K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-05-2013, 11:31   #1
pmlshs69
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2013
Indlæg: 8
Styrke: 0
pmlshs69 er ny på vejen
Kontanthjælp og arbejdsprøvning

Hej herinde
Jeg er lige nu på kontanthjælp, og har været det i 6 år, pga svær depression, nu hvor den ny reform træder i kraft om ca 8 måneder vil jeg få 0 kr udbetalt fordi min kæreste tjener for meget.
Jeg skal starte i arbejdsprøvning på mandag, hvad hvis det går galt, min speciallæge siger jeg ikke er i stand til arbejdsprøvning, men det afviser kommunen, hvor lang tid er man i arbejdsprøvning? og hvor lang tid er behandlingstiden på pension? Jeg er 44 år og har i de sidste 10 år haft depression, men jeg har ikke været i rigtig behandling før for 6 år siden, jeg har 4 selvmordsforsøg bag mig.
Kan nogen hjælpe med gode råd
pmlshs69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2013, 13:34   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis du har på skrift at du ikke kan arbejdsprøves fra læge af så skal du klage over den arbejdsprøvning de vil sætte dig til....

Alle har ret til at klage over en arbejdsprøvning....så gør dette skriftligt og få en kvittering på at du har afleveret den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2013, 20:55   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af pmlshs69 Se meddelelser
, hvor lang tid er man i arbejdsprøvning?
Der bør vare udfærdiget nogle papirer hvoraf fremgår længden af arb.prøvningen og formålet med den, dem skulle du gerne have fået en kopi af.

Hvis du bliver nødt til, at deltage i arb.prøvningen, så er det vigtigt, at du skriver dagbog, for hver eneste dag, og hver eneste time, hele døgnet.
Se her hvordan det kan gøres: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog .

I en arb.prøvning er det vigtigt, at man møder op hver dag, så vidt man på nogen måde er i stand til det.
Ellers vil den blot blive forlænget, begrundet i, at de ikke har haft mulighed for, at vurdere dig.
Til gengæld siger du fra og går hjem nå du ikke kan klare mere, også selvom det betyder, at du blot møder op for at fortælle, at du går hjem igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning... Sweety53 Spørgsmål ang fleksjob 6 27-06-2013 18:57
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Sanktioneret til kontanthjælp i arbejdsprøvning Teletrold Spørgsmål ang fleksjob 9 21-04-2012 10:20
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
bliver sat på kontanthjælp efter arbejdsprøvning kirsten01 Alt det andet 26 31-03-2010 12:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension