K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2010, 18:21   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Ja den fakta min søn er i er lige åbnet i weekende efter ombygning så de er også pengeløse nu

god aften til jer
Dejligt og høre. for puha tør da slet ikke tænke på hvor slemt det kan være for en medarbejder som bliver udsat for røveri. Idag nøjes de aldrig med bare og stjæle idag der truer de jo personale og alt muligt.

Og RIGTIG god aften til dig også, er så glad på dine vegne det lykkes
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:53   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Også pengeløse Fakta'er hér...og nu er Netto også begyndt, tanken er også blevet pengeløs..

Sikke en masse dyre tiltag der til, blot fordi nogle mennesker ikke kan kende forskel på dit og mit!

HAVDE jeg nu mødt en ung medarbejder, jamen så havde jeg naturligvis været sød og føjelig og åbnet tasken, da jeg selv har en knægt på samme alder der står i butik. Men i Aldi tilfældet var det en halv gamme stodder (på min egen alder, hahahaha) og i Fona så han endda skide godt ud, ærgede mig efterfølgende over det ikke var kropsvisitation, fniis.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 16:57   #3
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Også pengeløse Fakta'er hér...og nu er Netto også begyndt, tanken er også blevet pengeløs..

Sikke en masse dyre tiltag der til, blot fordi nogle mennesker ikke kan kende forskel på dit og mit!

HAVDE jeg nu mødt en ung medarbejder, jamen så havde jeg naturligvis været sød og føjelig og åbnet tasken, da jeg selv har en knægt på samme alder der står i butik. Men i Aldi tilfældet var det en halv gamme stodder (på min egen alder, hahahaha) og i Fona så han endda skide godt ud, ærgede mig efterfølgende over det ikke var kropsvisitation, fniis.
Årh, den har jeg også prøvet i Aldi, en ung fyr, der BESTEMT skulle tjekke min lille indkøbspose fra Matas, og det fik han lov til.

Der lå en klar kasse melorme til min skægagame, han gav mig posen og tog den næste kunde uden et eneste ord.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:25   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Hejdien lad det nu ikk gå ud over kattene og elværket
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 17:54   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen gav lige kommunen en chance mere http://www.k10.dk/showthread.php?t=12281
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Angiv din nabo... phhmw Politik og Samfund 294 27-04-2022 22:27
Os under 40 kan også være syge FB gruppe; meld jer ind Tzari Politik og Samfund 0 08-07-2012 00:23
Åbent brev - appel til politikerne på Christiansborg! logikeren Politik og Samfund 13 18-09-2010 01:32
Meld dig som indsamler Helle Smith Dit og Dat 17 12-11-2009 14:24
Kvinder! Meld jer ud.. Metro Det er da strengt ! 0 16-06-2007 06:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension