K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2013, 00:07   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nogle mennesker samler appetit ude, men spiser hjemme!

Og han tænder åbenbart vildt på at flirte, charmerende sig, jagte byttet og lege med det, uden egentlig at ville have det. Nogle mennesker har bare den trang sideløbende med et fast forhold, så bliv ikke forbavset hvis du finder ud af, at han skal ud og spise med en helt tredje pige og en tur på Bakken, for en er sjældent nok.

Hold dig for god til at hoppe med på den galaj, du ender såret og frustreret tilbage i ensomhed, mens han ligger trygt hos kæresten og nyder sin magt over dig.

- og glem heller ikke den magt han har over kæresten, som garanteret ikke ved han render rundt og sender lumre beskeder til andre, og tilmed dater andre under hed flirt og score replikker.

Det er da bare ikke sådan en mand man gider have, og som man netop gør alt for at hive ned af den høje hest han føler han sidder på, ved at sige, DIG, du fiser bare helt af!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 09:33   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg forstår bare ikke hvad der får en pige til, både at holde i hånd o.l. med en fyr, som hun ved har en anden kæreste.

Det er jo en helt anden situation hvis man møder en ukendt fyr, som giver udtryk for, at være single, og senere finder ud af, at han absolut ikke er single.

Men når man ved, at fyren er optaget, så forstår jeg simpelthen ikke, at man ikke holder nallerne væk.

Hvis man er reelt interesseret i fyren, så kan man jo bede ham om, at få styr på tingene, og komme igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 09:41   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Kunne det være at han vil have en belejlig backup....måske det slet ikke går så godt med kæresten som han siger...

Hvis det gik så godt med kæresten som han siger....så ville han bestemt ikke ligge og nusse med dig eller andre...en som ikke er hans kærest..
Lige mine ord,han leger med dig og dine føelser og har gør det fordi DU giver ham lov.

Er det sådanne en kæreste du vil have,en der fjumser rundt med andre ,jeg vil tro at når det er lidt kedeligt hjemme så afsøger s der andre græsgange,og du lader dig træde på .
Hvis det var dig han ville have var det hos dig han ville være.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 13:08   #14
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Find en mand der vil dig 100%
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 16:33   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg forstår bare ikke hvad der får en pige til, både at holde i hånd o.l. med en fyr, som hun ved har en anden kæreste.

Det er jo en helt anden situation hvis man møder en ukendt fyr, som giver udtryk for, at være single, og senere finder ud af, at han absolut ikke er single.

Men når man ved, at fyren er optaget, så forstår jeg simpelthen ikke, at man ikke holder nallerne væk.

Hvis man er reelt interesseret i fyren, så kan man jo bede ham om, at få styr på tingene, og komme igen.
Der er mange der lever efter devisen, at man er en dårlig so, hvis man ikke kan vippe en anden so af truget!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 20:30   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der er mange der lever efter devisen, at man er en dårlig so, hvis man ikke kan vippe en anden so af truget!!!
Det har du jo nok ret i, men så må de jo leve med, at de måske en dag vågner op til den virkelighed, at de selv er blevet den anden so.

Hvis man lever efter den devise, så må man jo tage det bøvl, som følger med.

Personligt har jeg altid holdt mig fra gifte mænd, og det der ligner.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 21:04   #17
tulle28
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle28 er ny på vejen
det er nemmere sagt en gjort når man er forelsket. har kendt ham i mange år, også før hende, men kunne jo ikke vide jeg efter 10 år pludselig bliver forelsket i ham. men skrev ikke for at blive svinet til. spurgte kun til råd. de fleste råd er at konfronterer ham så kan være jeg gør dette. tak for svar

tulle
tulle28 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 21:31   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det har du jo nok ret i, men så må de jo leve med, at de måske en dag vågner op til den virkelighed, at de selv er blevet den anden so.

Hvis man lever efter den devise, så må man jo tage det bøvl, som følger med.

Personligt har jeg altid holdt mig fra gifte mænd, og det der ligner.
sådan er jeg også blevet på mine gamle dage. Da jeg var ung var jeg ligeglad, hvis emnet var interessant nok - det var jo ikke nogle jeg ville have for mig selv, det var kun til sjov og fornøjelser. Husker der var en enorm lettelse og en perfekt frihed forbundet med det, at man ikke skulle være "bange" for at de ville have et forhold.
Jeg gad godt have det sjovt med de gifte, men jeg ville hverken eje eller have dem.

I dag gider jeg hverken det ene eller det andet, min konto er opbrugt, hehe.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2013, 21:41   #19
tulle28
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
tulle28 er ny på vejen
han er ikke gift vil jeg lige tilføje
tulle28 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2013, 06:53   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tulle28 Se meddelelser
han er ikke gift vil jeg lige tilføje
Nej, men "det der ligner".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension