K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-11-2012, 20:37   #1
aid
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
aid er ny på vejen
Hvorfor 20 timer?

Der har åbnet sig en lille mulighed for at jeg kan komme i fleksjob. Jeg havde derfor brug for at få at vide af min sagsbehandler, hvilket tilskud jeg kan forvente at få med mig. Jeg forventer at kunne arbejde 18 timer, og fik at vide at jeg vil kunne få 2/3 i tilskud. Hun skrev til mig at det ville være fint hvis jeg kunne klare 20 timer, og jeg ville stadig kunne få det samme tilskud, da der i timerne er indlagt pauser.

Jeg har tidligere gået på et kursus for fleksjobbere, hvor vi mange gange fik at vide, at det ville være bedst, hvis vi kunne klare 20 timer. Vi fik dog aldrig en forklaring på hvorfor. Og for hvis skyld det var bedst.

Hvis det går i orden, vil jeg komme til at begynde med en praktik, og den skal jo være med til at afklare hvor mange timer jeg kan klare, men jeg har tidligere haft svært ved bare at klare de 18 timer, så jeg tror ikke på at jeg kan komme op på flere timer, jeg har absolut ikke fået det bedre siden jeg sidst var i praktik.

Er der nogen her, der kan svare på, hvorfor de hele tiden nævner at det er bedst, hvis vi kan klare de 20 timer? Jeg mener at have læst herinde, at nogen mente at hvis vi kan klare 20 timer så ville de sige at vi kan gå ud og søge et ordinært job på 20 timer, men det tror jeg ikke på er forklaringen, der må være en anden.
aid er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor Jøsses Alt det andet 5 09-06-2010 16:46
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer??? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2008 00:35
Hvorfor forlanger jobkonsulenten 12 timer pr. uge ? blak401 Spørgsmål ang fleksjob 3 05-11-2008 15:39
Hvorfor gør de det mod mig.... Mette1107 Dit og Dat 2 01-10-2008 19:42
Hvorfor? zuza Dit og Dat 1 13-08-2007 13:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension