K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2010, 18:30   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TinaB Se meddelelser
Maja44 > Har selv overvejet simpelthen at stoppe med at betale , det jo ikke fordi jeg ikke vil betale , men kan ganske enkelt ikke blive ved med at få tingene til at hænge sammen.
Er det ikke et pres at det jævnligt vælter ind med rykker , for det er vel ikke til at undå selvom man sktiftlig meddeler dem at man ikke er i stand til at betale som det hele ser ud nu
Jamen hvis du ringer rundt og siger du ikke KAN betale lige nu grundet din sitaution, så plejer de altså ikke at sende rykkere. Jeg har selv fået både halve og hele år til at samle brikkerne i...

Hvis du bare stopper, jamen så væter det ind med rykkere, og i løbet af no time, så skylder du RIGTIG mange penge, da der kommer gebyrer på der nærmest fordobles pr gang + ekstra hvis sagerne går incasso og der kommer advokat på osv...

Så det kan KUN anbefales at du tager stakken og får ringet rundt. Man bliver sgu så lettet bagefter.....
Der er ingen grund til at skrive, synes altid det har fungeret fint med telefonsamtale (men det bestemmer du jo selvfølgelig selv).
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 19:36   #12
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
hej igen
nej det vælter ikke ind med rykkere, nogle skriver hver tredje måned, andre hvert halve år og andre igen en gang om året. men det der ligger i det er at min holdning er ændret... jeg bliver ikke længere nervøs over div. kuverter men skynder mig at åbne dem og få skrevet mail med det samme. som regel noget med at mine forhold desværre endnu ikke har ændret sig så nej jeg har stadig ikke mulighed for at betale. punktum. og så bliver de smidt ud. og så gider jeg ikke tænke mere på det. jeg ved godt at der kommer en dag hvor jeg skal tage det hele op til revision igen, men det må vente til jeg er klar. og til min økonomiske situation ser anderledes ud. så det jeg prøver at sige til dig er : du ved med dig selv at du rigtig gerne VIL betale men lige nu KAN du ikke, derfor må du reagere ud fra det, og meddele det til dine kreditorer. nogle er frække nok til at bede om at se alle mulige mærkelige papirer og budgetter osv. det behøver du ikke at sende til dem. bare sig at det vil du ikke. og stå fast - de kan ikke "gøre" dig noget.
knus Maja
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 20:22   #13
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
men ring skriv osv til den du skylder penge og sig det som det er at du ikke ligept har penge til at betale du vil gerne og vil høre om i ikke kan finde ud af en løsning der er ok for begge partner jeg har gjort det og fik hjælp vi fandt en løsning der ende med jeg ikke betalte nogen måneder og fik sad min ydelse ned osv er det flov ja det er det da
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 20:23   #14
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Har du prøvet at søge § 100 merudgifter?

Husk at ikke kun medicin men alle udgifter du har som er ud over hvad normale har, og som er grundet sygdom/handicap, kan gå der under, ja sågar vinduspudsning, have"mand" snerydning og meget meget mere, det er bare om at komme i gang med en laaang liste med udgifter du har som andre ikke har, og så søge, måske du eren af de heldige
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2010, 22:21   #15
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
problemet er jo også mange ting som tlf osv er et frynse gode så tæller ikke med gjorde de ikke da jeg søgte sidst
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har Flyttet Fra Kone- glick Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-07-2013 21:13
hjælp til næste skridt klaus boje Din historie 3 01-07-2013 14:11
Lider af depression, kan ikke udregne mit næste skridt. Hjælp! dfb Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 06-02-2013 23:22
flyttet indlæg pippi75 Hjælp til Forum Brug 1 09-02-2012 20:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension