K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2013, 11:50   #1
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Tyskerne deler mad ud til fattige hver dag.

Ligesom vores julehjælp, kan man i tyskland uden at søge om dette, troppe op hvis man er så fattig at man ikke har råd til den daglige mad, og hente til forstod jeg en uge ad gangen?

Det er da en super god ide, og sikkert ville der være ret mange danskere som ville bruge dette, hvis det fandtes i Danmark.

Jeg har ikke selv kræfterne til det, men syntes det er en super oplagt idé til dem som orker det. Så kunne man få noget af den mad som alligevel bliver smidt ud fra forretningerne , og give til de fattige.

For de findes jo her i Danmark, uanset hvad nogen mener. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2013, 13:04   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Her kan fattige/hjemløse få madkuponer på kommunen, de kan købe mad for i fx medborgerhuset.....og det er rigtig god mad!!

De fleste Herberger har også mad, god mad.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2013, 13:42   #3
KBR
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 254
Styrke: 12
KBR er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Ligesom vores julehjælp, kan man i tyskland uden at søge om dette, troppe op hvis man er så fattig at man ikke har råd til den daglige mad, og hente til forstod jeg en uge ad gangen?

Det er da en super god ide, og sikkert ville der være ret mange danskere som ville bruge dette, hvis det fandtes i Danmark.

Jeg har ikke selv kræfterne til det, men syntes det er en super oplagt idé til dem som orker det. Så kunne man få noget af den mad som alligevel bliver smidt ud fra forretningerne , og give til de fattige.

For de findes jo her i Danmark, uanset hvad nogen mener. Indiansummer
Her findes jo fødevarebanken (tror jeg det hedder) som henter fødevarer fra firmaer og lign. og deler ud af. Kender iøvrigt ikke til kriterier mm for at få, men måske handler det mest om at udnytte brugbare vare i stedet for blot at kassere dem.
KBR er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Deler mine tanker og spørgsmål nuller1979 Spørgsmål ang fleksjob 3 12-08-2013 09:07
Højere kontanthjælp til tyskerne bla-bla Politik og Samfund 6 16-02-2010 19:57
WUHUUU deler det lige med jer skønne Tina Aalborg Dit og Dat 27 03-12-2009 22:18
Fattige kommuner, fattige fleksjobbere rammes zuza Manglen på Fleksjob 9 17-01-2008 18:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension