K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-01-2013, 14:56   #11
esmum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2012
Indlæg: 15
Styrke: 12
esmum er ny på vejen
Tror desværre ikke de selv har spor styr på sagerne.....forventer snart at det "hele" kører i sænk!!!!!
esmum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 15:15   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alt skal køre som det har gjort indtil nu....ang speciallæge erklæringer....

Og det skal forsætte på den gamle måde indtil de har fået oprettet de kliniske funktioner...

Dette er tydeligt sagt af bla Mette Frederiksen på et samrådsmøde...

Så hun bør klage til hele striben og hun skal gøre det med det samme....

Borgmesteren....kommunalbestyrelsen.....samtlige ledere på jobcenteret....personligt ville jeg finde frem til samtlige politikkere i kommunen og skrive til hver og en af dem....osv osv....

Så ville jeg personligt gøre som Peter skriver og kontakte DUKH....så de kan følge med i hvordan kommunerne behandler folk....specielt her i den tid hvor alt overgår til nye regler og funktioner...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 16:52   #13
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
De samrådsmøder bliver de nedskrevet et sted, tænker på spørgsmål og svar ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 17:00   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det ved jeg faktisk ikke...eller om man måske kan gense dem...men det må man kunne finde på www.ft.dk hvis man kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 18:18   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja for en ting er hvad hun har sagt, noget andet er at bevise at hun har sagt det, og noget helt 3 og langt værre er at få overtalt systemet til IKKE at overholde gældende lov bare fordi en eller anden latterlig politikere har sagt, det er jo desværre ikke nedfældet ved lov, alla som overgangsperiode.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 18:43   #16
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
i mine 4 år inden der kom afklaring, er de 2 år slet og ret spildtid
så det er nu ikke så underligt sagerne tager tid
det er selv om jeg har fået en fin behandling, dog skulle jeg kæmpe med lægekonsulenten et stykke tid.

tør slet ikke tænke på hvor lang tid sagerne vil tage fremover
det første år med den nye reform, kan man nok godt glemme alt om en afklaring
ens sag starter stort set fra nul, selvom man har været i systeemt længe
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 18:47   #17
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.775
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Beskæftigelsesudvalget Folketinget

Prøv her
http://www.ft.dk/Folketinget/udvalg_...get/Video.aspx

Gå ind på ft.dk
Find på forsiden udvalg
Under B finde du udvalget
Her finder du forskellige muligheder herunder de forskellige åbne samråd.

ft.dk er god at finde rundt i, mange spændende ting, herunder videoer, spørgsmål, bilag, §20 spørgsmål etc

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 21:30   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Så er problemet delvist løst - hun har talt med speciallægen som skriver en speciallægeerklæring som hun selv betaler, den får hun så vedlagt sagen, banken sagde ja til at låne hende pengene.
Så kan de i hvert fald ikke sige de ikke har en speciallægevurdering!

Så må vi se hvad de siger i jobcentret på Fredag.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-01-2013, 23:09   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Så er problemet delvist løst - hun har talt med speciallægen som skriver en speciallægeerklæring som hun selv betaler, den får hun så vedlagt sagen, banken sagde ja til at låne hende pengene.
Så kan de i hvert fald ikke sige de ikke har en speciallægevurdering!
Det lyder fornuftigt.

Min tanke er, udelukkende ud fra min egen sunde fornuft, at hvis kommunen nægter, at bruge de oplysninger, som er tilgængelige, med henvisning til, at oplysningerne skal komme fra et sted, som endnu ikke er tilgængeligt, så bør man stå stærkt i en klagesag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 07:59   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig vovse, det er også det jeg forsøger at berolige hende med.
Og med speciallægeerklæringen i hånden, skulle hun stå endnu bedre - jeg skal bare have vinklet den, så kommunen forstår, at hun altså selv måtte til lommerne og låne penge for at få en erklæring i hus, som DE burde have indhentet. For dén skal der HELT SIKKERT også klages over!!!
- jeg får låneaftalen en af dagene på det fulde lånte beløb, og hvad der skal afdrages med, plus jeg også får regningen fra speciallægen, så de kan se der ikke er fiflet med noget. Den skal de bare ikke slippe fra uden kamp! Jeg er SÅ harm at jeg små dirre, hehe.

Ps - Vi har fået banken til at skrive, hvad det lånte beløb skal bruges til! Og har i den forbindelse lavet aftale om, at hun kommer ned i banken med regningen, så betaler de den med lånet.
- bare for en sikkerheds skyld.

Sidst redigeret af Ninja; 10-01-2013 kl. 08:01. Årsag: Et lille ps
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helt i vildrede !!! alarm Alt det andet 3 18-11-2010 22:00
Uha.. jeg er helt NY!! Linedk Spørgsmål ang fleksjob 1 21-02-2010 09:34
Helt til grin! Hammershus Politik og Samfund 18 30-04-2009 21:55
Den er helt gal ! Stella Politik og Samfund 0 24-10-2007 10:51
Helt nedtromlet Susanne Jeg er kommet i praktik. 6 06-12-2006 16:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension