K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2012, 08:48   #21
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Godmorgen Risa.... Tak for info... Det er nemlig smaddersvært.

Og stort tillykke med din FP. Det lyder skørt at sige tillykke med, men med al den uvished og alt den uro, må det være dejligt at kunne lægge låg på noget. Og så prøve at tage den derfra...ikke

Håber sådan at jeg også får en form for afslutning...smiler

Ved du hvor lang tid der gik....? Min sb har sagt at den kommer med i dec måneds møde... så burde det jo være inden jul skulle man tro...

Kh herfra
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 08:59   #22
KBR
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 254
Styrke: 12
KBR er ny på vejen
Ja, man skulle tro den kommer for inden jul

Jeg mødte ikke op - havde intet at tilføje, og min SB sagde det ikke blev vurderet negativt, hvis man udeblev. Den gik også glat igennmem (indstillet efter §18).

Pøj pøj
KBR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2012, 09:10   #23
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Hejsa og tillykke til dig også...smiler...

Jeg var nemlig bange for at det blev vurderet negativt hvis man ikke mødte op og "talte sin sag"... men jeg magter det som sagt ikke. Sidste møde med min SB og en fra et tværfagligt team endte for mig i ren kaos. Jeg har aldrig prøvet at miste min selvkontrol i den grad og kunne kun tude...Det var frygteligt... (det var fordi på det tidspunkt ville min SB ikke mene at vi kunne nå det... fik af vide at jeg skulle have søgt i sommers..)

Så nu begynder jeg at forberede mig på et evt afslag og hvad jeg så skal gøre!

Jeg har et møde med en psykiater her den 12 dec og dette papir nåede jo desværre ikke at komme med.... så må det komme med ved et afslag...smiler

Ha en dejlig torsdag
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2012, 13:47   #24
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Ja... Så er mødet overstået... Og endnu engang er min forvirring total... Jeg kunne mærke at jeg slet ikke fik sagt det jeg ville og vi kom omkring nogle mærkelige emner.... Kunne klart fornemme at hun er en de mange som nok mener at fibromyalgi bare skal arbejds væk.... Så den udtalelse fra hende er jeg godt nok spændt på.... Jeg har en klar fornemmelse af at det er i dag min sag bliver afgjort i kommunen og håber bare sådan på at jeg kan få den fp så jeg kan koncentrere mig om min livskvalitet mit liv og det forestående forløb på smerte klinik. ..:-o
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2012, 22:05   #25
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fib Se meddelelser
Jeg har en klar fornemmelse af at det er i dag min sag bliver afgjort i kommunen og håber bare sådan på at jeg kan få den fp så jeg kan koncentrere mig om min livskvalitet mit liv og det forestående forløb på smerte klinik. ..:-o
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 11:19   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Krydser fingere herfra i hvert fald, det er et værre cirkus når man hænger i den berømte tynde tråd og dingler.....

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 11:34   #27
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Tak til både vovse og helene... Om nogen så ved i jo nok hvad det betyder at få det der lille cyberkram så tusind tak for det...... faktisk har det betydet at jeg har bestemt mig for at skynde mig at skrive til den psykiater jeg talte med i går... Der er så mange ? som bare hænger i luften... og tænk hvis nu det bliver et afslag og jeg så skal bruge hendes vurdering.... så er det jo nok ikke så smart at jeg føler at jeg ikke blev hørt.

Blandt andet mente hun at jeg da måtte synes at det ville fint at starte langsomt op.... med at lave kaffe et eller andet sted......Jeg magter det simpelthen bare ikke... Jeg søger jo ikke pension hvis det var fordi at jeg ville kunne være ude i det virkelige liv...

Så igen tak..... og jeg skal nok lige poste når der sker noget nyt....smiler.. forhåbentligt snart...

Knus og cyber kram tilbage til jer
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 13:33   #28
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Angry F***** afslag

Ja.... så fik jeg en opringning fra min SB ....... Min FB blev et afslag.... så nu er det store spørgsmål.... hvad gør jeg nu???

Jeg har endnu ikke modtaget selve brevet, og min rådgiver kunne ikke oplyse mig om grunden. Den står i brevet, sagde hun

Jeg er så ......blank og tom inden i...... Jeg må til at samle kræfter på en anke og det videre forløb. Selv om jeg egentligt havde gået og ventet at det blev et afslag (kan jo godt se at jeg desværre ikke er den eneste) Så er det alligevel noget andet når det nu kommer....

Nogen ideer til hvordan man gør nu? og hvad er jeres erfaring med at anke?
kan man overhovedet komme igennem dette og alligevel stå i den sidste ende med en FB?

kærlige men lammet hilsen herfra
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 14:01   #29
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Så fik jeg fat på en fra kommunen... Begrundelse for afslag...

Ikke fyldestgørende nok info fra to arbejdsprøvninger
Læge har skrevet at jeg ville få det bedre via et psykoteraputisk forløb... hvilket jeg har været i 3 år.....

Lige ledes fik jeg af vide at jeg skulle have forlagt dette for nævnet.... altså jeg skulle have været mødt op....... Dette gjorde jeg som bekendt ikke..... Dette var hellere ikke nødvendigt i alle sager... men det havde været fint i min sag.....

Så mit råd er til alle dem som ikke ved om de skal deltage... og hvis de har overskuddet.... DELTAG eller ring til dem... Det ville højst sandsynligt have gjort en forskel for mig.....

Kh
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-12-2012, 14:48   #30
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Fib,

Du må anke med de begrundelser du har og iøvrigt hvad der i dine papirer mm. taler for ftp. for dig. Du har jo 4 ugers klagefrist og får du ikke medhold der ryger sagen til BAN under de nuværende regler.

Er ked af at høre om dit afslag, det er totalt op ad bakke det ved jeg desværre
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt gode råd søges...:-) kenneth c Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 21-01-2013 13:54
Lidt hjælp tak! Tullepigen90 Dit og Dat 7 25-08-2012 16:29
Lidt hjælp og råd søges. Thelma Alt det andet 5 15-02-2010 07:23
hjælp søges............ pjuske Alt det andet 4 30-06-2009 21:49
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 05-07-2008 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension