K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2012, 21:03   #1
creek
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 23
Styrke: 14
creek er ny på vejen
Sagsbehandler køre rundt med mig

Har været igang med at søge flexjob i ca 2år og ud af de ca 2år har jeg været aktiv i 10mdr ellers har jeg bare ventet og ventet på jobcenteret........

Idag snakkede jeg med min sagsbehandler og nu siger hun lige pludselig at jeg ikke kan få hjælp til at finde et sted hvor jeg kan komme i arbejdesprøvning af min jobkonsulent med mindre at jeg starter på et eller andet forløbet som jeg mener hed VV som ikke er relevant for mig,min anden mulighed var at jeg selv skulle finde en praktik plads hvilket jeg ikke har resuser til....
Må de det? Jeg har adhd og nogle andre diagnoser for 340mg medicin må ikke komme længre op, jeg kan kun arbejde ca15t om ugen mere kan jeg ikke,har fundet det sted jeg ønsker at være og de vil også gerne have mig.
Hvis jeg ikke fik mit depresive medicin ville jeg ikke leve i dag,da alt dette stresser mig rigtig meget, tager op til lægen imorgen og snakker med ham om det.

Har ikke fået lavet en resuseprofil da den først kan laves når jeg er færdig med alle de arbejdsprøvninger som jobcenteret vil have mig igennem ,hvilket jeg ikke ved hvor mange er.

Jeg har brug for at leve struktret og vide hvad der sker hele tiden,hvilket jeg ikke gør nu.


Hvad skal jeg gør kan ikke finde ud af alle de regler der heletiden bliver lavet og lavet om???
creek er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2012, 23:22   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er altid kommunes ansvar at finde en praktikplads!

Vent for flere svar, da jeg ikke er inde i de nærmere fleksregler.

Et godt råd er dog, at man ber sagsbehandler vise hvor i loven, det står, når de kommer med mærkelige udsagn!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 08:57   #3
wind
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2009
Lokation: Kbh omegn
Indlæg: 122
Styrke: 15
wind er ny på vejen
Hej .

Jeg går ud fra at du er visiteret til Fleksjob.

Du kan starte med at sende en mail til Jobcenteret-

hvori du beder hjælp til at komme i job.

Spørg også om hvad næste skridt er i din sag....

Send den til både din Sagsbehandler ( Jobkonsulent) og til Jobcenterchefen.

Og at du håber på snarligt svar......



Bla. HKI tilbyder forløb hvor de finder job til handicappede-

men der er også andre aktører.

Mvh Windy


Ja tal også med din Læge om dit behov for job.






.
__________________
Husk : Handling gir forvandling !
wind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2012, 17:55   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af wind Se meddelelser
Send den til både din Sagsbehandler ( Jobkonsulent) og til Jobcenterchefen.
.
Hvis man sender sådan et brev til jobcenterchefen, så vil det, med stor sikkerhed, lande på sb's skrivebord.

Det er nogle år siden, at jeg skrev en klage til jobcenterchefen, da jeg afleverede den ved skranken, mod kvittering naturligvis, kiggede pigen bag skranken på den, hun skulle lige tjekke, om der stod tydeligt, at det var en klage, for ellers ville den bare lande på sb's skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2012, 16:13   #5
creek
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 23
Styrke: 14
creek er ny på vejen
Nej er ikke visiteret til flex endnu... Er igang med arbejdesprøvninger.....
creek er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afvisnig af FP, ASK sag køre endnu, nu vil de smidde mig af min sygedagpenge,lovligt? mulle24ok Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-11-2011 15:24
vente tiden køre mig ned sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 11-01-2011 17:40
Sagsbehandler trukket rundt i håret... Ninja Alt det andet 19 04-02-2010 02:29
hvad gør jeg når jeg ikke må køre bil pga. medicin puttenu Alt det andet 8 04-11-2009 10:52
Sag køre videre hvis jeg flytter? Klund Dit og Dat 2 31-03-2009 20:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension