K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2008, 00:08   #1
putte
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-07 2007
Indlæg: 12
Styrke: 17
putte er ny på vejen
fritidsulykkesforsikring

hejsa

jegil gerne høre om der er nogen der ved hvordan man får udmålt det varige men af en skade`? jeg har en forsikring og man skal have 25% i varigt men for at få penge udbetalt.
jeg har lige fået førtidspension da jeg er ude af stand til at arbejde efter en ulykke for 3 år siden. skaden er anmeldt, men jeg får blot et svar at jeg ikek er berettiget til erstatning...uden begrundelse, og jeg undrer mig og har ikke fred i det. magter ikke at snakke med dem. kan jeg tale med en advokat om det? håber der er en der ved noget om det, for tankerne kredser meget om det. ulykken skete på vej til arbejde, derfor er det en fritidsulykke.
var skaden sket på mit job var jeg jo dækket af arbejdsgiverens forsikring. man er så alene i sådan en situation med noget så stort som jeg bare ikke magter. så et godt råd? en advokat? og hvem måler et varigt men for en? håber på nogle kloge gode hjælpende tanker. hilsen putte
putte er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension