:32   #1
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Er Jens Bang stadig lægekonsulent ?

Jeg har tidligere haft Jens Bang, som lægekonsulent, inde over min sag... det resulterede i noget nær katastrofe på HØJT plan, en situation jeg ikke ønsker at komme i, igen.

Mit spørgsmål går udelukkende på, om der er nogen der ved, om han stadig benyttes i Københavns Kommune, eller om de er kommet til fornuft ?
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 15:52   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Kan du ikke spørge kommunen?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 15:58   #3
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Kan du ikke spørge kommunen?
Orker ikke, derfor spørger jeg her...
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 16:02   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Han sidder i socialcentret i Baldersgade på Nørrebro. Men kun et par måneder mere, så overgår han til nye opgaver hos Klinisk funktion København. Lægekonsulenterne eksisterer ikke på fremtidens socialkontorer, de er døde med de nye reformer. Men genopstår så hos klinisk funktion.

Han var så den eneste kompetente i MIN sag, som udelukkende var styret af vanvittige sagsbehandlere. Han holdt meget tidligt hånden over mig og forsøgte at beskytte mig mod sagsbehandlerens skøre ideer.
Så kun ros herfra. Jeg ved godt andre fortæller mange forfærdelige ting om ham, udfra deres erfaringer.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 16:18   #5
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
I klemme...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Han sidder i socialcentret i Baldersgade på Nørrebro. Men kun et par måneder mere, så overgår han til nye opgaver hos Klinisk funktion København. Lægekonsulenterne eksisterer ikke på fremtidens socialkontorer, de er døde med de nye reformer. Men genopstår så hos klinisk funktion.

Han var så den eneste kompetente i MIN sag, som udelukkende var styret af vanvittige sagsbehandlere. Han holdt meget tidligt hånden over mig og forsøgte at beskytte mig mod sagsbehandlerens skøre ideer.
Så kun ros herfra. Jeg ved godt andre fortæller mange forfærdelige ting om ham, udfra deres erfaringer.
Ja, i min sag svinede han behandlere til som havde udtalt sig til min fordel... det var såmænd oppe og vende hos Rigshospitalets øverste ledelse, der således klagede over ham.
Jeg gider ikke være en lus mellem to negle igen, og derfor er det ikke hensigtsmæssigt at den mand atter kommer ind over min sag, når han ikke formår at se objektivt på en sag og holde tingene adskilt.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 16:28   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er heldigvis andre lægekonsulenter under samme tag, så du vil nok pr automatik få tildelt en helt anden. Men de stopper snart alle sammen, der er allerede tyndet godt ud. De sidste sidder faktisk kun pga førtidspensionssager søgt på falderebet til 2013. Der er flaskehalsproblemer flere steder, og mange har fået overskredet deres deadline på de 3 mdr, og andre fik deres paragraf 18 med i sidste øjeblik. Når de sager er afgjort, pakker lægekonsulenterne sammen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 16:41   #7
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Jamen lægekonsulenter bruges jo ikke kun i forhold til tilkendelsen af pension eller fleks, de kan jo også spørges undervejs i en afklaring, så derfor forstår jeg ikke at de skulle være på vej helt ud som du siger.

Jeg forstår godt at nogle funktioner flyttes ud i nogle nye strukturer, men der er "resten" som ikke hører til i de nye funktioner, der er jo stadig behov for et lægeligt blik på det.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 17:05   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Alt skal rykkes til klinisk funktion ifølge reformerne, der har været for meget bøvl med lægekonsulenterne.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 17:21   #9
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Så kan man jo blot håbe at de mest ekstreme hoveder "ruller" ved den lejlighed.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-05-2013, 18:22   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske man er pessimist...men jeg tror desværre at de bare flytter ud under andre forhold og bliver lidt gemt bag begrebet Klinisk funktion...

Men måske der er lidt håb i det....for dem der er ansvarlig for det lægelige i klinisk funktion....ja det er regionerne...og de er måske noget nemmere at "komme efter"...det kan man da ihvertfald håbe..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jens R Bang påvirker stadig systemet, bl.a. som underviser gunvor Lægekonsulenternes Rolle 5 09-09-2013 22:21
Psykiater Jens Nørbæk Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 6 18-06-2012 00:20
Lægekonsulent Jens Bang jettelundfrede Hjælpemidler til handicappede 66 11-01-2012 20:21
Jens Bang: Lægers stress zuza Politik og Samfund 23 15-05-2009 00:35
Jens Vibjerg vil derfor have ændret reglerne for førtidspension Stella Midlertidig Førtidspension 7 10-02-2009 19:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension