K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2008, 00:27   #1
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer???

Hej

Igen igen tar jeg kampen op og prøver om det kunne lykkedes snart at få det længe ventende fleks-job.

Håber lykken er med mig - det kunne jeg godt tænke mig at få i julegave.

Jeg har lige sendt ansøgningen afsted. Men er godt nok i tvivl om jeg læser stillingsopslaget rigtigt. Der står at man skAL være visiteret til fleks job. Hm så langt så godt.
Så står der at man kan arbejde 37 timer om ugen svarende til ca. 15-20 timer.
Jamen jeg er visieret til 16 timer så det jo lige et job jeg kan bestride el har jeg misforstået det hele??
Eller skal jeg kunne arbejde 37 timer - men bare arbejde dobbelt så langsomt??

Jeg er rundforvirret. Hvem kan hjælpe??? Vil også høre min jobkonsulent - ja hvis man kunne få fat i ham. Personen sidder i møde sir hans svarer - så jo de render da konstant til møder. Så satser på at han har tænkt sigt at maile et svar tilbage--

Kunne vildt godt tænke mig jobbet - så kryds det som kan krydses.

Knus Cat
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2008, 00:35   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Smile

Det er bare om at søge, du har 50 % chance den ene og den anden vej...jeg læser det som om de søger en fleksjobber, der er visiteret til fuld tid, men med skånehensyn der gør at den reelle arbejdstid er mellem 15-20 timer...det har nok noget at gøre med at arbejdsgiver forventer en fleksjobber til 2/3 tilskud.

Du kan allerhøjest risikere et nej, men risikerer også at du måske får lige dit ønskejob. Hvo intet vover, intet vinder
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
arbejde få timer Isa Alt det andet 1 08-04-2013 00:14
Hvor mange timer skal man kunne arbejde?? Tanjuda Spørgsmål ang fleksjob 24 24-01-2012 09:58
Tilbudt arbejde, dog på mindre timer end jeg er visiteret til! Mani Spørgsmål ang fleksjob 18 13-12-2011 12:47
FP - arbejde få timer, på alm. vilkår? Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 21-06-2011 20:46
Midlertidig pension og arbejde 10 timer pr. uge???!!! zuza Politik og Samfund 3 20-12-2007 06:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension