K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2011, 00:14   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
nu er det jo sommer, og du skal da bestemt have både soltoppe, solcreme og badesandaler.. og nyt tøj.. så kommer du vel under de magiske 10k.

du har vel alligevel lidt udgifter? forsikringer eller noget..

men hvad med den der ting som plejer at gælde når man søger § 17 på foreliggende, skal man så ikke blive på den ydelse man er i forvejen?? ja, jeg ved det ikke helt præcist.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2011, 08:39   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg nok ikke helt med men husk at der er ingen kontant hjælp med tilbage virkende kraft-altså først fra den dag du søger,du må ikke gå ud fra at noget går aftomatisk.

at du over går til kontant hjælp er bare at du nu høre til der-hvis du forsat vil have øknomisk hjælp.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2011, 13:52   #13
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Ja med sommeren kommer der selvfølgelig nogle udgifter

Jeg må tage kontakt til jobcenteret imorgen og brokke mig, så må vi se hvad der sker ...
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2011, 15:13   #14
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mcavforfanden Se meddelelser
Tak for din hjælp, det vil jeg gøre.

Hvad med den grænse på 10k?

Har omkring 12 nu her, og har ingen udgifter, betaler ikke husleje osv.. ( en længere historie )

Kan de finde på at nægte mig kontanthjælp fordi jeg hæver xxxx til ingenting og kommer under 10k?

Skal ALT kunne dokumenteres...
Da de har vejledt dig forkert i forbindelse med at overgå til kontanthjælp, så kan der være en mulighed for at få kontanthjælp fra 1. maj. Du må forsøge, så vi må se.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 12:16   #15
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Lige en anden ting, jeg blev indkaldt til møde ang opdatering af min ressourceprofil 4 dage efter min ansøgning på § 17 på det foreliggende grundlag - Jeg var helt færdig efter at have siddet med min sagsbehandler i 1½ time hvor vi kun er ved side 5 ud af 20. Så vi aftaler at jeg laver den færdig derhjemme og sender til hende.

Dagen efter modtager jeg en mail hvor der står hun har snakket med sin leder, og at det ikke er nødvendigt at jeg laver den færdig.

I fredags modtager jeg så et brev hvor der står jeg skal underskrive min ressourceprofil samt selve min ressourceprofilen og sende den tilbage til min sagsbehandler?

Hun har oven i købet tilføjet noget der slet ikke er blevet sagt.

Hvad sker der???
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2011, 00:24   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal under ingen omstændigheder skrive under på nogen ressourceprofil, før den er iorden, og dine bemærkninger indføjet.

Du må således meddele sagsbehandler, at du ikke underskriver, før den er iorden.

Ps. Du skal enten skrive, og aflevere med stempel, eller maile(kopi bruger du til evt senere klagesag).
Vigtigt at du kort ref. møde, aftale, og derefter at aftalen laves om, og resultat IKKE tilfredsstillende.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§20 spørgsmål. phhmw Politik og Samfund 13 19-05-2015 08:11
Spørgsmål til i FP som er i job.. maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-11-2012 08:29
Spørgsmål Hamselv Spørgsmål ang fleksjob 27 20-11-2010 15:31
Et par spørgsmål til FP Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-05-2010 14:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension