K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyt om loven Her kan du skrive hvis du falder over noget relevant , det kan være sm-afgørelser som kan være nyttige eller andet som vedr fleks og førtidspension

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-03-2009, 13:21   #91
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hmmm Lum er det ikke velfærdsministeriet det var Karen J der havde det oppe og stod til regnskab for det .....

Jeg prøver at få flikket noget sammen og så sætter jeg det ind her , desværre kommer der til at gå nogen dage, mig skulder hoved og computer er ikke lige enige i disse dage om hvor længe jeg må sidde her

Tænkte på om ikke det var en ide at sende det til ombudsmanden velfærdsminiseret evt socialudvalget samt ask og alle andre socialordfører i tinget .. det kan ikke være rigtigt at det er den måde man køre landet på man fritager en masse mennesker en masse muligheder ....

velfærd er ikke andet end et bedrag ...
 
Gammel 20-03-2009, 14:40   #92
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej.... jeg blev lige lidt forvirret over de sidste indlæg med forkortelsen ASK.... I snakker vel om ankestyrelsen ikk? For her er forkortelsen som ofte AST...

Der står her, hvad Ankestyrelsen(ast) er på hjemmesiden:
Ankestyrelsen er en af landets største juristarbejdspladser med knap 300 ansatte. Ankestyrelsen blev oprettet i 1973, som en styrelse under Socialministeriet, nu Velfærdsministeriet


ASK står for arbejdsskadestyrelsen, på deres hjemeside står der:
Arbejdsskadestyrelsen er en styrelse under Beskæftigelsesministeriet. Som neutral myndighed træffer vi afgørelser i arbejdsskadesager.

I må have en gooood solskins-weekend...
curls er ikke logget ind  
Gammel 20-03-2009, 15:15   #93
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
curls du har ret igen , den rette forkortelse er AST det er os andre der sidder og roder .. jeg retter det lige i mit indlæg og håber ikke at vi forvirre mere...
 
Gammel 20-03-2009, 15:17   #94
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
curls du har ret igen , den rette forkortelse er AST det er os andre der sidder og roder .. jeg retter det lige i mit indlæg og håber ikke at vi forvirre mere...
Hihi helt ok, jeg havde ikke læst alle indlæg, så vidste ikke helt, om der var tale om begge dele...
curls er ikke logget ind  
Gammel 17-05-2009, 22:37   #95
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Exclamation

Muskelsvindfonden beder nu politikerne på borgen om at passe deres arbejde og udføre det, de får deres penge for.

Nemlig at holde øje med, at de love, de laver, overholdes.

Nå, men de har skrevet en lang og meget "bestemt" henvendelse til Socialudvalget om, hvor meget lovsjusk Karen Jespersen har lavet.

I praksis er der kun ændret eet ord i personkredsen, som betyder, at INGEN får noget ud af denne "ændring".

Læs henvendelsen her... den er meget, meget velformuleret.

Citat:
Nyhedsbrev fra Muskelsvindfonden "Nye regler om merudgiftsydelse dur ikke"
http://www.ft.dk/samling/20081/almde...330/685150.PDF

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind  
Gammel 18-05-2009, 00:48   #96
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kan undre sig over, at der endnu IKKE har været mulighed for at lave en ny ændret princip afgørelse, der skal afspejle tilbageført personkreds?

Er der nogen der har en sag på vej?
Det kunne være interessant at følge!
Vh popiae
popiae er ikke logget ind  
Gammel 18-05-2009, 09:23   #97
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Man kan undre sig over, at der endnu IKKE har været mulighed for at lave en ny ændret princip afgørelse, der skal afspejle tilbageført personkreds?

Er der nogen der har en sag på vej?


Min sag ligger i Ankestyrelsen, og har ligget der siden januar. Forventet afgørelse i juni. Den har samtidig været til kommentar i Folketinget;

http://www.ft.dk/samling/20081/almde...212/643326.HTM

http://www.ft.dk/samling/20081/almde...160/630649.PDF
lena er ikke logget ind  
Gammel 18-05-2009, 21:02   #98
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Hej alle sammen.
Orkede ikke og læse det hele

Vil bare fortælle, at jeg fik afslag på merudgift, før den nye ændring, men fik efter godkendt

For os ADHDere har ændringen i hvert fald betydet meget!

-Så meget, at ADHDforeningen 'søger' nogle i bladet, der har fået afslag efter den nye del, så vil de meget gerne gå ind i sagen...

ville bare fortælle den ændring betyder alt for nogle af os
Supercarla er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2009, 08:26   #99
Ozelot
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2008
Lokation: Nyborg
Indlæg: 187
Styrke: 16
Ozelot er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lena Se meddelelser
[BOBLE]http://sites.google.com/site/lenamichelsen/min-historie
Lena, ved du godt at du på din hjemmeside har to mails hvori man kan se to sagsbehandleres navne? Det er i strid med persondataloven, med mindre de naturligvis har givet tilsagn om at du må offentliggøre deres navne.

Jeg er også fortaler for at man benytter medier til at dokumentere når man bliver snydt, men synes samtidig at det skal gøres uden at skade dem der udfører ordrer fra andre.

Jyst my opinion....
Ozelot er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2009, 08:40   #100
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ozelot.

Hvis man ved at udføre ordre fra andre, i den forbindelse overstræder lovgivningen, mener jeg det er helt iorden at offentliggøre navne, idet de er personlig ansvarlig for at lovgivningen bliver overholdt.
Iøvrigt, er der ingen der tvinger dem til, at blive i et job, hvor det kræves, at behandle borgere dårligt.

vh popiae
popiae er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Målgruppe merudgifter... er psykiske lidelser omfattet af lovgivningen ? flexmania Alt det andet 28 10-05-2013 11:10
Håb for brøkpensionister der omfattet af EF-forordning 1408/71 brøkpensionist Nyttigt at vide for Førtidspensionister 55 15-12-2009 11:54
Nye principafgørelser efter de nye regler om merudgifter Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 18-11-2009 12:10
Ikke omfattet af målgruppen jsn Spørgsmål ang fleksjob 6 22-05-2009 19:31
Frakendelse af § 100 paula Alt det andet 5 24-08-2008 18:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension